2006-03-15, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreshCheese
Det här med Nashville är intressant. Som föregående talare nämnde så pratas det om detta i tid och otid när det gäller Jill Johnson men även Louise Hoffsten. Jag tror att "jag ska till Nashville och spela in en skiva" betyder samma sak som "jag har oerhört många fans i Japan". There's only one way. Down...

Helt rätt! "Dom" är alltid i Nashville för att spela in, men man får aldrig höra att det kommer ut någon skiva. Redan Kicki D var där för 100 år sen.

Japan var ju fantastiskt på 80-talet, alla svenska hårdrocksband (Treat, 220 volt etc) hävdade sin storhet i detta land.

När det gäller Annica spelade hon in någon TV-program i slutet på 90-talet om folk som skulle gifta sig. Hon gjorde ett stabilt intryck. Rexnex partade runt rejält i staterna när dom "slog" med sin (enda) hit Cotton Eye Joe. Var riktigt sviniga på scen. Såg dom där live, ingen i publiken fattade ett skvatt. Snus och munsupar ur vodkaflaskor betraktades som något exotiskt.
Citera
2006-03-15, 22:33
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeoNaaaaard
[...]När det gäller Annica spelade hon in någon TV-program i slutet på 90-talet om folk som skulle gifta sig. Hon gjorde ett stabilt intryck. [...]

Det där bröllopsprogrammet på Kanal 5 var väl så sent som förra eller förrförra året sedan , se länken :
http://www2.kanal5.se/templates/page.aspx?id=10340
Vigselförrättare var ingen mindre än ... (håll i er nu) ... Runar Söörgaard ...
Citera
2006-03-15, 22:40
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Det där bröllopsprogrammet på Kanal 5 var väl så sent som förra eller förrförra året sedan , se länken :
http://www2.kanal5.se/templates/page.aspx?id=10340
Vigselförrättare var ingen mindre än ... (håll i er nu) ... Runar Söörgaard ...

Just ja! Riddarbröllopet med Runar i spetsen... är hon fortfarande gift?
Citera
2006-03-15, 22:49
Medlem
Läskigs avatar
Ingen som råkar ha några bilder på när några av bandmedlemmarna enbart spelade iförda ett par strumpor över kärleksorganet?
Citera
2006-03-16, 21:41
Medlem
Angående Rednex i melodifestivalen...

Tyckte jag kände igen killen bakom keyboarden, från nåt annat sammanhang, vad kan det vara? Han passade liksom inte in där.
Om ni vet vem jag menar
Citera
2007-10-25, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qtboy
She´s likes it in the "Backyard"
Polade med hennes kompis en stund.....

Bild?
Citera
2008-06-11, 15:06
Medlem
bumpar och undrar vidare, har hon silikon?
Citera
2008-06-11, 15:18
Medlem
MissTakens avatar
Annika har drabbats av sorg och det beklagar jag givetvis.

Jag kan dock inte låta bli att reagera på följande mening i artikeln: "Annika Ljungberg tampas med sorgen av sin plötsliga moders död 11 mars."

Skulle vara kul att få veta NÄR detta ögonblick inföll sig när hon insåg att hon plötsligt hade en mamma. Tänk vad en mening helt plötsligt kan säga nåt annat när två ord byter plats.

http://www.expressen.se/noje/musik/1...kas-svara-sorg
.
Citera
2008-06-11, 23:46
Medlem
Strike-s avatar
Hon och resten av Rednex stod i Kungsträdgården igår och sålde autografer för 20kr. Pinsamt tycker jag...
Citera
2008-06-12, 08:00
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strike-
Hon och resten av Rednex stod i Kungsträdgården igår och sålde autografer för 20kr. Pinsamt tycker jag...

Snacka om att gripa efter det sista halmstrået på ett destruktivt sätt.
.
Citera
2008-06-12, 11:44
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Annika har drabbats av sorg och det beklagar jag givetvis.

Jag kan dock inte låta bli att reagera på följande mening i artikeln: "Annika Ljungberg tampas med sorgen av sin plötsliga moders död 11 mars."

Skulle vara kul att få veta NÄR detta ögonblick inföll sig när hon insåg att hon plötsligt hade en mamma. Tänk vad en mening helt plötsligt kan säga nåt annat när två ord byter plats.

http://www.expressen.se/noje/musik/1...kas-svara-sorg
.

Lite kul att Expressen skulle skriva att modern dog en plötslig död då hon supit sista 30 åren med grav alkholism, skrumplever osv som följd så det måste ha kommit som en chock att man viker hädan
Citera
2008-06-12, 16:19
Medlem
MissTakens avatar
Ja, ligger det till SÅ är det verkligen märkligt. Vet de om det så hade de kunnat undvika att använda "plötslig" helt och hållet...
.
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Lite kul att Expressen skulle skriva att modern dog en plötslig död då hon supit sista 30 åren med grav alkholism, skrumplever osv som följd så det måste ha kommit som en chock att man viker hädan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in