2019-07-02, 02:32
Medlem
Lugna dig lite. De har blivit förtryckta i hundratals år. Låt dom skina lite o känna sig speciella. Alla länder har de inte lika bra som sverige heller, där dom behöver synas. Allt handlar om normalisering, att folk vänjer sig och accepterar folk som dom är.

Jag är inte jätteglad i det heller, överdrivandet då, som att det ska finnas 10 olika toalett typer, Det är en jävla toalett, inte ditt hem. Känner du dig som en kvinna, gör din business där, annars finns det mans toaletten, om inget passar, använd handikapp toan. Men ge det ett tag, där dom känner sig accepterade så lär allt trappas ner.

Behöver inte vara så arg, bara skit i det och tänk på något annat.
Citera
2019-07-02, 02:47
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
...Jag är seriös vi behöver en ny hitler, det har spårat ur.
Då är det isf gör om gör rätt som gäller denna gången. Gick illa sist.
Citera
2019-07-02, 02:49
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansargunnar
Lugna dig lite. De har blivit förtryckta i hundratals år..
Och det var bra det. De skall förtryckas. Perversioner och abnorminalitet slår ett sunt samhälle ned stenhårt.
Citera
2019-07-02, 02:50
Medlem
Citat:
NU FÅR DET VARA NOG!!!!!!!

Vad fan är det för fel på den svenska människan och dessa jävla HBTQ frågor? Bara för att i Sverige så är det populärt att stötta psykopater som gillar psykopater av samma kön så behöver ni inte ta med er dessa idiot åsikter till andra länder och försöka få dom att bli psykopater som det svenska folket!

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/2GbgQy/polen-hotar-med-bojkott-mot-ikea

Ärligt talat jag är så jävla trött pådessa hbtq pride skit promenader, vafan vill ni vara homosexuella va det, intefan behöver ni så jävla mycket attention överallt? Athleter blir tvungna att bära en regnbågs bindel runt armen när de utöver sitt sport, flaggor vajar över fotballsarenor allt för att dessa psykopater ska känna sig viktiga.

Jag tycker såhär: Det behövs en ny hitler i europa som rensar alla onda krafter som förpestar oss vardagligen, jag skiter i om någon är homosexuell den får vara det men jag stör mig ordentligt över hur det alltid ska uppmärksammas och hur det alltid ska få attention, jag är straight varför kan vi inte ha någon speciell pride dag för sånna som jag?

En psykopat av hbtq(r?) som är psykopat, och gillar någon i samma harang, som är psykopat, måste vara särskilt sällsynt. Jag skulle bli förvånada om, 5 % träffar nämnda under hela sin livstid.
Citera
2019-07-02, 04:30
Medlem
Meanderbetraktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomten-abdullah
Nu har du hamnat helt rätt med din gnäll!
Frågan är bara vad just du identifierar som "Svenskars svineri utomlands"
Kan väl inte vara menafolk med svenskt medborgarskap du menar?
Den kategorin rymmer förvånansvärt många svin som även svinar ner
landet som gav slöddret en chans,
sumpade hela elegansen svinen tilläts glufsa i sig av!

Inte alltid livet är en vackert berättad saga i nya Sverige..
Man får det man förtjänat!!

Ordet "utomlands" kanske syftar på att IKEA i Polen nyligen sparkade en anställd som uttalade ovilja mot LGBTQ och sånt:

https://www.friatider.se/polen-hotar-bojkotta-ikea-konservativ-personal-fick-sparken
Citera
2019-07-02, 08:08
Medlem
Citat:

Vad fan är det för fel på den svenska människan och dessa jävla HBTQ frågor? Bara för att i Sverige så är det populärt att stötta psykopater som gillar psykopater av samma kön så behöver ni inte ta med er dessa idiot åsikter till andra länder och försöka få dom att bli psykopater som det svenska folket!

Ärligt talat jag är så jävla trött pådessa hbtq pride skit promenader, vafan vill ni vara homosexuella va det, intefan behöver ni så jävla mycket attention överallt? Athleter blir tvungna att bära en regnbågs bindel runt armen när de utöver sitt sport, flaggor vajar över fotballsarenor allt för att dessa psykopater ska känna sig viktiga.

Jag tycker såhär: Det behövs en ny hitler i europa som rensar alla onda krafter som förpestar oss vardagligen, jag skiter i om någon är homosexuell den får vara det men jag stör mig ordentligt över hur det alltid ska uppmärksammas och hur det alltid ska få attention, jag är straight varför kan vi inte ha någon speciell pride dag för sånna som jag?

Vi har en ny Hitler, men han är dock i USA.

Jag tycker iofs vi ska ha straight parades... Låter som en bra plats att pick up chicks..

Sen ska det dock nämnas att svenskar är exceptionellt bra på att ta seden dit vi kommer.
Citera
2019-07-02, 09:17
Medlem
Citat:

Hetroparad i Boston:
https://www.thecut.com/2019/06/straight-pride-boston-parade-permit.html

Kollar man på Sth prideparad så skulle man kunna gör en uppryckning av vad som är tillåtet, skulle man inte tillåta det en "normal lördag kväll" så skall man inte tillåta det under priden heller(förargelseväckande beteende mm.).
Citera
2019-07-02, 09:32
Medlem
Där ser vi ännu en katolsk kämpe som tar upp kampen mot HBTQ-fundamentalism.

Det framgår dock inte vad personen ska ha skrivit... Aftonbladet skriver endast att personen skrev "hbtq-fientliga inlägg på företagets intranät."

Det borde bra med ett förtydligande, för att röja osäkerheten med vad personen ska ha sagt. Franciskus har sagt att även homosexuella och andra avvikelser bör respekteras och få kärlek. Inte för att vi försöker konfrontera HBTQ invasionen, har vi någon som helst rätt till att förolämpa och uttalas oss nedsättande om HBTQ-folket.
Citera
2019-07-02, 09:56
Medlem
AlbusPercivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanderbetraktaren
Ordet "utomlands" kanske syftar på att IKEA i Polen nyligen sparkade en anställd som uttalade ovilja mot LGBTQ och sånt:

https://www.friatider.se/polen-hotar-bojkotta-ikea-konservativ-personal-fick-sparken

Såg du inte mitt första inlägg när jag länkade just till den händelsen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in