2019-07-05, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Och vad med din uppenbara agenda?
Min uppenbara agenda? Att veta sanningen o inte lyssna på massa lösa rykten menar du?
Vad med den?
Citera
2019-07-05, 17:56
Medlem
pelle.baumgarths avatar
HAHAHA !
Det djävla naset häktad !
Uppenbar flyktrisk !
Jag hade dragit, på ja långt före 3,
om jag varit honom !
Dessa nasdrägg skall hållas kortare
än kuken på sossedrägg.
Jag kräks vid tanken på dessa avarter
till onyttiga individer !

Sign
Spyfärdig

p.s.
Hoppas att den "svenska rärrvisan"
är lika seg och överbelastad även
för den här djäveln som för oss andra.
Rätt skall vara och lika dålig för alla.
Senast redigerad av pelle.baumgarth 2019-07-05 kl. 18:06.
Citera
2019-07-05, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Det hade säkert letat sig hit en del sd-troll och rassar om det vore en svensk som var "bo".
Men jag tror de flesta av oss väljer sida pga afghanernas handlingar och inte deras etnicitet.
Kollar man insta, twitter och facebook är det fullt av kommentarer från individer med utländsk härkomst där de är arga på afghanerna.
Jag är också arg på de två killarna (är det bevisat afghaner?). De beter sig som idioter. Den ena bör utredas för om hans första slag är brottsligt. Det skrev jag. Men bara för att man beter sig som en idiot så rättfärdigar det inte att man i grupp får sparka på en som ligger.

Jag är helt ok med de som tycker killarna betedde sig helt fel. Jag är inte ok med de som tycker Rocky ska gå fri för att han "gjorde Sverige en tjänst". Tycker man det sista så står man inte för en fungerande rättsstat.

Edit: Man behöver inte välja någon sida här. Båda gjorde fel. Ett fel rättfärdigar inte ett annat.
Senast redigerad av zorigo 2019-07-05 kl. 18:04.
Citera
2019-07-05, 17:57
Medlem
Fy helvete vilka äckliga kackerlackor till kines-afghaner. Ugh. Får rysningar i hela kroppen.
Citera
2019-07-05, 18:02
Bannlyst
Kollar man på dom filmklipp som finns, så ser man att afghanerna fokuserar nästan bara på stora securitykillen.
Det är han dom följer efter och tjatar på, så jag tror inte dom visste vem ASAP Rocky var!
Citera
2019-07-05, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EffinEjit
Det vete fan om det var så klokt skrivet? Vem är man rasistisk mot om man applåderar en neger som spöar en blatte?
Om det var så du tolkade mitt inlägg så tolkade du det på ett annat sätt än jag menade. Läs det gärna igen så kanske det blir tydligare.
Citera
2019-07-05, 18:03
Medlem
GubbenmedGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Det har rapporterats om att han skurits med trasiga flaskor, sytt och åkt ambulans från platsen.

Bra, jag hoppas det. Då kanske bachi bachi afghanen har lärt sig en läxa.
Citera
2019-07-05, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Kollar man på dom filmklipp som finns, så ser man att afghanerna fokuserar nästan bara på stora securitykillen.
Det är han dom följer efter och tjatar på, så jag tror inte dom visste vem ASAP Rocky var!

Ja dom säger på svenska till tjejerna som försöker medla att dom inte vet vem han är. Är väl inte så jävla konstigt att halva sverige inte vet vem fan asap rocky är?
Citera
2019-07-05, 18:07
Medlem
Citat:
Vad fan svamlar du om?

Står ju klart och tydligt att tillhyggen har använts och att vittnen menar på att det är trasiga flaskor, samt sårskador.

Om de nu inte använt hammare eller kniv, vad är din tanke om "Tillhyggen" ?
Det jag svamlar om är att du tar lös fakta och kopplar ihop det till en story som passar dig.

Vi vet att vissa på ARs sida hade flaskor på sig vid en tidpunkt. Vi vet att ljud av glas som går sönder hörs i videon och vi vet vittnen säger att tillhyggen använts.

Du vet ingenting om vem som använt vad, kan lika gärna va hans afghanpolare som plockade på sig en flaska på vägen. Eller att han fick ett fett jack när han blev inslängd i kantstenen. Eller att ARs gäng hade en batong på sig.

Det är vad jag svamlar om. Sluta spekulera tills du vet. Tillhyggen kan också va en keps.
Citera
2019-07-05, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ja dom säger på svenska till tjejerna som försöker medla att dom inte vet vem han är. Är väl inte så jävla konstigt att halva sverige inte vet vem fan asap rocky är?

Frågan är då varför dom började följa efter hans crew, försökte sälja knark lr vad ville afghanerna innan hans earphones pajade?
Citera
2019-07-05, 18:10
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorigo
Jag är också arg på de två killarna (är det bevisat afghaner?). De beter sig som idioter. Den ena bör utredas för om hans första slag är brottsligt. Det skrev jag. Men bara för att man beter sig som en idiot så rättfärdigar det inte att man i grupp får sparka på en som ligger.

Jag är helt ok med de som tycker killarna betedde sig helt fel. Jag är inte ok med de som tycker Rocky ska gå fri för att han "gjorde Sverige en tjänst". Tycker man det sista så står man inte för en fungerande rättsstat.

Själv är jag imponerad av hur just gruppen afghaner så frekvent lyckas hamna i ”problem”.

Om det framkommer att Asap Rocky har värjat sig og blir frikänd. Vem ersätter honom då för den skada hans frihetsberövande har kostat honom?

Sedan är jag lite nyfiken på insidenten med Rico Nasty där någon försökt ta sig in i hennes hotellrum.

Vet vi vem inkräktaren är? På vilket hotell var det?

Har även provlyssnat på Rocky o är föga imponerad.
Citera
2019-07-05, 18:12
Medlem
Dr.Diegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
Fast alla Svenskar visste om att, spöar de på killen kommer det inte räcka som självförsvar i rätten. jag vet inte hur det fungerar i USA, men de flesta Svenskarna hade gått därifrån för de vet att det hade kostat mer tid och energi på att puckla på honom. Sen har väll hip hop en kultur att leva upp till, någon "disrespectar" ska ju ha stryk för "street cred"
Olika beroende på delstat. Men de som tillämpar " stand your ground" har en mer rimlig syn på det där. Betyder på ren svenska att man inte behöver ta skit.

Dr flesta countyn har en hygglig polisnärvaro och de räcker att ringa 911 och säga att ett gäng muslimer går bananas. Om det är något som den genomsnittlige vite polismannen avskyr mer än negrer så är det muslimer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in