2006-03-06, 18:42
Medlem
Rosenboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Nej nej nej, BK:s burgare smakar ju gasol örk
Dom är åtminstonde goda, varma å stora!
Citera
2006-03-06, 19:43
Medlem
schtekers avatar
Gillar inte max alls, billigaste köttet, inte särskillt trevligt och allmänt sunkigt.
MacDonalds må vara imerialistiskt och kapitalistiskt, men så gott!!
Citera
2006-03-06, 20:10
Medlem
Fruktpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schteker
Gillar inte max alls, billigaste köttet, inte särskillt trevligt och allmänt sunkigt.

Ah, jag tycker exakt annorlunda. Vad är det som är sämst med köttet? Det är ju både större och saftigare än McDonalds hamburgare.
Citera
2006-03-06, 20:15
Avslutad
Finns det MAX i Malmö, alls?
Citera
2006-03-06, 20:31
Bannlyst
Ni som tycker att Burger Kings burgare är godare än Max. Ring genast till doktorn så att denne får kontrollera era smaklökar!
De som hävdar att Burger King och McDonalds kan inte vara normalt funtade.
Citera
2006-03-06, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktpojken
Ah, jag tycker exakt annorlunda. Vad är det som är sämst med köttet? Det är ju både större och saftigare än McDonalds hamburgare.

Till skillnad från BK och McD så använder ju Max utdrygningsmedel i sina patties. Jag tycker att det märks. Max har det minst goda köttet av de tre.

Innehåll i Max patties:
Anmärkning: Svenskt nötkött, vatten, potatis, ägg, torrmjölk, koksalt, potatismjöl, buljongpulver, potatisfibrer, kryddor (kryddmix bestående av druvsocker, kryddextrakt (rosmarin), jästextrakt (salt, jästextrakt, maltodextrin), surhetsreglerande medel (E330), vegetabiliskt fett).

-http://www.max.se/food.aspx?page=prodinfo&showparts=1046#1046

Fyfan :spysmajly:

Sen övertygar inte fritsen och servicetiderna heller.
Max starka sida är dipsåserna och gratis refill på läsken.

Jag tycker inte Max är så fantastiska som många försöker göra gällande. Väljer en QP före en Supreme 9 ggr av 10.
Citera
2006-03-06, 20:46
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex_kidd

Sen övertygar inte fritsen och servicetiderna heller.
Max starka sida är dipsåserna och gratis refill på läsken.

Jag tycker inte Max är så fantastiska som många försöker göra gällande. Väljer en QP före en Supreme 9 ggr av 10.

Servicetiderna är ju för att de gör hamburgaren när du frågar. Det är inte en QP som legat och ruttnat i en timme innan du får den. Jag tycker det är värt att vänta den extra minuten och tar en Supreme 10 ggr av 10, om jag får välja.
Citera
2006-03-06, 20:50
Medlem
hugohots avatar
Värst vad ni verkar ha pengar i plånkan. Själv har jag då knappt råd att äta på max då man måste beställa dubbla menyer för att ens bli mätt. Ändå väger jag bara drygt 60kg på 193cm. Och donalds.. Vad säger man.. En torr liten hamburgare och ett par kalla strips... Ska du bli mätt så far du på sunes i Piteå och beställer ett dunderlyx för 84spänn. Så var det färdigsnackat om den saken...
Citera
2006-03-06, 20:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardo
Servicetiderna är ju för att de gör hamburgaren när du frågar. Det är inte en QP som legat och ruttnat i en timme innan du får den. Jag tycker det är värt att vänta den extra minuten och tar en Supreme 10 ggr av 10, om jag får välja.

Jo, jag vet att de gör på beställning. Sen uppskattar jag en QP som legat och "mognat" en stund i värmeskåpet. 5-10 minuter sådär. inget problem för mig.

Tyvärr blir "den extra minuten" lätt tio på max... minst.

För övrigt så suger din smak
Citera
2006-03-06, 21:00
Medlem
Smockads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schteker
Exakt. Max klientel består av tre kategorier av människor: bönder, småsparare och fattigpensionärer. Gemensamt för dem är att de går och äter hamburgare för att de ser det som en festmåltid, inte för att det går snabbt och är enkelt. Vill man äta tillsammans med sådana människorna så är det helt OK, men jag gör det inte.

Max är det sociaaaaaaaldemokratiska alternativet.
Citera
2006-03-06, 21:02
Medlem
Carcasss avatar
Jag blir verkligen förvånad när jag ser att det finns folk som föredrar McDonalds framför Max. Eller ja, att folk äter på McDonalds överhuvudtaget förvånar mig en hel del, då McD's hamburgare är dyra, små, torra och inte speciellt goda. Skottpeng borde det vara på er, era jävla as!

Förövrigt är det mycket glädjande att det går bra för en inhemsk kedja.
Citera
2006-03-06, 21:04
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex_kidd

Jo, jag vet att de gör på beställning. Sen uppskattar jag en QP som legat och "mognat" en stund i värmeskåpet. 5-10 minuter sådär. inget problem för mig.

Tyvärr blir "den extra minuten" lätt tio på max... minst.

För övrigt så suger din smak

Jag behöver inte enss kommentera det. Är du så jävla smaklös så du heller väljer donken, ja då finns det inte mycket hopp. Dricker du piss till "hamburgaren" också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in