Citat:
Ursprungligen postat av
Vanstyretstid
Det är nog så, att dessa krimminela missbrukande hipp hopparna inte behöver göra mycket förens rättvisan trycker ner dom i asfalten med sin stora stövel
Att han nu får känna på äkta "hardcore in white mans prision" är nog bra för hans konstnärliga angemang i text och musik, det blir nog npgra hatlåtar mot Svenskt övermynderi och hur man kan böja den svenska lagtexten som passar bäst.
Nu kommer många svenska jurister advokater med mer tjäna stora pengar på negern i gallerburen
Han som startade det hela har svenskt medborgarskap även om det inte finns många trådar där som är svenskt.
Tycker det borde bli uthängning av negern på ett öppet torg för bespottning och stenkastning
Negern sjunger dessutom falskt.
Jag blev förvånad först när det skrevs i media att fången i arrestcellen bredvid kunde kasta fekalier på herr Mayers. Jag trodde väggarna i arresten var av betong. Nu fattar jag ju att det bara är galler emellan.
Bajskastandet var alltså inget utslag av livlig fantasi på PR-byrån. De gissade så klart detta utan att själva först prata med Rocky.
Hur kan man från PR-byråns sida vara ansvarig för att sprida "fakta" helt utan att ens prata med den berörda?
Kan en del av skiten sprätta tillbaka på Assefa Communication som de håller på och fläktar i mediacirkusen runt guldkalven AKA MoneyTrain?
"Alla säger att Wacko Flacko tar droger, men ingen frågar
varför Wacko Flacko tar droger!" Inte ens hans bitch Lili Assefa!