Av privata kompetensskäl har jag beslutat mig för att lära mig deepthroat.
Letar efter handfasta tips på hur man skall lära sig detta. Obs, jag vill inte involvera någon levande människa (förrän jag lärt mig det) så ni kan hoppa över tips i den riktningen.
Vad roligt att du vill lära dig deep throat! En kunskap som i alltför stor grad försummas av det täcka könet. Positionering är väldigt viktigt i ett initialt skede. Tänk dig hur svärdslukare lutar huvudet bakåt för att underlätta när de för ner svärdet i halsen, så förstår du vad jag menar. Samma teknik blir ju svår i sexuella sammanhang om inte killer är 2.40 lång, men det kan ju utföras även i vågrätt tillstånd. Alltså, mottagaren ligger på rygg med huvudet lutandes bakåt vid sängens fotända, medans givaren står på knä då han för in den.
Jag skall försöka ladda upp en film som illustrerar hur jag menar. Editerar inlägget med en rapishare-länk när det är klart!
Vad roligt att du vill lära dig deep throat! En kunskap som i alltför stor grad försummas av det täcka könet. Positionering är väldigt viktigt i ett initialt skede. Tänk dig hur svärdslukare lutar huvudet bakåt för att underlätta när de för ner svärdet i halsen, så förstår du vad jag menar. Samma teknik blir ju svår i sexuella sammanhang om inte killer är 2.40 lång, men det kan ju utföras även i vågrätt tillstånd. Alltså, mottagaren ligger på rygg med huvudet lutandes bakåt vid sängens fotända, medans givaren står på knä då han för in den.
Jag skall försöka ladda upp en film som illustrerar hur jag menar. Editerar inlägget med en rapishare-länk när det är klart!
Lyckan till kickan2! Härligt initiativ!
Tack! Jag blir jätteglad om du hittar en länk. Dock lär sexfiltret här på jobbet stoppa sidan så jag får ge mig till tåls tills jag kommer hem.
Jag fattar inte riktigt positionen du beskriver. Vore det inte lättare om man hade huvudet åt varsitt håll i sängen, och jag var överst?
Du får in kuken längre i munnen om ni ligger i en 69a.
Då blir vinkeln bättre i förhållande till din hals. Sedan är det bara att trycka ner huvudet och be till gud att du inte spyr när den går ner.
Du får in kuken längre i munnen om ni ligger i en 69a.
Då blir vinkeln bättre i förhållande till din hals. Sedan är det bara att trycka ner huvudet och be till gud att du inte spyr när den går ner.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!