Citat:
Ursprungligen postat av
Carl7
A$AP ROCKY LJUGER OM FLASKORNA
Är det någon som tror att dom plockade upp tre tomma flaskor som dom säger?
Jag tror dom drack ur flaskorna, och att dom avråda att säga att dom drack på allmän plats och att dom kan ha varit alkoholpåverkade.
När och hur dom gjode sig av med flaskorna stämmer enligt ljudet i videon då man hör rullande flakor i ett tidigare skede och jag tror inte Asap ställer flaskan ifrån sig utan kastar den i gatan framför sig mellan han och afganen och kan på så sätt stiga på splitter då han rusar fram till afganen för att slänga han.
Vem bryr sig? Även om alla tre hade glasflaskor i högsta hugg så fick afghanen det han ville: bråk.
Om du inte vill ha stryk, följ inte efter tre stycken ensam och terrorisera dem och börja bruka våld. Hur jävla efterbliven får man vara när man försöker trigga igång bråk med tre stycken ensam, särskilt när livvakten är tre gånger större än vad du själv är?
Tänk att någon följer efter dig, vart du än går under förloppet av (jag vet inte hur länge), säger till honom att sluta följa efter och vara våldsam men ändå fortsätter.
Faktum är att afghanen kom lindrigt undan, hade jag varit Rockey så hade jag sparkat afghanen medvetslös. Jag vet ju fan inte vad han har på sig eller vad hans ändamål är, kan ju ha kniv på sig, så en spark i ansiktet hade varit rimligt.