2019-08-01, 02:50
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Den motbevisar att nödvärn användes. Dom var aldrig i någon utsatt situation, heller inte fruktade dom för sitt liv.

Med det sagt kan man heller inte mosa flaskor i skallen och spöa skiten ur små taniga grabbar 4 mot 1 i nån jävla nödvärn.

Va? Har någon fått en flaska i skallen? Visa gärna det isåfall
Citera
2019-08-01, 02:51
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Spar på dom. Rättegången återupptas imorgon, för du menar väl ändå inte att jag ska sitta och motbevisa dina felaktiga påståenden och upprepningar här inatt, med en förundersökning din mamma likväl kan läsa för dig?
Oj, har jag flera felaktiga påståenden att svara för? Nu har inte jag samma intima förhållande till min mor som du, så det blir nog att du får börja lägga fram bevisning för det du tycker jag har fel i.
Citera
2019-08-01, 02:51
Medlem
Citat:
Den motbevisar att nödvärn användes. Dom var aldrig i någon utsatt situation, heller inte fruktade dom för sitt liv.

Med det sagt kan man heller inte mosa flaskor i skallen och spöa skiten ur små taniga grabbar 4 mot 1 i nån jävla nödvärn.

Det vet du inte av den filmen, det är bara din gissning.

Några mosade flaskor i skallen finns det heller inga vittnen eller filmer om men du tror förstås på lögnafghanerna trots att det inte finns skador i skallen.
Citera
2019-08-01, 02:52
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Ni påstår ju att han är det och att han då ska känna till larmnumret, så vilken livvaktsutbildning har du gått som rekommenderar att man ringer 112 när skyddsobjektet är hotat?

Det behövs ingen livvaktsutbildning för normal reseinformation. Men är rapparen ett skyddsobjekt helt plötsligt? Var det inte du som menade att vakten var en security guard (icke livvakt) och sedan gnällde på de allmänna kunskaperna i engelska i Sverige?

När menar du att skyddsobjektet var hotat. Hela rapparens försvar bygger väl på att han försökte skydda vakten.

Idiot.
Citera
2019-08-01, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Va? Har någon fått en flaska i skallen? Visa gärna det isåfall

Aha vi är tillbaka på sida 1 i flashbacks rasistiska cirkeldiskussioner. Gäsp
Citera
2019-08-01, 02:53
Medlem
angeroves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Idiot.

Det var onödigt.
Citera
2019-08-01, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Det vet du inte av den filmen, det är bara din gissning.

Några mosade flaskor i skallen finns det heller inga vittnen eller filmer om men du tror förstås på lögnafghanerna trots att det inte finns skador i skallen.

Glömde att extremhögern supportar asap rocky här ikväll.

Jag kör vidare på Reddit istället så kan ni ha er dagisstund här inatt. fyfan vad flashback har tappat det
Citera
2019-08-01, 02:56
Avstängd
Citat:

Den magiska flaskan som först träffade ryggen, som sedan ändrades till huvudet. Och som vägrar att fångas på film.
Citera
2019-08-01, 02:56
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:

Verkar ju knasigt att rasister skulle försvara en våldsbenägen afro-amerikansk rappare!
Citera
2019-08-01, 02:57
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:

Förlåt jag undrar fortfarande över vem som fått en flaska "mosad" mot sin skalle? Menar du han som först sa att han fick den i ryggen? Som försökte få en gammal skada på näsan till att ha hänt i denna händelse?

Jag skulle inte ta honom på orden om flaskan där. Vågat om du gör det. Men alla är vi olika. Tills bevisning finns för dina påståenden håller jag inte med.
Citera
2019-08-01, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Verkar ju knasigt att rasister skulle försvara en våldsbenägen afro-amerikansk rappare!

Ja då borde du inse att du tänker fel någonstans.
Citera
2019-08-01, 02:58
Medlem
carass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Eller ännu bättre, målsägandens blod finns på mattkniven. Om den analyserats i det andra ärendet. Utopi och fantasier från mig. Men medan vi ändå håller på.

Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Jag startade juh tråden om afghan #2, i trådstarten spekulerade jag om att samma kniv kan ha använts i ASAP-fallet.
(FB) Afghan #2 vittnet i ASAP-rättegången nu häktad - greps för stöld och bar kniv 190719

Jag har även tjatat om att jag tycker det är konstigt med åklagarbytet den 19/7 pga semstertider och öppnade för att Fredrik klev av frivilligt.
(FB) ASAP Rocky m fl åtalade efter bråk i Stockholm 30/6 -19. Dokument finns i trådstart.

Jag noterade även att en Fredrik Karlsson lottades att leda förundersökningen mot Dawod då han greps med en kniv.
(FB) ASAP Rocky m fl åtalade efter bråk i Stockholm 30/6 -19. Dokument finns i trådstart.
FUP: https://minfil.com/53YaF91bn2/Stockholms_TR_B_10049-19_Aktbil_9_pdf

Det vore en twist utan dess like men detta fallet innehåller allt så jag utesluter inte att så faktiskt är fallet, Fredrik klev av ärendet den 19/7 och slumpen lottade honom på Dawod samma dag, Fredrik la ihop 1 + 1, Dawod+kniven pekade rakt in ASAP-fallet!

Det är detta som kan vara esset om kniven faktiskt kan bindas till Jafari och ASAP-fallet!

/Provokatör

Var exakt min tanke häromdagen alltså angående Afghan #2:s kniv. Men har den verkligen hunnits testats av SKL? Om inte borde kanske försvarsadvokaterna begära det.
Senast redigerad av caras 2019-08-01 kl. 03:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in