2019-07-02, 00:28
Medlem
AlbusPercivals avatar
NU FÅR DET VARA NOG!!!!!!!

Vad fan är det för fel på den svenska människan och dessa jävla HBTQ frågor? Bara för att i Sverige så är det populärt att stötta psykopater som gillar psykopater av samma kön så behöver ni inte ta med er dessa idiot åsikter till andra länder och försöka få dom att bli psykopater som det svenska folket!

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/2GbgQy/polen-hotar-med-bojkott-mot-ikea

Ärligt talat jag är så jävla trött pådessa hbtq pride skit promenader, vafan vill ni vara homosexuella va det, intefan behöver ni så jävla mycket attention överallt? Athleter blir tvungna att bära en regnbågs bindel runt armen när de utöver sitt sport, flaggor vajar över fotballsarenor allt för att dessa psykopater ska känna sig viktiga.

Jag tycker såhär: Det behövs en ny hitler i europa som rensar alla onda krafter som förpestar oss vardagligen, jag skiter i om någon är homosexuell den får vara det men jag stör mig ordentligt över hur det alltid ska uppmärksammas och hur det alltid ska få attention, jag är straight varför kan vi inte ha någon speciell pride dag för sånna som jag?
Citera
2019-07-02, 00:34
Medlem
Är du en såndär dryg uppmärksamhetshora eller? Varför ska vi ha en dag för heterosexuella?
Så en minoritetsgruppsperson ogillar en annan minoritetsgrupp, ungefär som vanligt då?
Senast redigerad av nilltre 2019-07-02 kl. 00:37.
Citera
2019-07-02, 00:37
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival

Vad fan är det för fel på den svenska människan och dessa jävla HBTQ frågor? Bara för att i Sverige så är det populärt att stötta psykopater som gillar psykopater av samma kön så behöver ni inte ta med er dessa idiot åsikter till andra länder och försöka få dom att bli psykopater som det svenska folket!

Ärligt talat jag är så jävla trött pådessa hbtq pride skit promenader, vafan vill ni vara homosexuella va det, intefan behöver ni så jävla mycket attention överallt? Athleter blir tvungna att bära en regnbågs bindel runt armen när de utöver sitt sport, flaggor vajar över fotballsarenor allt för att dessa psykopater ska känna sig viktiga.

Jag tycker såhär: Det behövs en ny hitler i europa som rensar alla onda krafter som förpestar oss vardagligen, jag skiter i om någon är homosexuell den får vara det men jag stör mig ordentligt över hur det alltid ska uppmärksammas och hur det alltid ska få attention, jag är straight varför kan vi inte ha någon speciell pride dag för sånna som jag?

Ja vad kan man säga? HBTQ har spårat ur helt och hållet. Jag bryr mig inte om folk suger kuk eller slickar fitta. Det jobbiga är att folk bakom HBTQ tvingar alla andra att bli feminister och godhetspundare. Det finns inget utrymme för kritik eller andra åsikter, istället så är det anmälningar och åsiktförtryck som gäller. Det är ren fascism.
Citera
2019-07-02, 00:37
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Är du en såndär dryg uppmärksamhetshora eller? Varför ska vi ha en dag för heterosexuella för?
Så en minoritetsgruppsperson ogillar en annan minoritetsgrupp, ungefär som vanligt då?

Varför inte, är inte heterosexuella människor också?
Citera
2019-07-02, 00:38
Medlem
AlbusPercivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Ja vad kan man säga? HBTQ har spårat ur helt och hållet. Jag bryr mig inte om folk suger kuk eller slickar fitta. Det jobbiga är att folk bakom HBTQ tvingar alla andra att bli feminister och godhetspundare. Det finns inget utrymme för kritik eller andra åsikter, istället så är det anmälningar och åsiktförtryck som gäller. Det är ren fascism.

TAAAAAACK jag kunde inte ha sagt det bättre, alla som dessutom är emot detta kommer att förklaras som idioter och ska utstöttas. Jag hatar att man måste bete sig så som media och allt annat skräp säger att man ska göra, gör man inte det så är man den onormala och sjuka typen.
Citera
2019-07-02, 00:39
Medlem
Citat:
Varför inte, är inte heterosexuella människor också?

Speciella dagar har man för att uppmärksamma något. Det normala behöver man inte uppmärksamma, det är konstant.
Senast redigerad av nilltre 2019-07-02 kl. 00:41.
Citera
2019-07-02, 00:41
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Speciella dagar har man för att uppmärksamma något. Det normala behöver man inte uppmärksamma, det är konstant.

Så du menar att homosexuella är onormala?
Citera
2019-07-02, 00:42
Medlem
Citat:
Så du menar att homosexuella är onormala?

Det är en minoritet, ett avsteg från det normala.
Citera
2019-07-02, 00:43
Medlem
Nu har du hamnat helt rätt med din gnäll!
Frågan är bara vad just du identifierar som "Svenskars svineri utomlands"
Kan väl inte vara menafolk med svenskt medborgarskap du menar?
Den kategorin rymmer förvånansvärt många svin som även svinar ner
landet som gav slöddret en chans,
sumpade hela elegansen svinen tilläts glufsa i sig av!

Inte alltid livet är en vackert berättad saga i nya Sverige..
Man får det man förtjänat!!
Citera
2019-07-02, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival

Tvär offtopic: gör plats i din PM inkorg! Radera några meddelande, det går ej att PM:a dig!

On-topic: Kul att du nämner det med attention har också märkt det, kanske vill dem bli sedda/hörda men det har spårat lite.
Citera
2019-07-02, 00:50
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Det är en minoritet, ett avsteg från det normala.

Det är det inte alls. Bara ett litet x antal procent av en population brukar vara homosexuella. Och så har det alltid varit.
Citera
2019-07-02, 00:54
Medlem
AlbusPercivals avatar
Värst av allt så tycker jag att människorna som alltid är aktiva inom dessa frågor alltid oftast ser så jävla konstiga ut, de klär sig konstigt och beter sig konstigt (typ sitter på asfalten och tänker inte att deras kläder blir smutsiga) Kanske var en konstig jämförelse men ni fattar de typ färgar sitt hår ljusblå och har massa ringar i näsan.

Jag är seriös vi behöver en ny hitler, det har spårat ur.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in