• 1
  • 2
2006-03-06, 19:45
Bannlyst
Alltså, jag blir så trött på Annika Ljungbergs tjat om att hon ska till/har varit i Nashville varenda gång man ser henne i tidningar eller hör henne nånstans, senast idag i radio (RixfM) Finns det några bevis för att människan verkligen varit i Nashville eller gör hon en Runar? Har sökt överallt men hittar faktiskt inga bevis för detta. Orkar inte höra människan tjata om Nashville igen, jag tror hon ljuger, ren intuition. (En annan som tjatar om Nashville är ju Jill Johnson men henne har man ju sett program om på TV att hon faktiskt varit där, dessutom är ju tjejen båda seriös, snygg och duktig.)
Kan inte människan (AL) bara erkänna att hon inte lyckas med någonting. Ryser när jag jag ser hennes häst-smile...

Vad tror/vet ni?
Citera
2006-03-06, 19:49
Medlem
JackassTREs avatar
q

Helt rätt Annika har vart där! Jag vet att hon hyrde en Viper under en dag som hon tonade ur med besked, Annika är en rakare på att köra bil, om någon undrar,
Citera
2006-03-06, 20:37
Bannlyst
Eh, jaja, okej, är man beundrare av country så är det ju rätt att besöka Nashville, men jag ska kanske förtydliga mig lite, jag menar mer om hon arbetat där som hon säger att hon har; skrivit låtar med folk där osv. Att hon besökt Nashville är ju en grej; om hon spelat in låtar där etc. är en annan.
Citera
2006-03-07, 00:03
Medlem
Gabriel Knights avatar
Hon verkar ha bott utomlands iaf

http://www.lindau.se/html/liveband/h...aljungberg.htm
Citera
2006-03-12, 15:13
Medlem
JackassTREs avatar
Tråden om Annika Ljungberg och Rednex

Någon som vet!

Är det hennes kille/man Patrik och fd livakt som nu mera spelar i bandet? Tycker att det ser så ut!
Citera
2006-03-12, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JackassTRE
Någon som vet!

Är det hennes kille/man Patrik och fd livakt som nu mera spelar i bandet? Tycker att det ser så ut!

Du vet väl att hon har hörapparat?
Citera
2006-03-12, 15:15
Medlem
JackassTREs avatar
q

Var för?
Citera
2006-03-12, 15:17
Medlem
Heinzes avatar
Slog ihop två trådar om Annika Ljungberg.

//Heinze
Citera
2006-03-12, 15:34
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbabe
Eh, jaja, okej, är man beundrare av country så är det ju rätt att besöka Nashville, men jag ska kanske förtydliga mig lite, jag menar mer om hon arbetat där som hon säger att hon har; skrivit låtar med folk där osv. Att hon besökt Nashville är ju en grej; om hon spelat in låtar där etc. är en annan.

Det enda jag hittade var att hon har spelat i delar av skivan "Annika-Me and Myself i Nashville 1997.

http://www.kulturnat.se/Default.asp?ArticleID=113257&CategoryID=2860&mnuPa rID=4830&mnuSubID=0&Municipality=&FreeText=

1992 & 1997 representerade hon Sverige i den internationella TV-& Radiofestivalen i Bukarest och Vilnius. Men det var Country som fick hennes hjärta att slå. Under en countryfestival fick hon erbjudandet att vara med i musikprojektet Rednex. Gruppen turnerade världen runt i 3 år och det blev succé världen över för Rednex som sålde över 8 miljoner skivor och hon
samlade på sig över 35 guldskivor. Tack vare succén fick Annika göra en soloskiva. Den spelades in i Nashville, Los Angeles och New York. Skivan "Annika - Me and Myself" släpptes 1997.
Citera
2006-03-12, 15:48
Medlem
Heinzes avatar
Annika har lagt in en hel del silikon va? Såg ut som det igår i alla fall. Kollade i Paparazzi-forumet men där fanns det inga pics. Någon som vet? Stort diskussionsämne igår!
Citera
2006-03-12, 20:15
Medlem
qtboys avatar
She´s likes it in the "Backyard"
Polade med hennes kompis en stund.....
Citera
2006-03-15, 19:29
Medlem
FreshCheeses avatar
Det här med Nashville är intressant. Som föregående talare nämnde så pratas det om detta i tid och otid när det gäller Jill Johnson men även Louise Hoffsten. Jag tror att "jag ska till Nashville och spela in en skiva" betyder samma sak som "jag har oerhört många fans i Japan". There's only one way. Down...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in