2006-03-06, 23:47
Medlem
Gabriel Knights avatar
Det går ett rykte om att har varit tillsammans med Anki Edwinsson i Ordjakten
Citera
2006-03-06, 23:55
Medlem
Han har ju nån sommarkåk vid vattnet ute i Norrtälje oxå.

Har en polare som såg sudden och några hockeypolare till honom på utestället Sophies för några år sedan. Dom satt och skränade och drack champagne. Vid bordet bredvid satt några yppiga yngre damer. Sudden la foten på en stol som stod bredvid och puttade bort stolen över golvet till tjejerna vid bordet bredvid. Sudden tittade på en av tjejerna och nickade till henne att sätta sig på stolen, vilket hon naturligtvis gjorde. Vet inte hur kvällen slutade om Sudden lyckades scora eller inte, men med största sannolikhet så lyckades han väl. Fan vad vissa har det förspänt
Citera
2006-03-07, 00:12
Medlem
Christer ps avatar
Han för mej att han gängade någon utav de fagra väderflickorna på tv4 för ett antal år sedan!
Citera
2006-03-07, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bungyman
Han har ju nån sommarkåk vid vattnet ute i Norrtälje oxå.

Har en polare som såg sudden och några hockeypolare till honom på utestället Sophies för några år sedan. Dom satt och skränade och drack champagne. Vid bordet bredvid satt några yppiga yngre damer. Sudden la foten på en stol som stod bredvid och puttade bort stolen över golvet till tjejerna vid bordet bredvid. Sudden tittade på en av tjejerna och nickade till henne att sätta sig på stolen, vilket hon naturligtvis gjorde. Vet inte hur kvällen slutade om Sudden lyckades scora eller inte, men med största sannolikhet så lyckades han väl. Fan vad vissa har det förspänt

Eller så blev det som i Toronto... ännu en förlust.
Mäns magi sitter inte antal troféer... för alla kvinnor.
Citera
2006-03-07, 00:22
Medlem
RaydeCacas avatar
När Sudden lirade i Djurgården var han tillsammans med den nu längre inte så kända skådespelerskan (Vänner och Fiender) Anna Hansson Jag har haft nöjet att träffa denna otroligt vackra och trevliga kvinna vid ett flertal tillfällen. Hon och Mats har ännu kontakt och hon hävdar att han inte har ändrats märkvärt trots pengar och framgång.
Citera
2006-03-07, 01:17
Medlem
stukas avatar
han var tillsammans och bodde med en tjej som var en släkting till en gammal klasskompis till mig. detta var för typ 4-5 år sen. han nämnde henne i nåt hemma hos-reportage också har jag för mig.

hette linda, elin eller eva eller nåt sånt..
Citera
2006-03-07, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stuka
han var tillsammans och bodde med en tjej som var en släkting till en gammal klasskompis till mig. detta var för typ 4-5 år sen. han nämnde henne i nåt hemma hos-reportage också har jag för mig.

hette linda, elin eller eva eller nåt sånt..

Tina kanske?

Minns att han hade en sambo (Tina?) när Anna Mannheimer gjorde ett hemma-hos-reportage hos honom i Toronto.
Om jag inte är helt fel ute så är Janne Viktorsson ihop med hennes syster.Systrarnas pappa var inblandad i AIK vill jag minnas att jag läst någonstans.
Citera
2006-03-07, 10:45
Medlem
chrillenilssons avatar
han har även träffat/dejtat/varit tillsammans (?!) med den fenomenalt söta Dewi Surjadi, som spelar volleyboll i Vallentuna (Elverket).

I övrigt tar den mannen det väldigt lugnt när han inte behöver spela hockey
Citera
2006-03-07, 11:00
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Unique
Elitidrottsmän med mångmiljonlön har inga starka relationer, just på grund av att ens jobb är ALLT. Om man ska vara bäst på något så måste detta något vara allt, och inga relationer får koma ivägen.
Så det är nog inte så konstigt att man inte hör något snankigt skvaller om sudden. Han är ju trots allt en av dom bästa.
Se bara på Björn Borg. Skandalerna kom främst EFTER att han hade sin storhetstid

Niklas Lidström har fru och fyra barn. Världens bästa back, någon...?
Citera
2006-03-07, 11:38
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djingis Khan
Tina kanske?

Minns att han hade en sambo (Tina?) när Anna Mannheimer gjorde ett hemma-hos-reportage hos honom i Toronto.
Om jag inte är helt fel ute så är Janne Viktorsson ihop med hennes syster.Systrarnas pappa var inblandad i AIK vill jag minnas att jag läst någonstans.

Jag tror att hon heter Tina Fagerlund eller nåt sånt
Citera
2006-03-07, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag tror att hon heter Tina Fagerlund eller nåt sånt

Är dom inte tillsammans längre då? Har inte direkt hört ngt om att det skulle vara slut.

För övrigt stämmer det att han har en lägenhet på Karlavägen. Har sett honom ute med en hund där i krokarna ett flertal ggr.

Han verkar vara en oerhört stabil person vilket förstås är mycket sympatiskt. Respekt!

Tycker heller inte att man ska klanka ned på Henrik Larsson som är den svenska spelare som har absolut störst internationella meriter från VM- och EM-slutspel. Han är den enda svensk som gjort mål i 4 slutspel vilket känns som en rätt tung merit i sammanhanget...

Foppa verkar också vara en stabil och rejäl kille även om han inte har lika starka ledaregenskaper som Sundin. Jag kommer ihåg en gång när jag träffade en exflickvän till honom på krogen och trots att det var c:a 10 år sedan de var tillsammans så ringde han regelbundet upp henne från Denver för att kolla läget. Hon berättade också att han inte hade förändrats nämnvärt utan höll stadig kontakt med en relativt stor grupp med kompisar runt om i Sverige. Hans telefonräkningar var tydligen enorma enligt henne. Har även för mig att han hade bjudit över henne dit och naturligtvis pröjsat för hela vistelsen...
Citera
2006-03-07, 12:41
Medlem
johnjohns avatar
Anna Hansson såg väldigt alldaglig ut. Hon har dock gått balettakademin dvs. vig...

Sudden ger ett bra intryck Foppa känns inte lika öppen båda är dock bäst på de de gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in