2012-06-28, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Nej, jag hoppar nog det, det ligger lite för nära. Jag har ingen lust att outa mig själv eller för den sakens skull ställa till med oreda i boet.
Jag hade hoppats på att någon mindre nogräknad person skulle ta tag i det;-)
Där fick mitt intryck av dig som en upprättgående man, en liten törn.
Citera
2012-08-23, 11:52
Medlem
sanctissimuss avatar

Mats 41 och Josephine 28 blev föräldrar för några dagar sen till en dotter vars namn få ännu tycks känna till... som alla troligen redan vet gifte de sig 2009 i Maria Magdalena kyrka i Sthlm

källa
Citera
2012-08-25, 12:15
Medlem
Lite mer info om bygget i Djursholm
http://www.expressen.se/leva-och-bo/har-ar-mats-sundins-nya-lyxiga-hemmaplan/

Så bo bra kommer han göra
Citera
2012-08-26, 06:37
Medlem
sanctissimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAE
Lite mer info om bygget i Djursholm
http://www.expressen.se/leva-och-bo/har-ar-mats-sundins-nya-lyxiga-hemmaplan/

Så bo bra kommer han göra

tre våningar högt i Djursholm och bara tomten - 3000 kvm - kostade 25 miljoner och kostnaden för husbygget beräknas sluta på mellan 60-70 miljoner. det här är mer än en lyxvilla säger arkitekten. superstandard.
Citera
2012-08-26, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanctissimus

Mats 41 och Josephine 28 blev föräldrar för några dagar sen till en dotter vars namn få ännu tycks känna till... som alla troligen redan vet gifte de sig 2009 i Maria Magdalena kyrka i Sthlm

källa

Det var som attan. Mig veterligt hade han barn redan innan OS i salt lake city. Det här är alltså en "ny" kvinna... eller? Den blonda vackra smala saken som var med när Mats tröja hissades?
Citera
2012-08-26, 13:01
Medlem
WilfPaiements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastskallen
Det var som attan. Mig veterligt hade han barn redan innan OS i salt lake city. Det här är alltså en "ny" kvinna... eller? Den blonda vackra smala saken som var med när Mats tröja hissades?
Vem har Mats barn med sen tidigare? Skulle det vara en oäkting och hur vet du om det?
Citera
2012-08-26, 20:16
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastskallen

Josephine ja,trevligare nu än när hon gick i skolan
Citera
2012-12-03, 21:49
Medlem
Svatopluks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanctissimus
tre våningar högt i Djursholm och bara tomten - 3000 kvm - kostade 25 miljoner och kostnaden för husbygget beräknas sluta på mellan 60-70 miljoner. det här är mer än en lyxvilla säger arkitekten. superstandard.

Var förbi för några dagar sedan - trist och vräkigt. Kanske OK i en amerikansk förort men inte en tillstymmelse till arkitektonisk ambition. Om man nu lägger 100 mille på tomt o kåk, varför detta? Bidrar inte till Djursholm ett dugg. Vilken kontrast till de superläckra villor som byggts invid Mittag Leffler-institutet, modern arkitektur när den är som bäst.

Sudden har friläge och sumpar det
Citera
2013-07-30, 21:03
Medlem
Har inte varit i Djursholm på över sju år. Är det någon som bor i närheten och kan ta bilder på huset och visa? Sveavägen är ju centralt i Djursholm, så lätt att hitta. IOFS så är det lätt att hitta till allt i Djursholm förstås... Men bilder på huset är det nog många som vill se!
Citera
2013-10-24, 06:40
Medlem
Aftonbladet Plus!

Citat:
Suddens nya lyxhus

Jättebygget nu klart – med bio och spa

länk

Citat:
Sportbladet har tagit del av ritningarna!

Nån som vet exakt när det var klart?
Citera
2013-10-24, 07:36
Medlem
VLAD0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svatopluk
Var förbi för några dagar sedan - trist och vräkigt. Kanske OK i en amerikansk förort men inte en tillstymmelse till arkitektonisk ambition. Om man nu lägger 100 mille på tomt o kåk, varför detta? Bidrar inte till Djursholm ett dugg. Vilken kontrast till de superläckra villor som byggts invid Mittag Leffler-institutet, modern arkitektur när den är som bäst.

Sudden har friläge och sumpar det
Är du förvånad? Ungefär lika smakfullt som en viss ex-statsminister.
Citera
2014-11-17, 07:13
Medlem
Jag hade ont överalllt redan efter en period och det här är tredje gången jag står på skridskor på två år, säger 43-årige Sudden.

Med anledning av att "Legends Classic" spelades i Toronto.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/internationellt/nhl/article19869650.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in