2006-03-06, 21:05
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Finns det MAX i Malmö, alls?

Nopp, närmast är i Lund.
Citera
2006-03-06, 21:06
Bannlyst
Burger King slar MAX alla dagar i veckan...

Okningen maste bero pa alla Norrlanningar som flyttat ned till Stockholm...
Citera
2006-03-06, 21:25
Medlem
Claes!s avatar
Jag tycker sverige kan bojkotta Mcdonalds och låta Burger King och MAX styra herraväldet! Äter i regel hellre på Burger King men för att få lite variation så smiter man iväg till max mellan varven
Citera
2006-03-06, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardo
Jag behöver inte enss kommentera det. Är du så jävla smaklös så du heller väljer donken, ja då finns det inte mycket hopp. Dricker du piss till "hamburgaren" också?

Jag är oerhört sofistikerad faktiskt

Sjukt att max är så populära. Förstår inte varför??? Dålig produkt till högt pris.

Jag gillar mcdonalds mat och det står jag fan för
Citera
2006-03-06, 21:38
Medlem
ojvamysigts avatar
McDonalds all the way. Det har blivit tufft att dissa amerikanska företag/varumärken, men jag är hellre otuff och ärlig. Håller för övrigt med Smockad och a_k.
Citera
2006-03-06, 21:38
Medlem
Har sagt det för och säger det igen: Ni kan inte jämnföra MAX och BK med McD.

McD är dom enda som borde få heta fastfood. Dvs man har som mål att maten ska vara klar innan du beställt. Så jobbar inte MAX och BK. Där gör dom hamburgaren efter det att du beställt och du får vänta, VARJE gång.

BK som förresten micrar sina hamburgare. URK!!!!!
Deras pomfrites är doppade i stärkelse för att hålla längre och vara mer krispiga. Kallas "stealth"-pomfrites.

Ni ska jämnföra MAX och BK med Sibylla och liknande hak.
Annars kan ni lika bra jämnföra MAX och BK med Fridays.

Btw, jag trodde MAX gått förbi BK för flera år sen.
Citera
2006-03-06, 21:49
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojvamysigt
McDonalds all the way. Det har blivit tufft att dissa amerikanska företag/varumärken, men jag är hellre otuff och ärlig. Håller för övrigt med Smockad och a_k.

Så bara för att jag inte gillar McDonalds skulle jag således vara oärlig? Korkat argument.
Citera
2006-03-06, 21:52
Bannlyst
Citat:

Tufft...(?)

Nu far Du allt forklara Dig, maste jag saga...
Citera
2006-03-06, 21:57
Medlem
Boogie-ads avatar
Stolt norrlänning som gillar MAX!

Man undrar ju hur alla som älskar donken är funtade, okej att konceptet är fastfood men har man så jävla bråttom att man inte kan vänta medans dom tillagar en burgare då kan man fan käka fil... Bara gå in på ica och till mejeridisken plocka upp en liter fil och hinka i sig på väg till kassan för att betala det är väl snabbmat om något.

Äckligt jänkar beteende har donken fanatikerna oxå.. Hälla ut stripsen på BRICKAN! (som förmodligen inte är den renaste i världen) kladda med ketchup och salt och peppar i en enda röra på denna vidriga bricka.
Fy fan hoppas ni får galna-ko-sjukan så det visslar om det.

Sen att det allt som oftast ser förjävligt ut inne på donken att dom inte orkar städa och hålla snyggt är ju inte så trevligt heller... Kollar man på MAX så går alltid nån omkring och torkar bord och håller rent.
Citera
2006-03-06, 21:58
Medlem
ojvamysigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
Så bara för att jag inte gillar McDonalds skulle jag således vara oärlig? Korkat argument.
Nej, ta och läs vad jag skrev istället. "JAG är hellre ärlig", det innefattar inte dig på något som helst sätt. Om DU anser att Max är bäst och säger det så är du ärlig, om JAG säger att jag tycker det så är jag oärlig. OK?

Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Tufft...(?)

Nu far Du allt forklara Dig, maste jag saga...
Vet inte om du lyckats undgå det, men jag hör varje dag folk som dissar amerikanska saker bara för att "man ska det". Folk tror att Bush personifierar USA och "han är ju ond". Självklart gäller detta även mat. Själv är jag pro-America som bara den.
Citera
2006-03-06, 22:02
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Nej, ta och läs vad jag skrev istället. "JAG är hellre ärlig", det innefattar inte dig på något som helst sätt. Om DU anser att Max är bäst och säger det så är du ärlig, om JAG säger att jag tycker det så är jag oärlig. OK?

Samtidigt som du insinuerar att alla som dissar McDonalds är oärliga. Läs vad du själv skriver, förfan. Är du helt retarderad?
Citera
2006-03-06, 22:03
Medlem
ojvamysigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boogie-ad
Äckligt jänkar beteende har donken fanatikerna oxå.. Hälla ut stripsen på BRICKAN! (som förmodligen inte är den renaste i världen) kladda med ketchup och salt och peppar i en enda röra på denna vidriga bricka.
Du har aldrig varit söder om Piteå, eller?
Citat:
Fy fan hoppas ni får galna-ko-sjukan så det visslar om det.
Detsamma!
Citat:
Sen att det allt som oftast ser förjävligt ut inne på donken att dom inte orkar städa och hålla snyggt är ju inte så trevligt heller... Kollar man på MAX så går alltid nån omkring och torkar bord och håller rent.
Konstigt, på Hamngatan var det precis tvärtom häromdan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in