Citat:
Ursprungligen postat av
BaraVaraSams
Ett slag på rumpan är ett sexuellt övergrepp.
Du skrev uttryckligen att de inte var oskyldiga små pojkar. Varför ens benämna dem som små pojkar när de är kortvuxna män?
Erkänt? Det har jag aldrig skrivit. Jag har skrivit att alla borde vara lika inför lagen och att om det krävs att man ska vantolka en föråldrad lag för att kunna häkta någon då är det ett rättsvidrigt ingrepp av en rasistisk regering som vill göra en politisk markering.
1. Vi vet inte vad åklagare och polis har för material, de kan eventuellt sitta på material som visar på att det inte stämmer.
2. Du är inte svensk eller hur?
För jag använder mig att ett uttryck som är på samma nivå som att de inte är några altarpojkar eller några änglagossar, jag säger inte att de bokstavligen är barn utan att de är vuxna och att de har och fortfarande är stökiga av sig.
Så återigen, nej jag säger absolut inte att de är barn utan det är ett ordval eller en formulering som inte ska tydas ordagrant.
3. Det är bara att gå bakåt i din historik så hittar man väldigt snabbt hur du anser att svenska staten är rasistisk, rättsvidrig och hur polisen inte ska ha rätten till att häkta och det finns ett starkt mönster som visar på att du anser detta för att han är känd och/eller rik.