2019-08-03, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrid36
Antagligen blir det olika dommar för alla tre.

Tippar att livvakten får några månader, och att den andra snubben får fängelse motsvarande den tiden de redan suttit i häktet.

Sedan tror jag dessvärre ASAP får längre än det de redan har suttit.. det är grovt våld han har använt :-0

Skulle inte överraska mig om afganen också får straff, dagsböter/samhällstjäns/villkorligt för provokation. Så kan man ju fan inte bete sig. Även om man är tjackad eller bensad eller mongo, så har man ju fan inte rätt tränga sig på folk på det sättet!
Livvakten är inte åtalad!
J**ar* är inte åtalad.
Hur ska de då kunna bli straffade?

Möjligt är ju att denne (J***ri) nu skärper till sig och slutar hänga runt vid Max på kvällarna.
Håller sig borta från knark och dåliga vänner.
Gör han istället nya brottsliga handlingar kommer han förhoppningsvis straffas.
För närvarande mår han enl uppgift så pass dåligt att jag tycker det är lite osmakligt att diskutera honom annat än som BO.
Citera
2019-08-03, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yanii
J**ar* är inte åtalad.

Möjligt är ju att denne (J***ri) nu skärper till sig och slutar hänga runt vid Max på kvällarna.
För närvarande mår han enl uppgift så pass dåligt att jag tycker det är lite osmakligt att diskutera honom annat än som BO.
Osmakligt? Han är en krimimell parasit!
Citera
2019-08-03, 10:37
Medlem
Citat:

Tippar att livvakten får några månader, och att den andra snubben får fängelse motsvarande den tiden de redan suttit i häktet.

Sedan tror jag dessvärre ASAP får längre än det de redan har suttit.. det är grovt våld han har använt :-0

Skulle inte överraska mig om afganen också får straff, dagsböter/samhällstjäns/villkorligt för provokation. Så kan man ju fan inte bete sig. Även om man är tjackad eller bensad eller mongo, så har man ju fan inte rätt tränga sig på folk på det sättet!

Alltså du är ju så himla snurrig så att man baxnar, varken livvakten eller afghanen är åtalade och kan således inte dömmas för något i denna rättegång.
Citera
2019-08-03, 10:38
Medlem
Citat:
J**ar* är inte åtalad.

Undrar hur hans egna brottsoffer mår då? Han har ju själv dömts för misshandel.
Citera
2019-08-03, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lm5711
Och hur bra är dina geografikunskaper när man rör sig österut? Kan du placera alla länderna härifrån och till Afganistan? Snabbt, var ligger Azerbadejan eller Turkmenistan? Även om du är ett utbildat unikum så kan inte mannen på gatan i Europa dessa saker.

Så vi ska inte sätta oss på allt för höga hästar här. Men visst, amerikanen i gemen är i allmänhet sämre utbildad inom dessa områden än vi i Europa. Det beror till stor del på att det inte är viktigt för dem, de bryr sig inte. Det är så deras kultur ser ut, de bryr sig om andra saker. Tex statistiken för 1983 års Superbowl.

Är du en kulturnationalist, som anser att just din kultur är den enda civiliserade?

Medelamerikanens okunskap påverkar hur de uppfattar Rockyfallet. De ser allt genom sina färgade linser. Inget vi kan göra nåt åt, bara att gilla läget.

Jag har inte kommit med någora påståenden om att jag är någon geografisk gud som kan allt. Däremot så är det grundläggande att ta reda på vilket land man pratar om innan man öppnar munnen.

Vilket var en del i min poäng i mitt första inlägg, att en del i problemet är dom bryr sig bara om sitt eget och till stor ingorerar sin omvärld, även som du påpekar i sin undervisning. Trots sin position som världspolis och utförandet av militära aktioner över hela världen. Man borde tycka att intresset bland gemene man skulle vara något större, det borde vara det.

Kulturnationalist skulle man nog kunna kalla mig, jag ser dock ett stort världe i alla länders olika kulturer, språk och skillnader och är stark motståndare till att den mångfalden skulle försvinna. Det skulle bli en mycket tråkigare värld, men nu går vi väldigt mycket OT.

Jag har min fulla rätt i att kritisera ignoranta amerikaner, jag behöver inte gilla läget. Sen att det inte gör någon skillnad är en annan sak.
Citera
2019-08-03, 10:39
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lm5711
Hur mycket pengar har ASAP Rocky egentligen?

https://www.celebritynetworth.com/richest-celebrities/richest-rappers/asap-rocky-net-worth/

6 miljoner dollar. Han är en smalltimer, relativt sett
Citera
2019-08-03, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Undrar hur hans egna brottsoffer mår då? Han har ju själv dömts för misshandel.
Ja, ingen mår bra av att bli utsatt.
Det ena utesluter inte det andra.
Det är nog synd om de BO också.
Citera
2019-08-03, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eliassonsfinapojke
Alltså du är ju så himla snurrig så att man baxnar, varken livvakten eller afghanen är åtalade och kan således inte dömmas för något i denna rättegång.

tre personer har suttit i häktet.. så vem är den tredje om det inte är livvakten? eller kan man bli sittande i häkte utan att man blir åtalad?

nej, typ hade hoppats afganen fick straff han också, nej jag vet att han inte är åtalad, snurrigt slarvigt skrivet ja
Citera
Medlem
Noble.Savages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
https://www.celebritynetworth.com/richest-celebrities/richest-rappers/asap-rocky-net-worth/

6 miljoner dollar. Han är en smalltimer, relativt sett

Precis han har inte råd med ett eget privatjet. Det är ju iaf 5 miljoner dollar i inköp plus nån miljon dollar i drift varje år och då är man långt ifrån det Dassault-plan han åkte hem i.
Citera
Medlem
Citat:
Ja, ingen mår bra av att bli utsatt.
Det ena utesluter inte det andra.
Det är nog synd om de BO också.
Raki* har också anklagats för misshandel tidigare samt är dömd för att ha sålt knark.

Det är synd om människorna.
Citera
2019-08-03, 10:45
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:

Du är verkligen med i matchen. Vaknade du just upp ur en knarkdvala? Livvakten är inte åtalad. Han släpptes nästan direkt. Afghanpajasarna är inte heller åtalade (vilket dom BORDE ha blivit). Det lades ner av förundersökningsledaren som "självförsvar". Hela den här förundersökningen är en jävla katastrof och det borde aldrig lett till åtal. Överhuvudtaget.
Citera
2019-08-03, 10:46
Medlem
Citat:
J**ar* är inte åtalad.

Han mådde inte så dåligt efter han knivhugg sin kompis, mardrömmarna kom efter han fick stryk.. sen har Hazar no2 fortsatt med brott så varför skulle Hazar no 1 skärpa sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in