2019-06-26, 23:45
Medlem
Eller har jag missat något?

Ex. just nu är sista tråden i Nya ämnen 8h gammal och ibland tar avstängningstrådar upp typ 25%.

Varför inte flera sidor?
Citera
2019-06-27, 00:21
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux

Ex. just nu är sista tråden i Nya ämnen 8h gammal och ibland tar avstängningstrådar upp typ 25%.

Varför inte flera sidor?

Jag tycker absolut att flersidigt på "nya ämnen" vore en förbättring.
Citera
2019-06-27, 07:17
Medlem
Kanske att det skulle innehålla ämnen skapade det senaste dygnet, oavsett antal ämnen, istället för att täcka just en sida. Så kan det bli en eller flera sidor, och avstängningstrådar, liksom slängda trådar (alltså trådar medlemmar inte kan skriva i) borde inte placeras där överhuvudtaget.
Citera
2019-06-27, 08:38
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux

Varför inte flera sidor?

Det kan (observera min tveksamhet) ha att göra med hur många trådar man valt att se på varje sida, de som kör 10 st (varför i all världen man skulle det nu när 13.6-modemens tid har passerat) ser färre än de som valt 40 st. Åtminstone enligt den lilla testen jag gjorde, dock kan det bero på annat också eftersom jag som admin ser en del som inte andra ser. Men prova och se vad som händer.

admin5
Citera
2019-06-27, 08:40
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
avstängningstrådar, liksom slängda trådar (alltså trådar medlemmar inte kan skriva i) borde inte placeras där överhuvudtaget.

Det tar jag/vi till oss, det verkar logiskt.

admin5
Citera
2019-06-27, 09:56
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Det tar jag/vi till oss, det verkar logiskt.

admin5

Personligen gillar jag såväl avstängningstrådar som papperskorgade trådar. Annars får man ju lita på att man blir informerad av John Wayne.

Hade dock också gärna sett att "aktuella ämnen" var lite längre/flera sidor.
Citera
2019-06-27, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Det kan (observera min tveksamhet) ha att göra med hur många trådar man valt att se på varje sida, de som kör 10 st (varför i all världen man skulle det nu när 13.6-modemens tid har passerat) ser färre än de som valt 40 st. Åtminstone enligt den lilla testen jag gjorde, dock kan det bero på annat också eftersom jag som admin ser en del som inte andra ser. Men prova och se vad som händer.

admin5

Tack för input.

Det är 100 trådar oavsett inställning.

Är det något ni kan se över? Borde vara enkelt att fixa för en tekniker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in