2019-07-29, 00:16
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFL88
Storpotäten har som bekant alltid besvärligt med att "få ihop" verkligheten, så inget nytt där.
Hazarer är det per automatik synd om oavsett vilka satans illdåd dessa kräk begår, det har vi fått lära oss, så att en (eventuell) åsiktskorridor skulle ha rämnat är det inte heller någon större "risk" för, tyvärr.
Vad däremot pissluffar'n Steffe borde göra nu är att genast be artisten och hans vänner om ursäkt för den urusla behandling de har blivit utsatta för under sitt besök i Swedistan, offentligt förstås.
I beg to differ. GW är, vad jag vet, en betongsosse. Man biter inte handen som föder. Förstå vilken kritik GW landat i fyllots nerpissade knä. Förhoppningsvis kommer råttorna överge skeppet nu när fanbäraren deserterat. Verkar som GW tagit ett rött piller som omväxling.

Dindun fick ett gäng narkomaner efter sig och det var inte oförtjänt. Det positiva är att sverigebilden nu raseras och med det går mångkulturella drömsamhället mot en kollaps. Dindun borde nomineras till Nobels fredspris, han har indirekt räddat landet genom att värja sig mot det nya frälset.
Citera
2019-07-29, 00:17
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Nja, snarare tvärtom. När jag först såg filmerna tänkte jag att den påtända afganen fick (något mer än) vad han förstjänade. Men tidpunkten (9-tiden på kvällen?), platsen (varför gå till en bakgata vid Hötorget öht) och BOs skärsår hör att jag tror och hoppas att de fälls. Som de agerade kan man f-n inte bete sig.

Jag är också förundrad över sympatierna för ASAP Rocky & co. Om man plockar bort skygglapparna ser man vad de är: low-life hiphop-trash som i vart fall undertecknad inte heller vill ha omkring mig.

En artist...Då kan jag anta att det finns en rad artister som du inte vill ha omkring dig då du inte kan se skillnad på artisteri och verklighet, en del skådisar t ex.

För din upplysnings skull så finns det rätt många genuina svin i dansbandsvängen.
Citera
2019-07-29, 00:22
Medlem
Citat:
Intressant logik.
Eftersom han är 1 mot 3 (4?) så är han galen och kan attackeras fritt. Finns det något öht som tyder på att BO utdelade första slaget?

Vad gäller skärskadorna så menar du på fullt allvar att BO först får spö av 3 personer, därefter karvar sår på armarna, varpå han slutligen INTE ringer polisen? (för det gjorde vittnen så vitt jag förstått)

Tycker du annorlunda, visa det att afghanen är rationell när han som liten och spinkig angriper tre betydligt större killar? Visar det att han har spärrar som normala människor har?
Citera
2019-07-29, 00:23
Medlem
Domyojis avatar
Citat:
Självförsvar? Eh?
De är tre mot en, sparkar på en som ligger, och skär dessutom av allt att döma afganen med en flaska. För säkerhets skull har tuffe Rocky en livvakt som väger dubbelt så mycket som BO.

’Aggravated assault’ (glasflaskan) eller ’assault’ heter det väl i landet i väst och med filmbevisen hade han högst sannolikt blivit fälld där med.

Mja, du gör ju precis som alla andra svennar o tror blint på vad Musse och något vittne sagt liksom

Det är av andra vittnesmål absolut inte så det gick det till, kram
Citera
2019-07-29, 00:27
Medlem
Domyojis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Oavsett så hade väl knappast ASAP gått fri om det skett i USA?

Antagligen hade han kanske fått betala några hundra tusen till BO för kompensation, men det hade inte gjort något för Rockan missade inte hela sin turné och gick miste om.. ja, jag vet inte vad han får i arvode men betydligt mer hade det varit o han hade inte skakat galler så ingen hade mått dåligt.

Läkare hade kunnat göra en bedömning och färdigställa den etc o sen kan advokaterna få prata med varandra o sen hade det väl varit klart.
Citera
2019-07-29, 00:28
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
En artist...Då kan jag anta att det finns en rad artister som du inte vill ha omkring dig då du inte kan se skillnad på artisteri och verklighet, en del skådisar t ex.

För din upplysnings skull så finns det rätt många genuina svin i dansbandsvängen.
Nu hänger jag inte med.
Menar du att Rocky är ursäktad för att han är artist? Vad har dansband med Rocky att göra?
”Artisteri och verklighet”, que?

Min poäng är att han av allt att döma är US low-life fast med pengar. Varför sympatierna för honom?
Citera
2019-07-29, 00:31
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Tycker du annorlunda, visa det att afghanen är rationell när han som liten och spinkig angriper tre betydligt större killar? Visar det att han har spärrar som normala människor har?
Vad då angriper? Finns det belägg för att afganen har slagit Rocky först?

Hur du kan motivera misshandeln av BO med att han är ”liten och spinkig” är ganska underhållande. Keep it up!
Citera
2019-07-29, 00:32
Medlem
MrsVanity1s avatar
Vilken knäpp på näsan att Gw sa hur det ligger till med afghan blatten,något alla eg vet !

Det där kan inte åklagaren och Löfven & Lööf samt andra massinvandrings vurmande gilla.
Gw kan man alltid lita på !
Senast redigerad av MrsVanity1 2019-07-29 kl. 00:37.
Citera
2019-07-29, 00:33
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domyoji
Mja, du gör ju precis som alla andra svennar o tror blint på vad Musse och något vittne sagt liksom

Det är av andra vittnesmål absolut inte så det gick det till, kram
Mobilfilmerna?
Citera
2019-07-29, 00:34
Medlem
Citat:
Vad då angriper? Finns det belägg för att afganen har slagit Rocky först?

Hur du kan motivera misshandeln av BO med att han är ”liten och spinkig” är ganska underhållande. Keep it up!

Jaha så istället för att ta till dig frågeställningen kör du med motfrågor för att slippa svara. Det visar att du inte är seriös utan bara vill försvara afghanen oavsett.
Citera
2019-07-29, 00:37
Medlem
Domyojis avatar
Barbro!

Rockys kompis mobil menar du? Visar att de slänger honom på marken ställer dig i en ring o kramar bror, ser inte hetsigt eller aggressivt ut för fem öre. Möjligt låtsassparkar för att markera o säger något, skulle tippa på det...

Tycker han borde dykt upp med större blåmärken kring mage, alternativt som utländsk media sa att han har brutna revben annars, nåväl. Gammal diskussion.

Citat:
Menar du att Rocky är ursäktad för att han är artist?

Tror folk vill understryka att han har en hotbild pga att han är känd. Du e svensk o har ett samvete, människor både där Musse o Rocky kommer ifrån har inte det, du blir spöad för mindre. Du är en ännu easier target när du är rik.
Citera
2019-07-29, 00:41
Medlem
Är man torsk på heroin, så behöver man nog säkert 500 spänn om dagen för sin morgon- och kvällsfix

Det brukar motsvara ca 10000 riksdaler om dagen i stöldgods om man inte finansierar det hela genom att antingen ha ett bra bankkonto, eller genom att deal:a själv

1, 2, eller 3

Välj.

Vad hade han för domar nu igen?
Senast redigerad av Allthatmatters 2019-07-29 kl. 00:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in