2019-08-01, 02:58
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Verkar ju knasigt att rasister skulle försvara en våldsbenägen afro-amerikansk rappare!
Det blev så när han inte hittade sin flaska eller om det var nappen. Svårt med bevisning för en del.
Citera
2019-08-01, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caras
Var exakt min tanke häromdagen alltså angående Afghan #2:s kniv. Men har den verkligen hunnits testats av SKL?

Finns det ens något som tyder på att åklagaren har begärt att kniven ska testas? Jag skulle inte tro att åklagaren vill ta den risken, han vill ha en fällande dom utan nya fakta som kan störa.
Citera
Medlem
Har rättegångsdokumenten kommit än? Hittar inte här i tråden.
Citera
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caras
Var exakt min tanke häromdagen alltså angående Afghan #2:s kniv. Men har den verkligen hunnits testats av SKL?
O'Brien kanske har de resurser SKL saknar.
Citera
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Förlåt jag undrar fortfarande över vem som fått en flaska "mosad" mot sin skalle?

Jag tror verkligen att Rocky och hans två polare Bladimir och David Tyrone har slagits med glas. Förmodligen går det inte att bevisa detaljerna. Kanske tar man ett helhetsgrepp på bevisningen, och kommer fram till att så är fallet. Eller så droppar man den delen. I vilket fall misshandel.
Citera
2019-08-01, 03:05
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Jag tror verkligen att Rocky och hans två polare Bladimir och David Tyrone har slagits med glas. Förmodligen går det inte att bevisa detaljerna. Kanske tar man ett helhetsgrepp på bevisningen, och kommer fram till att så är fallet. Eller så droppar man den delen. I vilket fall misshandel.
Varför skulle ett gäng erfarna ghettonegrer behöva glasflaskor för att slåss med några sparrisar som knappt når midjehöjd och väger en tredjedel?
Citera
2019-08-01, 03:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Finns det ens något som tyder på att åklagaren har begärt att kniven ska testas? Jag skulle inte tro att åklagaren vill ta den risken, han vill ha en fällande dom utan nya fakta som kan störa.

De kommer aldrig att testa kniven, just på grund av misstanken att afghan #1:s blod kan finnas på den.
Citera
2019-08-01, 03:07
Medlem
Citat:

Vad menar du med ett helhetsgrepp om bevisningen, att man låtsas som det finns bevis trots att det inte finns?
Citera
2019-08-01, 03:07
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Varför skulle ett gäng erfarna ghettonegrer behöva glasflaskor för att slåss med några sparrisar som knappt når midjehöjd och väger en tredjedel?

De darrade ju av skräck. Har du inte läst FUP?
Citera
2019-08-01, 03:09
Medlem
Netizens avatar
Citat:
De darrade ju av skräck. Har du inte läst FUP?
Nej, inte Snövit och de sju dvärgarna heller. Fupen verkar hålla samma sanningshalt som förintelsen.
Citera
2019-08-01, 03:09
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Vad menar du med ett helhetsgrepp om bevisningen, att man låtsas som det finns bevis trots att det inte finns?

Du är på ignore nu. Du diskuterar inte i "good faith". Det är för djävla tröttsamt.
Citera
2019-08-01, 03:10
Medlem
Citat:
Du är på ignore nu. Du diskuterar inte i "good faith". Det är för djävla tröttsamt.

Det är snarare du som inte gör det men jag förstår att du inte vågar svara på frågor och visa upp att du saknar argument. Lite dålig ignore för övrigt när du läste och skrev, pajas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in