Citat:
Ursprungligen postat av
WeloveOG
Tack för svaret, det betyder väldigt mycket.
Nej jag har ju blivit mobbad på jobbet på grund av att jag har varit sjukskriven. Anklagad för att inte vara sjuk, när jag verkligen mått piss. Spytt på jobbet flera gånger. Vet inte vad chefen kan göra när man blir mobbad. Tog upp detta med chefen, då pratade hon med alla kollegor, inget mer. Men det fick mig att vantrivas, bildades mer stress.
Jag ska återgå till jobbet imorgon, vet inte om jag ska prata med min läkare för att få sjukskrivningen förlängd, eller att börja arbeta deltid.
Försöker vila så gott som det går, men känner mig fortfarande uppjagad efter 6 veckors sjukskrivning
Som du vet skriverier du dig inom fem dagar så behöver inte din arbetsgivare så för notan och dina arbetskamrater kan förresten dra åt helvete !
Det du säger bevisar bara vilka cyniska jävla fascister som jobbar på FK varje vettig människa vill ju inte jobba där-men annat folk hamnar där... Själklart så börjar dom bete sig som idioter om någon råkar ut för en dold sjukdom som inte syns på utsidan : ) hahahahaha.
Självklart så var du lika dan innan du själv fick den här sjukdomen eller hur !
Nå du ska ha jävligt stor respekt för den här sjukdomen och du ska egentligen vara hemma 6-12 månader så vetifan varför läkaren vill släppa iväg dig så tidigt? Dessutom så borde du få KTB det fick jag och det var jättebra.
Jobba en dag och gå och gnäll ännu värre hos läkaren om samma saker och överdriv lite grann säg att du har ångest... En jävla grinig känsla och att du känt dig stressad, trött, glömsk, rasad mage totalt, Hjärklappning, Sömnproblem, Spännigar i kroppen, Ysel, dattig, oro ångest, Skulld skam, Känslomessigt utmattad, ledsen; irritation, ilska, utmattinskännslor, avsaknad av kännslor, Virrig, overkighetskännslor, Svårt att släppa tankar på jobbet, Svårt att pioritera; Svårt med koncetrationen; glömska, tunneseende, Effektivicerar saker, Skyndar, äter för snabbt, Går om kring planöst, Grälar, äter för lite eller för mycket...
Det stämmer bra in på dig nu eller hur
Se nu till att bli sjukskriven läge och se till att få KTB och sov sjukt mycket sen , sov så mycket din kropp vill sova...Stäng av klockor och telefoner. Ta en långsam lugn promenad i naturen om det går varje dag nu

Tänk på aningen för du har väl märkt att du andas med små korta drag högst uppe i bröstet va ?

Blunda andas och lyssna på ljud och andas djupt, lite enkel och kort joga det är för dig nu...
du är inte ensammen vi är många som åkt på det här nu...
MVH
Släpp tamigfan allt.
Förövrigt så skulle det vara kul att höra dina kollegor om du kan spela in den med dold mic... hehehehe lycka till nu !