Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag tror att hon heter Tina Fagerlund eller nåt sånt

Är dom inte tillsammans längre då? Har inte direkt hört ngt om att det skulle vara slut.
För övrigt stämmer det att han har en lägenhet på Karlavägen. Har sett honom ute med en hund där i krokarna ett flertal ggr.
Han verkar vara en oerhört stabil person vilket förstås är mycket sympatiskt. Respekt!
Tycker heller inte att man ska klanka ned på Henrik Larsson som är den svenska spelare som har absolut störst internationella meriter från VM- och EM-slutspel. Han är den enda svensk som gjort mål i 4 slutspel vilket känns som en rätt tung merit i sammanhanget...
Foppa verkar också vara en stabil och rejäl kille även om han inte har lika starka ledaregenskaper som Sundin. Jag kommer ihåg en gång när jag träffade en exflickvän till honom på krogen och trots att det var c:a 10 år sedan de var tillsammans så ringde han regelbundet upp henne från Denver för att kolla läget. Hon berättade också att han inte hade förändrats nämnvärt utan höll stadig kontakt med en relativt stor grupp med kompisar runt om i Sverige. Hans telefonräkningar var tydligen enorma enligt henne. Har även för mig att han hade bjudit över henne dit och naturligtvis pröjsat för hela vistelsen...