2019-07-17, 12:22
Avslutad
Det är nog så, att dessa krimminela missbrukande hipp hopparna inte behöver göra mycket förens rättvisan trycker ner dom i asfalten med sin stora stövel
Att han nu får känna på äkta "hardcore in white mans prision" är nog bra för hans konstnärliga angemang i text och musik, det blir nog npgra hatlåtar mot Svenskt övermynderi och hur man kan böja den svenska lagtexten som passar bäst.
Nu kommer många svenska jurister advokater med mer tjäna stora pengar på negern i gallerburen
Han som startade det hela har svenskt medborgarskap även om det inte finns många trådar där som är svenskt.
Tycker det borde bli uthängning av negern på ett öppet torg för bespottning och stenkastning
Negern sjunger dessutom falskt.
Citera
2019-07-17, 12:33
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Det är nog så, att dessa krimminela missbrukande hipp hopparna inte behöver göra mycket förens rättvisan trycker ner dom i asfalten med sin stora stövel
Att han nu får känna på äkta "hardcore in white mans prision" är nog bra för hans konstnärliga angemang i text och musik, det blir nog npgra hatlåtar mot Svenskt övermynderi och hur man kan böja den svenska lagtexten som passar bäst.
Nu kommer många svenska jurister advokater med mer tjäna stora pengar på negern i gallerburen
Han som startade det hela har svenskt medborgarskap även om det inte finns många trådar där som är svenskt.
Tycker det borde bli uthängning av negern på ett öppet torg för bespottning och stenkastning
Negern sjunger dessutom falskt.

Jag blev förvånad först när det skrevs i media att fången i arrestcellen bredvid kunde kasta fekalier på herr Mayers. Jag trodde väggarna i arresten var av betong. Nu fattar jag ju att det bara är galler emellan.

Bajskastandet var alltså inget utslag av livlig fantasi på PR-byrån. De gissade så klart detta utan att själva först prata med Rocky.

Hur kan man från PR-byråns sida vara ansvarig för att sprida "fakta" helt utan att ens prata med den berörda?

Kan en del av skiten sprätta tillbaka på Assefa Communication som de håller på och fläktar i mediacirkusen runt guldkalven AKA MoneyTrain?

"Alla säger att Wacko Flacko tar droger, men ingen frågar varför Wacko Flacko tar droger!" Inte ens hans bitch Lili Assefa!
Senast redigerad av ursprungligen 2019-07-17 kl. 12:39.
Citera
2019-07-17, 12:41
Avslutad
Journalistbekanta i England hyllar svenska rättsväsendet för att de inte gör skillnad på "kändis" och okändis. Bl.a. tar de upp Ronaldos våldtäktsanklagelse och ASAP Rockys bråk med folk i London där myndigheterna inte vågade anhålla och hålla kvar för att de anklagade var kändisar.
Citera
2019-07-17, 12:48
Medlem
Sån tur han har okänd innan nu världskändis!
Bara för han stötte dom enda två blattarna
I hela världen som slåss fast dom är färre till antalet än motståndarna
Känns inte ett dugg riggat
Citera
2019-07-17, 12:48
Medlem
absolut-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Journalistbekanta i England hyllar svenska rättsväsendet för att de inte gör skillnad på "kändis" och okändis. Bl.a. tar de upp Ronaldos våldtäktsanklagelse och ASAP Rockys bråk med folk i London där myndigheterna inte vågade anhålla och hålla kvar för att de anklagade var kändisar.

Ja, och dina bekanta i England hyllar också att Assange sitter på Belmarch, för några år sedan gick det utmärkt att publicera hans läckor, nu är det tvärtom.
T.om horor är ärligare för dom har ett fastställt pris.....
Citera
2019-07-17, 12:49
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota

Du vet att England har en av världens mest ofria press?

Dessutom är de betalda Spinn-PR-byråerna ett dussin halva tjog vassare i England än den amatörmässiga nivå som Assefa Communication har visat prov på i Sverige.

Ska vi passa på att sprida lite skit om englandsbilden för att glädja de som älskar att baktala hela länder för enstaka bagatellfall så är England ett extremt klassamhälle och några miljoner dollar på banken räknas in direkt i hur ett fall ska behandlas juridiskt om ens alls.
Citera
2019-07-17, 12:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Du vet att England har en av världens mest ofria press?

Dessutom är de betalda Spinn-PR-byråerna ett dussin halva tjog vassare i England än den amatörmässiga nivå som Assefa Communication har visat prov på i Sverige.

Ska vi passa på att sprida lite skit om englandsbilden för att glädja de som älskar att baktala hela länder för enstaka bagatellfall så är England ett extremt klassamhälle och några miljoner dollar på banken räknas in direkt i hur ett fall ska behandlas juridiskt om ens alls.

press? vem pratar press?
Citera
2019-07-17, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike.Snickersson

Men knasputte, bara för att du haft huvudet i arslet och inte hört talas om honom så betyder det inte att han var okänd. Jag är helt ointresserad av rap men hörde talas om honom för flera år sedan... att han dessutom är ute på turné i en massa länder så får man nog hävda att snubben är en världskändis.
Citera
2019-07-17, 13:20
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike.Snickersson

Han var ju knappast okänd innan.

Även jag kände till honom även om det inte är direkt musik som jag lyssnar på.

Dessutom. Dejtar man en Kardashian-syster så blir man väldigt omskriven.

https://www.google.com/search?q=ASAP+rocky+jenner&source=lnms&tbm=isch&sa =X
Citera
2019-07-17, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Jag övervägde också att skriva ett inlägg om att de båda afghanerna var anställda av PR-byrån och att det hela föregicks av en minutiös planering från PR-byrån och ASAP Rockys team.

"Beviset" skulle vara att jag "kunde se" att kameravinklarna i filmklippen var "för bra" för att inte vara arrangerade! Det "syntes" att allt var koreograferat helt enkelt!

Allt detta "visste jag helt säkert" eftersom jag tittat på klippen. Case closed!

Betänk att både "Elvis" och "Liberace" är inblandade i det här fallet och då fattar ju vem som helst att det hela är riggat?

ASAP Rocky ville helt enkelt bli förknippad med två stjärnor med erkänt musikalisk talang för att skyla över sina egna tillkortakommanden inom området.

Men sedan satte jag mig ned och tog av mig foliehatten.

Nää det är bara två som fattar det
Och det spelar ingen roll att du talar om
Hur man ska kritiskt granska videon
Folk vägrar tänka och ser annat som okänd!
Och blir tokiga över sånt
Bara att ha perfekta
Övervakning bilder i marknivå! Hallå!
Ja du kul å träffas
Citera
2019-07-17, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Är det ett sådant samhälle du vill bo så rösta på ett parti som tycker så. Jag känner inte riktigt att det låter lockande måste jag erkänna.
Jag bor inte i Sverige. Är på besök här just nu.

Flyttade för ett bra tag sedan.
Citera
2019-07-17, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Det är kanske därför du sällan ser dem. Man smälter bättre in om man inte går omkring som Men in black.
Du menar att de skulle ha mer fördelar? Och kan göra vad de vill? Medan vita män inte kan det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in