2019-07-01, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff95
Ja jag tänker att det finns många singelkvinnor där ute. Ofta är dom 35+ med barn och går år efter år som singel. Min tanke är då om man skulle sikta in sig på den kategorin som ändå aldrig få ligga. Måste vara enkelt att få napp då till skillnad från yngre damer som har såna höga krav idag på killar.

Så vad säger ni, finns det någon som tänker som mig och lyckats få napp?

Med den snedfördelade marknaden som finns idag i Sverige med Tinder o mansöverskott osv så kan en kvinna på 50 med ett mediokert utseende få en snygg vältränad kille som är miljonär o knullarunt hur mycket hon vill.

Så ser den skeva marknaden ut idag det är kört för oss vanliga män i Sverige bara att köra MGTOW.
Citera
2019-07-02, 03:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av No-n-sence
Kolla på trådstarterna, vilket kap.
Precis, ändå har jag så många chanser.. Sen är mitt liv ganska städat hörru du. Jag bor i en fin lägenhet, har inga skulder och ser bra ut vilket är mer än vad många kan önska sig. Jag är på allt det relativt skärpt.

Jag ser kvinnor med bra arbeten som aldrig blir stötta på. Jag har det gött.
Citera
2019-07-02, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikudo
Vem är det som har sagt att äldre kvinnor inte får ligga? känner två kvinnor som är 45+ dom har typ 2 kk var.
Det gör jag med, den ena har en kk som måste va 18 - 20 år yngre. En småbarnspappa som inte får för mycket hemma.
Citera
2019-07-03, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VitKalla
Ungefär så. Rätt skönt att slippa trasslet med relationer. Finns roligare saker att lägga energin på.

Det var inte relationer jag syftade på utan sex.
Citera
2019-11-20, 09:54
Medlem
Vissa hävdar att kvinnor är "passé" efter 30...
Glöm det kvinnor!

en kvinna som håller sig i form och är 40+ är det hetaste man kan hitta.
Håller man kropp och spirit i form efter 40 så börjar livet då!

mvh
Citera
2019-11-20, 11:50
Medlem
Findusofelixs avatar
Som "äldre" kvinna på 46 år skulke kag påstå att vi inte behöver vara särskilt desperata. Det finns både yngre och äldre män som erbjuder oss sexuella nöjen.
Huruvida andra har lägre krav än när dom var yngre vet jag inte, men jag har nog ungefär samma önskemål nu som när jag var yngre, när det gäller någon att bara ha sex med. Dvs, en man som det även går att prata vettigt med, då det underlättar för att få till bra sex ☺ givetvis att jag upplever mannen som attraktiv, men behövs lite innanför pannbenet oxå.
Och vi som är tjocka och går på affär med tygkasse tex har inte svårt att hitta en trevlig man för sex heller 😉
Det finns snygga och vettiga män som prioriterar bra sex framför modellsnygg kropp, tack och lov ☺
Citera
2019-11-20, 12:30
Medlem
NewsFlashss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Som "äldre" kvinna på 46 år skulke kag påstå att vi inte behöver vara särskilt desperata. Det finns både yngre och äldre män som erbjuder oss sexuella nöjen.
Huruvida andra har lägre krav än när dom var yngre vet jag inte, men jag har nog ungefär samma önskemål nu som när jag var yngre, när det gäller någon att bara ha sex med. Dvs, en man som det även går att prata vettigt med, då det underlättar för att få till bra sex ☺ givetvis att jag upplever mannen som attraktiv, men behövs lite innanför pannbenet oxå.
Och vi som är tjocka och går på affär med tygkasse tex har inte svårt att hitta en trevlig man för sex heller 😉
Det finns snygga och vettiga män som prioriterar bra sex framför modellsnygg kropp, tack och lov ☺

Gäller det även de som livnär sig på hel- och halvfabrikat från Felix & Findus?

Jag tänker som så att de borde lukta rätt illa med tanke på hur pass äckligt produkterna luktar.
Citera
2019-11-20, 12:36
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewsFlashs
Gäller det även de som livnär sig på hel- och halvfabrikat från Felix & Findus?

Jag tänker som så att de borde lukta rätt illa med tanke på hur pass äckligt produkterna luktar.

Det vet jag däremot inte, äter sällan sån mat, även om användarnamnet antyder annat 😉
Citera
2019-11-20, 12:45
Medlem
NewsFlashss avatar
Citat:
Det vet jag däremot inte, äter sällan sån mat, även om användarnamnet antyder annat 😉

Aha...då får jag leva i ovisshet helt enkelt.

Väldoftade mogna kvinnor brukar sällan ha problem med att locka till sig besök.
Lite som med mogna persikor och bananflugor.

: )
Citera
2019-11-20, 12:50
Medlem
Ska träffa en "rik" snygg 55-årig kvinna till helgen. Vad kan en sådan kvinna vilja ha av en mycket yngre kille tror ni? Jag vill bara ha ett KK med en MILF då och då. Men hon då?
Citera
2019-11-20, 14:31
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Ska träffa en "rik" snygg 55-årig kvinna till helgen. Vad kan en sådan kvinna vilja ha av en mycket yngre kille tror ni? Jag vill bara ha ett KK med en MILF då och då. Men hon då?

Gissningsvis bra och härligt sex utan andra krav?
Enklast att fråga henne om exakt vad hon är ute efter ☺
Citera
2019-11-20, 19:50
Medlem
Citat:
Gissningsvis bra och härligt sex utan andra krav?
Enklast att fråga henne om exakt vad hon är ute efter ☺

Tyvärr blev det inte så. Mest en bitter moderatkärring, som inte såg så bra ut som på bilderna, och som mest ville visa hur rik hon var och var nedlåtande faktiskt. Katastrof. Vad tänkte man med här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in