2019-07-03, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Ser fortfarande att det saknas klipp och vad som skett innan kan vara anledningen till att dom följer efter.

Ser du rockys vän som går omkring med två tomma flaskor? Användes senare, sönderslagna. Vänta och se min vän

Då kan du väl berätta vad du vet föranledde denna situation.
Citera
2019-07-03, 21:48
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Bra händelse! En känd rapneger spöar med hjälp av "livvakter" några aggressiva afghaner!
Negern blir anhållen och de "ensamkommande barnen" går fria?
Ser fram mot mer info?
Du glömde en vital del. Det utspelas i Sverige. Det är svensk clownpolis som kommit till platsen och så vidare.
Citera
2019-07-03, 21:57
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Ser fortfarande att det saknas klipp och vad som skett innan kan vara anledningen till att dom följer efter.

Ser du rockys vän som går omkring med två tomma flaskor? Användes senare, sönderslagna. Vänta och se min vän

Jag kan hålla med om att ASAP och hans eskort tog till övervåld. Det ser man av videon. Och det kan ju finnas annat där också?

Men borde inte afghanen sitta häktad för misshandeln mot vakten då?
(Men det kanske han gör? Jag är inte insatt.)
Citera
2019-07-03, 22:06
Medlem
-DaRude-s avatar
Amerikanerna hade aldrig åkt dit om de fredat sig mot uppkäftiga nassar som angripit dem. Mot bättre vetande tillrättavisade man den afghanska högheten och nu sitter man där man sitter.

Finns det någon, någon överhuvudtaget, förutom utsvultna tanter på soc som tycker om hazarer?
Här ser vi svart på vitt vad de ägnar sig åt på sin fritid. Och fritid har de mycket av.

Är det inte kvinnor man ofredar, barn, pensionärer eller svennebananer som får en kniv mot halsen så är det amerikanska rappare som får erfara de spännande, utsökta dimensionerna av afghansk kulturyttring.

Även i Iran är de mycket impopulära och ökända för sina övergrepp mot samhället. Ett besvärande folk många av dem (inte alla).

Man uppvisar en otrolig fräckhet vill jag påstå, när man muckar gräl, tafsar, hotar och slår sällskapet, följer efter trots uppmaning och vädjan att sluta, drämmer sina jävla hörlurar på en livvakt och sedan har mage att göra en anmälan om grov misshandel och kräva ersättning.

Löfven och Lööf är nog mest bestörta av alla. Helst skulle man väl se ASAP Rocky portad för all framtid.

#FreeRocky
Senast redigerad av -DaRude- 2019-07-03 kl. 22:10.
Citera
2019-07-03, 22:08
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Har sett många svenskar som försöker mäkla fred i såna här situationer istället för att ge skäggbarnen det dom förjänar. Vi är en bra folkgrupp på många sätt men i såna här situationer är majoriteten av den svenska befolkningen för jävla ynkliga och konflikträdda.

Så sant. Det är alltid bättre att gå till anfall om man snabbt läser av situation där att man anser sig kunna gå vinnande ur situationen.
Dessutom respekterar blattarna alltid en som svenne som vågar slå tillbaka.
Citera
2019-07-03, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pex666
Jag har inga problem att förstå, däremot tvivlar jag starkt på att du sett många liknande situationer med fega svenskar och att du då lagt dig i och slagit ner blattarna. Jag tror du bara är tuff bakom skrivbordet.

Dessutom verkar du inte förstå vilka påföljder ett scenario ovan får för en laglydig svensk och till vilken nytta? En skitsak med några nollor. Jag förstår att du med din låga intelligens inte har något att förlora men för majoriteten av svenskar som är smartare än dig och lyckats bättre med sina liv är det annorlunda. En misshandelsdom som vem som helst kan hitta kan förstöra din karriär, det kan kosta miljoner, det kan kosta dig umgänget med dina barn osv. Därför är det naturligt för de flesta svenskar att försöka mäkla fred inte ta till våld. Det betyder inte att svenskarna är fega. En feg person hade gått därifrån, det är vanligt i många andra länder då mentaliteten är att inte lägga sig i alls.

Så du menar att man inte ska ha rätt att försvara sig om situationen är hotfull?

Varför ska det kosta mig umgänge, miljoner och min karriär? Jag borde bli hyllad som en hjälte som gått in i en hotfull situation för att försvara mina medmänniskor.

Det du skriver saknar helt logik.
Citera
2019-07-03, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Finns det någon, någon överhuvudtaget, förutom utsvultna tanter på soc som tycker om hazarer?
Här ser vi svart på vitt vad de ägnar sig åt på sin fritid. Och fritid har de mycket av.
Det här är ett skolexempel på hur dessa skäggbarn spenderar sin tid. Drar runt och skapar otrygg stämning, provocerar fram bråk, rånar folk, säljer droger och stjärt osv. De syns hur påtända dom är. Dom drar sig inte för att ge sig på den store svarte killen här, som dessutom är i ett sällskap med minst dubbelt så många.
Den aggressiva afghanen borde helt klart sitta anhållen istället för rapparen.
Senast redigerad av glendale 2019-07-03 kl. 22:19.
Citera
2019-07-03, 22:16
Medlem
Tjoflos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHaven
Helt ärligt dom här killarna som förföljde och muckade gräl med honom och hans crew, har dom sett sig själva i spegeln? Typ 159 cm långa och armar som tändstickor mot typ dubbelt så många och stora niggers haha!

De vet att staten skyddar dom, till varje pris. Då spelar det ingen roll hur liten man är.
Citera
2019-07-03, 22:21
Medlem
Citat:
Så du menar att man inte ska ha rätt att försvara sig om situationen är hotfull?

Varför ska det kosta mig umgänge, miljoner och min karriär? Jag borde bli hyllad som en hjälte som gått in i en hotfull situation för att försvara mina medmänniskor.

Det du skriver saknar helt logik.

Du måste läsa noggrannare. Jag skriver inte att jag tycker det SKA vara så. Jag säger det ÄR så och att många svenskar då väger för och nackdelar.

Fördel - Ge några nollor stryk över en skitsak, kan kännas bra för stunden.
Nackdel - En misshandelsdom alla kan se, kanske förlorad karriär, svårighet att få/byta jobb, skadestånd, tvungen att närvara i rätten, kanske fängelse om man slår dem så hårt som du förespråkar. Ev problem med umgänge.
Citera
2019-07-03, 22:21
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Enligt Aftonbladet är han redan häktad

Länk eller citat? Tack!

/Provokatör
Citera
2019-07-03, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pex666
Du måste läsa noggrannare. Jag skriver inte att jag tycker det SKA vara så. Jag säger det ÄR så och att många svenskar då väger för och nackdelar.

Fördel - Ge några nollor stryk över en skitsak, kan kännas bra för stunden.
Nackdel - En misshandelsdom alla kan se, kanske förlorad karriär, svårighet att få/byta jobb, skadestånd, tvungen att närvara i rätten, kanske fängelse om man slår dem så hårt som du förespråkar. Ev problem med umgänge.

Det är det här jag menar med ynklighet.

Man väljer karriären och sitt anseende framför att hjälpa medmänniskor i nöd. Vidrigt.

Dig vill man inte ha i sitt umgänge.
Citera
2019-07-03, 22:26
Medlem
Citat:
Det är det här jag menar med ynklighet.

Man väljer karriären och sitt anseende framför att hjälpa medmänniskor i nöd. Vidrigt.

Dig vill man inte ha i sitt umgänge.

Vilken nöd? Var det fara för rapparnas liv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in