2019-07-02, 00:33
Medlem
Vill varna alla att inte handla eller ha något och göra med HK bildemontering i Motala. Ägaren Hasse är känd för att vara jätte otrevlig och dryg mot kunder med spydiga kommentarer. Vill starta den där tråden för en diskussion där fler här kan dela med er av era besök där ifrån av er som har varit där eller delar mina åsikter.
Citera
2019-07-02, 04:04
Medlem
Du får ju säga varför du tycker som du gör...vad har hänt angående ditt ärende osv. Att bara skriva sådär förstår du väll själv inte håller
Citera
2019-07-02, 06:40
Moderator
MondoBizarros avatar
Bilar --> Företagsskvaller
/Moderator
Citera
2019-07-02, 08:36
Medlem
Ja, Hasse är riktigt jävla sneknullad. Otrevlig och gapar på sina kunder.
Citera
2019-07-02, 09:03
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuddeRagdoll
Vill varna alla att inte handla eller ha något och göra med HK bildemontering i Motala. Ägaren Hasse är känd för att vara jätte otrevlig och dryg mot kunder med spydiga kommentarer. Vill starta den där tråden för en diskussion där fler här kan dela med er av era besök där ifrån av er som har varit där eller delar mina åsikter.

Vad exakt vill du ”varna” för? Jag har inget emot att han är dryg så länge han gör ett bra jobb åt mig.
Citera
2019-07-02, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuddeRagdoll
Om jag behöver en del så köper jag där delen finns.
Att du inte tål människan är ditt problem. Sluta vara så förbannat lättkränkt i stället.
Citera
2019-07-02, 21:00
Medlem
PlutoJs avatar
Har köpt delar från H&K Bildemontering via Bildelsbasen flera gånger. Har aldrig haft problem, varit nöjd varje gång. Men så har jag ju inte behövt ha personlig kontakt med någon heller.
Citera
2019-07-03, 13:33
Medlem
killawifes avatar
Men för faan, han jobbar på en bilskrot. Klart han är förbannad på allt och alla.

LEAVE HASSE ALONE!
Citera
2019-07-04, 01:23
Medlem
Det är alltså bilskroten uppe i Nykyrka.

Säger som talaren ovan. det är befogat att vara arg på allt och alla om man jobbar på bilskrot. Han jobbar även uppe i Nykyrka. Klart han inte mår bra!

LEAVE HASSE ALONE!
Citera
2020-03-01, 19:07
Medlem
Jag försökte göra affärer med detta företag och mannen ifråga verkar vara helt crazy jag skulle som kund försöka gissa vad varan kostade när jag inte lyckades gissa rätt pris blev psykdåren förbannad. HÅLl ER BORTA FRÅN DETTA FÖRETAG.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in