2019-07-03, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pex666
Jag förstår bara inte vad du pratar om.. Du verkar själv heller inte begripa innebörden av det du skriver. Du säger att svenskar är fega då de "mäklar fred" istället för att bruka våld. Så jag frågade dig om du själv sett detta på avstånd då istället för att mäkla fred gått fram och direkt börjat puckla på dem...

Du har snöat in dig. Istället för att mäkla så ska man välja sin svenska medborgares sida. Det är så kaosblattarna tänker och då får vi också tänka så. Vi svenskar få stå upp för varandra helt enkelt.

Är du helt jävla slut i skallen eller är du bara trött?
Citera
2019-07-03, 21:31
Medlem
Citat:
Jag ser en Afghan som slår sina hörlurar i vaktens huvud så han blöder utan att vakten ens ger tillbaka, han bara försöker mota bort dem, ber dem vänligt att sluta förfölja dem, de fortsätter.

Jag hör en afghan säga att han bör få betalt för de hörlurar han slog i vaktens huvud?

Jag hör en kvinna som säger att Afghanerna daskat till två kvinnor på rumpan alldeles nyss?

Frågan är nu vad du ser och hör?!!? Kollar du på fel video?

Ser du att det är klippt och saknas vitala delar eller nöjer du dig där? Frågan är, hur enkel är du?
Citera
2019-07-03, 21:31
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Sluta säg att jag försvarar någon för att jag inte är rasist. Så jävla gäspigt

Afghanen slår sönder sina egna hörlurar mot bjässen. Afghanen följer efter och hackar och trakasserar. En tjej säger att afghanen tafsat på både henne och hennes tjejkompis. Hur mycket mer bevis behöver du för att se att tafsäckelafghanen får skylla sig själv??? Skyddar man en sådan så är man antingen afghan, batikhäxa, asyladvokat eller vänsterpartist.
Citera
2019-07-03, 21:33
Medlem
Citat:
Ser du att det är klippt och saknas vitala delar eller nöjer du dig där? Frågan är, hur enkel är du?

Jag är medveten det är klippt.

Dock ser jag en stor vakt som gång på gång på gång ber dem gå åt andra hållet. Jag ser en oprovocerad attack från afghanen. Jag ser en som blir slagen så han blöder utan att göra något. Jag ser en Afghan som vill ha betalt för hörlurar han slog sönder mot vaktens huvud.

Jag ser en oberoende tjej som antyder att afghanerna är ute och kaosar då de antastat två kvinnor.

Vad ser du frågar jag?
Citera
2019-07-03, 21:36
Medlem
Pappapepprarpeppars avatar
Ska bli intressant att se vad som händer med det här rent juridiskt. Känns som att flera stora artister hamnat i problem med det svenska rättsväsendet men alltid kommit lindrigt undan, tänker främst på Snoop Dogg men nog har det funnits andra exempel också?
Citera
2019-07-03, 21:40
Medlem
negrofobens avatar
Bra händelse! En känd rapneger spöar med hjälp av "livvakter" några aggressiva afghaner!
Negern blir anhållen och de "ensamkommande barnen" går fria?
Ser fram mot mer info?
Citera
2019-07-03, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Du har snöat in dig. Istället för att mäkla så ska man välja sin svenska medborgares sida. Det är så kaosblattarna tänker och då får vi också tänka så. Vi svenskar få stå upp för varandra helt enkelt.

Är du helt jävla slut i skallen eller är du bara trött?

Nej jag har nog bara större läsförståelse än dig. Men okej då kan vi äntligen sammanfatta vad du säger.

En svensk ska inte mäkla fred, han ska bara springa fram och knocka ner den med annan hudfärg som bråkar! Du har sett detta många gånger och då slagit ner motparten av annan hudfärg utan att bry dig om vad de bråkar om (då man ska välja sina landsmäns sida oavsett).

Bra! Då förstår jag precis vad du tycker.
Citera
2019-07-03, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Afghanen slår sönder sina egna hörlurar mot bjässen. Afghanen följer efter och hackar och trakasserar. En tjej säger att afghanen tafsat på både henne och hennes tjejkompis. Hur mycket mer bevis behöver du för att se att tafsäckelafghanen får skylla sig själv??? Skyddar man en sådan så är man antingen afghan, batikhäxa, asyladvokat eller vänsterpartist.

Ja det är vad du ser. Nu utreds detta och mer finns filmat. Du har inte en jävla susning gosse lilla
Citera
2019-07-03, 21:43
Medlem
Citat:
Jag är medveten det är klippt.

Dock ser jag en stor vakt som gång på gång på gång ber dem gå åt andra hållet. Jag ser en oprovocerad attack från afghanen. Jag ser en som blir slagen så han blöder utan att göra något. Jag ser en Afghan som vill ha betalt för hörlurar han slog sönder mot vaktens huvud.

Jag ser en oberoende tjej som antyder att afghanerna är ute och kaosar då de antastat två kvinnor.

Vad ser du frågar jag?

Ser fortfarande att det saknas klipp och vad som skett innan kan vara anledningen till att dom följer efter.

Ser du rockys vän som går omkring med två tomma flaskor? Användes senare, sönderslagna. Vänta och se min vän
Citera
2019-07-03, 21:46
Medlem
Citat:
Ja det är vad du ser. Nu utreds detta och mer finns filmat. Du har inte en jävla susning gosse lilla

Det enda som utreds är att någon blev misshandlad. Oavsett hur jobbig jag tycker en person är har jag inte rätt att nita honom enligt svensk lag. Det är vad åklagaren bryr sig om.
Citera
2019-07-03, 21:46
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Fattar inte folk hur absurt uppståndelsen till bråket är?

Om jag knäcker ett basebollträ över en 200 kilos gorillanegers kranium och sedan följer efter honom och kräver att han ska ersätta mig för mig basebollträt. Medan negern står där och blöder kommer två damer fram till honom och säger att jag har smackat deras bakdelar utan deras tillåtelse.

Förtjänar jag inte stryk då?
Citera
2019-07-03, 21:47
Medlem
Ridnes avatar
Citat:

1. Det är FILMAT. Jag ser det PÅ FILM. Han borde ha fått spö redan när han slår hörlurarna i huvudet på livvakten. Vad du väljer att inte se får stå för dig.
2. Jag är ingen gosse, jag är en kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in