Citat:
Ursprungligen postat av
calmsolution
Om du kan skriva ett sansat inlägg få Flashback kan du nog skriva ett påhittat dokument på Försäkringskassan, det är ju det ni brukar göra.
Krävs ingen insats för detta, så även en person med utmattningssyndrom kan arbeta där.
Vilken tjänst än en skyddad verkstad där du redan arbetar tror du att arbetsgivaren kan skaka fram?
Skärp dig istället och inse att du befinner dig i den mest fördelaktiga arbetssituation du kan göra. För att inte klara detta jobbet måste du bli apatisk, det är du inte med tanke på detta inlägg.
Har du någonsin haft en deadline där du måste leverera med kvalitet för att en affär skall gå i hamn eller att ett produktionsstopp skulle kunna ske?
Skärpning annars hoppas jag att du får sparken.
Du vet ju iten ett skit... När jag fick det här så kunde jag skiva en del, låta datorn stå på... Eller sriva det i nottepad... kunde hålla på i flera timmar, sov och skrev lite till... i omgångar...
När det var som väst klarade jag inte ens en halv mening.. medans några timmar senare kunde jag skiva två. Sen när det var färdigt så postade jag inlägget.
Jag blev sjuk i somras... Det var föst för en två veck´or sedan jag orkade skiva på försäkringskassans hemsida så att jag fick mina pengar som ajg skulle haftr i höstas.
jag blev arbetslös nu i julas och först för två månader sedan skickade jag in allt till dom och jag fick 50 pappa i en klumpsumma... itne riktig frisk än... men kör a kassa för Försäkringskassan och sjukvården är fukt upp- Så jag försöker glida på A-kassan så länge som möjligt i stället.
jag är fortfarande virrig och ångestladdad och blir utpuad och trött så fort jag gör något och jag vill inte utsätta en ny arbetsgivare för det att man kommer och jobbar en månad och sen blir man bara en belastning...
men jag hoppas själv på att bli en duktig medborgare snart igen som kan bidra och betala skatt till det här skitlandet utan att få knappt ett skit tillbaka... Särskilt inte när jag går i pension vis sådär 70-80 års åldern efter alla år på byggen... Det går ju säkert jättebra med det eller vad tror du?
bara att åka och handla och göra något till ärende kunde göra mig helt ångestladdad bara för två månader sedan..Främst bara för att jag blev så jävla trött och svag i kroppen.
men sånt kanske inte en sådan som du kan fatta? inte vet fan ja men...Du kan ju gärna förklara hur du tänker. !