2019-07-01, 17:23
Medlem
Hej var inne på banken appen nyss och såg att Delivery Hero Sw har dragit pengar från mitt konto under en längre tid. Hur kan man stoppa det och nån som vet vad det är?
Citera
2019-07-01, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huffleee
Hej var inne på banken appen nyss och såg att Delivery Hero Sw har dragit pengar från mitt konto under en längre tid. Hur kan man stoppa det och nån som vet vad det är?

Ring din bank å stoppa...
Citera
2019-07-01, 17:26
Medlem
Dom gånger det dragits för mig är det onlinepizza. Då står det delivery hero som namn
Citera
2019-07-01, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huffleee

Citat:
Ursprungligen postat av Freddegradde
Dom gånger det dragits för mig är det onlinepizza. Då står det delivery hero som namn

Samma här online pizza.
Citera
2019-07-01, 17:54
Medlem
MaryGoores avatar
Väntar på den spännande upplösningen nu!
Har TS köpt pizzor i fyllan och glömt det, eller har du blivit ID-kapad av en tvångsmässig pizzaälskare?
Citera
2019-07-01, 17:58
Medlem
HarryScheinens avatar
TS verkar uppskatta att få sin pizza hemkörd till dörren uppenbarligen.
Citera
2019-07-01, 18:14
Moderator
rancors avatar
Är det samma person som reklamerade en pizza levererad av Online Pizza på grund av han bara fått botten?

Citera
2019-07-01, 18:23
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Precis som många andra säger - det är onlinepizza som dragit pengar. Alltså inget att oroa sig över om du beställt mat. Har du inte är köpt mat det dags att ta kontakt med företaget.
Citera
2019-07-01, 19:28
Medlem
Det är väl pizza antar jag. Får nog tänka över mitt liv lite, tack ändå!
Citera
2019-07-26, 21:30
Medlem
Jag råkade själv ut för detta nyligen, igår. Tre dragningar efter varandra. Någon har tydligen kommit över mitt konto på Onlinepizza. Enligt deras kundtjänst hade flera drabbats senaste dagarna, så det luktar ju som att någon hackat dem och kommit över uppgifter... I ditt fall kanske det var ett faktiskt pizzaköp, annars ska du nog se över köpet.
Citera
2019-07-28, 01:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SavageBoy
Jag råkade själv ut för detta nyligen, igår. Tre dragningar efter varandra. Någon har tydligen kommit över mitt konto på Onlinepizza. Enligt deras kundtjänst hade flera drabbats senaste dagarna, så det luktar ju som att någon hackat dem och kommit över uppgifter... I ditt fall kanske det var ett faktiskt pizzaköp, annars ska du nog se över köpet.
Hur gick det för dej? Fick du pengarna tillbaka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in