2019-07-05, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Står inget om att han ska ha skurits av flaskor. Har din fantasi fyllt i det själv kanske?
TMZ har orginalvideo. DÄr syns det hur 5 pers slår ner en kille och slår honom när han ligger i backen. Svarta amerikaner är lika pissiga som människor från MENA länder. De slåss i grupp flera mot en. Hoppas att han även åker dit för skändning av kultur för hans musik är de mest bedrövliga som kablats ut i mannanminne
Citera
2019-07-05, 17:17
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
TMZ har orginalvideo. DÄr syns det hur 5 pers slår ner en kille och slår honom när han ligger i backen. Svarta amerikaner är lika pissiga som människor från MENA länder. De slåss i grupp flera mot en. Hoppas att han även åker dit för skändning av kultur för hans musik är de mest bedrövliga som kablats ut i mannanminne

Har han redan släppt hiphop video om det ?
Citera
2019-07-05, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Har han redan släppt hiphop video om det ?

nä men det kommer väl snart
Citera
2019-07-05, 17:21
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vogly
Jag VET att det skrivs isär. Jag citerade och ifrågasatte dialektikers inlägg där han påpekade att det skall skrivas ihop..

Jo jag förstår att du citerade mitt inlägg, men jag kallar det för särskrivning för folk verkar ha problem att tolka hans inlägg. Ska man tolka det som att missbrukare inte är hans melodi eller att droger inte inte är det? Så som han uttrycker sig i sin instagram.
Citera
2019-07-05, 17:22
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
nä men det kommer väl snart

Imon kort antagligen då , tack
Citera
2019-07-05, 17:30
Medlem
Jag kollade på de tre häktningsframställningarna och såg att en av dom hade en ruta kryssad där det stog "För angivet brott är inte föreskrivet lindrigarestraff än fängelse i två år och det är inte uppenbartatt skäl till häktning saknas." Vad betyder detta?
Citera
2019-07-05, 17:35
Medlem
Citat:
Står inget om att han ska ha skurits av flaskor. Har din fantasi fyllt i det själv kanske?

Läste du tillhyggen?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/8mxKPE/asap-rocky-gar-till-attack--har-ar-filmklippet

Citat:
I klippet kan man även höra hur en flaska krossas i bakgrunden.

(Man ser även i Rockys egna klipp att hans vän går med 2 tomma flaskor i handen och Rocky själv har en stor butelj instoppad i ärmen på sin vita hoodie).

https://gaffa.se/nyhet/138325/video-haer-aer-haendelserna-som-foeranledde-stjaernans-misshandel-i-stockholm

Citat:
...enligt Aftonbladet användes en trasig flaska i tumultet.

Är du klar nu?
Citera
2019-07-05, 17:43
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av test434
Jag kollade på de tre häktningsframställningarna och såg att en av dom hade en ruta kryssad där det stog "För angivet brott är inte föreskrivet lindrigarestraff än fängelse i två år och det är inte uppenbart att skäl till häktning saknas." Vad betyder detta?
Det innebär att den misstänkte ska häktas och inte bara får häktas, förutsatt att förutsättningarna i övrigt är uppfyllda.
Citera
2019-07-05, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Läste du tillhyggen?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/8mxKPE/asap-rocky-gar-till-attack--har-ar-filmklippet

(Man ser även i Rockys egna klipp att hans vän går med 2 tomma flaskor i handen och Rocky själv har en stor butelj instoppad i ärmen på sin vita hoodie).

https://gaffa.se/nyhet/138325/video-haer-aer-haendelserna-som-foeranledde-stjaernans-misshandel-i-stockholm

Är du klar nu?

OCH?! Sen när är det olagligt att hålla i en flaska. Du har inga bevis på att det har hänt bara massa lös fakta. Du bara antar massor med skit för att det gynnar din agenda. Vill du ha solklar rasism? Gå in o läs vad de, som jag bara antar är afghaner men kan ha fel, skriver om afrikaner på ARs instagram.
Citera
2019-07-05, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4ma5e
OCH?! Sen när är det olagligt att hålla i en flaska. Du har inga bevis på att det har hänt bara massa lös fakta. Du bara antar massor med skit för att det gynnar din agenda. Vill du ha solklar rasism? Gå in o läs vad de, som jag bara antar är afghaner men kan ha fel, skriver om afrikaner på ARs instagram.

Vad fan svamlar du om?

Står ju klart och tydligt att tillhyggen har använts och att vittnen menar på att det är trasiga flaskor, samt sårskador.

Om de nu inte använt hammare eller kniv, vad är din tanke om "Tillhyggen" ?
Citera
2019-07-05, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4ma5e

Och vad med din uppenbara agenda?
Citera
2019-07-05, 17:53
Medlem
Citat:
En vanlig svenne blir inte häktad för det där. De kommer inte leda till fängelse.
ALLA i Sverige blir häktade och straffade om man kan bevisa att tre personer sparkar på en som ligger. Här finns det film som bevisar det. Sluta larva dig.

Edit: och menar du att man ska ta hänsyn till att fans väntar på honom? Att han ska få begå brott utan att straffas pga det? Pajas.
Senast redigerad av zorigo 2019-07-05 kl. 17:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in