2006-03-06, 11:47
Medlem
Av privata kompetensskäl har jag beslutat mig för att lära mig deepthroat.

Letar efter handfasta tips på hur man skall lära sig detta. Obs, jag vill inte involvera någon levande människa (förrän jag lärt mig det) så ni kan hoppa över tips i den riktningen.
Citera
2006-03-06, 11:54
Medlem
LadyTieras avatar
köp en mjuk dildo, gärna jelly (penisstorlek inte grosse)

öva, slappna av i halsen använd glidmedel/mycket saliv, stå emot kräkreflexen,
Citera
2006-03-06, 11:57
Medlem
ok... men jag har lite bråttom och kommer inte att kunna köpa en dildo, finns det
något annat man kan öva på?

jag funderade faktiskt på (seriöst!) en lång isglass, typ "skruven"
Citera
2006-03-06, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
ok... men jag har lite bråttom och kommer inte att kunna köpa en dildo, finns det
något annat man kan öva på?

jag funderade faktiskt på (seriöst!) en lång isglass, typ "skruven"

Falukorv?
Citera
2006-03-06, 12:00
Medlem
InkoPinkos avatar
Prinskorv/Morot/Gurka/Falukorv/

Beroende på hur välutrustad din man är...
Citera
2006-03-06, 12:03
Medlem
Hin Håle.s avatar
Vad roligt att du vill lära dig deep throat! En kunskap som i alltför stor grad försummas av det täcka könet. Positionering är väldigt viktigt i ett initialt skede. Tänk dig hur svärdslukare lutar huvudet bakåt för att underlätta när de för ner svärdet i halsen, så förstår du vad jag menar. Samma teknik blir ju svår i sexuella sammanhang om inte killer är 2.40 lång, men det kan ju utföras även i vågrätt tillstånd. Alltså, mottagaren ligger på rygg med huvudet lutandes bakåt vid sängens fotända, medans givaren står på knä då han för in den.

Jag skall försöka ladda upp en film som illustrerar hur jag menar. Editerar inlägget med en rapishare-länk när det är klart!

Lycka till kickan2! Härligt initiativ!

EDIT: Upload-Speed: 13.93 KB/Sec, 58.5 minutes remaining.

Den som väntar på något gott...

EDIT2: Jag bor också i Göteborg.. ehrrm.
Citera
2006-03-06, 12:03
Medlem
var snälla och hoppa över just ordet falukorv...

vill inte nån skall associera mig med Kikki Danielsson

Edit: gurka, där har vi nåt
Citera
2006-03-06, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.
Vad roligt att du vill lära dig deep throat! En kunskap som i alltför stor grad försummas av det täcka könet. Positionering är väldigt viktigt i ett initialt skede. Tänk dig hur svärdslukare lutar huvudet bakåt för att underlätta när de för ner svärdet i halsen, så förstår du vad jag menar. Samma teknik blir ju svår i sexuella sammanhang om inte killer är 2.40 lång, men det kan ju utföras även i vågrätt tillstånd. Alltså, mottagaren ligger på rygg med huvudet lutandes bakåt vid sängens fotända, medans givaren står på knä då han för in den.

Jag skall försöka ladda upp en film som illustrerar hur jag menar. Editerar inlägget med en rapishare-länk när det är klart!

Lyckan till kickan2! Härligt initiativ!
Tack! Jag blir jätteglad om du hittar en länk. Dock lär sexfiltret här på jobbet stoppa sidan så jag får ge mig till tåls tills jag kommer hem.

Jag fattar inte riktigt positionen du beskriver. Vore det inte lättare om man hade huvudet åt varsitt håll i sängen, och jag var överst?

Btw, har du gjort det?
Citera
2006-03-06, 12:13
Medlem
Dennos avatar
Du får in kuken längre i munnen om ni ligger i en 69a.
Då blir vinkeln bättre i förhållande till din hals. Sedan är det bara att trycka ner huvudet och be till gud att du inte spyr när den går ner.
Citera
2006-03-06, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Du får in kuken längre i munnen om ni ligger i en 69a.
Då blir vinkeln bättre i förhållande till din hals. Sedan är det bara att trycka ner huvudet och be till gud att du inte spyr när den går ner.
Det var väl det jag trodde.

(oh God, I am a natural....)
Citera
2006-03-06, 12:17
Medlem

Det här blir väl inte ytterligare ett sånt där projekt som rinner ut i sanden?
Som när du skulle få anorexi, börja röka, eller bli prostituerad?
Citera
2006-03-06, 12:18
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
Det var väl det jag trodde.

(oh God, I am a natural....)

Givetvis skall du ligga överst i denna ställning så du styr hur långt du tar in kuken. Annars händer det lätt en olycka.

Du kan även sitta på knä bredvid, så det behöver ju inte vara en ren 69a. Men vinkeln från det hållet underlättar helt klart om du är ny.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in