2019-11-08, 16:57
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexschulmann
Vilka är ni som betalar för att niggern ska komma hit?

Det är jag det.
Citera
2019-11-08, 17:02
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
"En del av intäkterna kommer att gå till välgörenhetsorganisationen FAR, Flyktinggruppernas Riksråd. FARR är en volontärbaserad gräsrotsorganisation som jobbar med asylsökande, statslösa och flyktingar för att försvara deras mänskliga rättigheter - genom att advocera för dessa, erbjuda rättsligt stöd, utbildning och sakpolitiskt arbete."
Jag som var på väg att stötta ASAP men inte ett öre av mina pengar ska gå till satans asylterrorister.
Citera
2019-11-08, 17:58
Medlem
Helt otroligt att han kommer tillbaka hit.. han kanske ska "krama om Mustafa Jafari" ..
Citera
2019-11-08, 18:57
Medlem
FarbrorAdolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idaamina
Helt otroligt att han kommer tillbaka hit.. han kanske ska "krama om Mustafa Jafari" ..

Tycker det är starkt gjort att komma tillbaka.
Trots att han satt häktad och blev dömd för att han försvarat sig mot påtända hazarer.

Inte många som skulle gjort det.
Bra jobbat av Rocky.
Citera
2019-11-08, 21:31
Medlem
Om en svensk döms för ett brott i USA så blir han portad, varför får den knarkande, våldsdömde äckliga low life idioten ASAP komma in i Sverige över huvud taget?
Han och hazaren borde portas på livstid, vi vettiga svenskar vill inte ha dom här, dom föder bara kaoz.
Citera
2019-11-08, 22:45
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Hahaha!👌
Dra på dig Foppatofflorna och peta in en baksnus stor som en snöboll.
Sen sveper du sista slurken ur dunken och går till ditt utedass och sätter dig ner och kissar, medans du lyssnar på ASAP och bara känner hur DJÄVLA cool du varit idag🤪

Har redan förklarat att jag inte lyssnar på ASAP men är inte förvånad att du missade det. Kan du inte skriva en gång till att jag ska lyssna på ASAP så du gör bort dig en gång till?

Han kommer tillbaka till Sverige. Jag bryr mig inte så mycket.
Citera
2019-11-08, 22:46
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Har redan förklarat att jag inte lyssnar på ASAP men är inte förvånad att du missade det. Kan du inte skriva en gång till att jag ska lyssna på ASAP så du gör bort dig en gång till?

Han kommer tillbaka till Sverige. Jag bryr mig inte så mycket.

Känsligt?😱
Citera
2019-11-09, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold666
Stjärnan, som egentligen heter Rakim Mayers, spelar i Globen den 11 december.
Biljetter till konserten släpps tisdagen den 12 november.
Flera svenska artister kommer också att medverka, men vilka är inte känt.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/WbXyQ2/asap-rocky-till-sverige

"Efter ett enormt stöd från de svenska fansen återvänder han till Stockholm för en efterlängtad spelning för alla sina supporters”,

Haha jävla svennar,pinsamaste människor jag har varit med om på riktigt😂
Citera
2019-11-09, 06:37
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicario
"Efter ett enormt stöd från de svenska fansen återvänder han till Stockholm för en efterlängtad spelning för alla sina supporters”,

Det är klart han förtjänar ett enormt stöd när han står upp mot skräpet, vi svenskar borde ta efter.
Citera
2019-11-09, 11:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sicario

pinsamt att du inte kan stava till pinsammaste. men jag håller med, speciellt de pk svenskar som ser dig och dina gelikar som sina små gunstlingar och skyddslingar.

detta måste ju bara varit en svensk babbelover som hittat på?

"A$AP Rocky intar Ericsson Globe onsdag 11 december för en unik headlinekonsert. Efter ett enormt stöd från de svenska fansen återvänder han till Stockholm för en efterlängtad spelning för alla hans supporters", skriver Live nation i ett pressmeddelande.

Ytterligare svenska artister kommer också medverka.

En del av intäkterna från konserten kommer att gå till en lokal välgörenhetsorganisation.
VÄLGÖRENHET
FARR, Flyktinggruppernas Riksråd. FARR är en volontärsbaserad gräsrotsorganisation som jobbar med asylsökande, statslösa och flyktingar för att försvara deras mänskliga rättigheter – genom att advocera för dessa, erbjuda rättsligt stöd, utbildning och sakpolitiskt arbete.

nu kan ju afghanerna och asaprocky båda få lite pengar, afghanerna kan få rättsligt stöd av pengarna från rockys spelning också. om nu afghanerna skulle provocera fram ett nytt kok stryk igen.
på ett eller annat sätt hittar (pk) svensken ett sätt att betala
Citera
2019-11-16, 16:13
Medlem
Den amerikanske EU-ambassadören Gordon Sondland gav Donald Trump rådet att låta den häktade rapparen Asap Rocky dömas, anklaga Sverige för rasism och ”ge honom en parad när han kommer hem”. Det säger tjänstemannen David Holmes i förhör i kongressen, skriver DN.

https://www.dn.se/nyheter/varlden/david-holmes-ambassador-bad-trump-anklaga-sverige-for-rasism/
Citera
2019-11-17, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Den amerikanske EU-ambassadören Gordon Sondland gav Donald Trump rådet att låta den häktade rapparen Asap Rocky dömas, anklaga Sverige för rasism och ”ge honom en parad när han kommer hem”. Det säger tjänstemannen David Holmes i förhör i kongressen, skriver DN.

https://www.dn.se/nyheter/varlden/david-holmes-ambassador-bad-trump-anklaga-sverige-for-rasism/

Precis. Han var ju uppenbart skyldig men de vet också att Sverige har milda straff så han skulle komma hem snart, och då skulle Trump ta äran. Ett djävla fulspel av amerikanerna som själva visste att det var BS men de spelar på att deras befolkning är okunniga. Och drar Sverige i smutsen för att ta politiska poänger på hemmaplan.
Skitstövlar.
Amerikanska ambassaden borde få förklara sig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in