Citat:
Ursprungligen postat av
AlbusPercival
NU FÅR DET VARA NOG!!!!!!!
Vad fan är det för fel på den svenska människan och dessa jävla HBTQ frågor? Bara för att i Sverige så är det populärt att stötta psykopater som gillar psykopater av samma kön så behöver ni inte ta med er dessa idiot åsikter till andra länder och försöka få dom att bli psykopater som det svenska folket!
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/2GbgQy/polen-hotar-med-bojkott-mot-ikea
Ärligt talat jag är så jävla trött pådessa hbtq pride skit promenader, vafan vill ni vara homosexuella va det, intefan behöver ni så jävla mycket attention överallt? Athleter blir tvungna att bära en regnbågs bindel runt armen när de utöver sitt sport, flaggor vajar över fotballsarenor allt för att dessa psykopater ska känna sig viktiga.
Jag tycker såhär: Det behövs en ny hitler i europa som rensar alla onda krafter som förpestar oss vardagligen, jag skiter i om någon är homosexuell den får vara det men jag stör mig ordentligt över hur det alltid ska uppmärksammas och hur det alltid ska få attention, jag är straight varför kan vi inte ha någon speciell pride dag för sånna som jag?
Vi har en ny Hitler, men han är dock i USA.
Jag tycker iofs vi ska ha straight parades... Låter som en bra plats att pick up chicks..
Sen ska det dock nämnas att svenskar är exceptionellt bra på att ta seden dit vi kommer.