2019-06-26, 15:39
Medlem
Jaf funderar på att köpa någon slags ADHD medicin att ta väldigt lite av typ vid middagstid, när jag bara vill packa verktygslådan och åka hem...Det värsta är att alla verkar så dyra..Någon som har några bra tips? MVH RICK
Citera
2019-06-26, 15:42
Medlem
Bubba00s avatar
Kokain fungerar utmärkt kortare perioder. En nyckel på morgonen och en efter lunch. Du kommer prestera fantastiskt.
Citera
2019-06-26, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba00
Kokain fungerar utmärkt kortare perioder. En nyckel på morgonen och en efter lunch. Du kommer prestera fantastiskt.
Jo, men nu är jag inte VD vid Microsoft så den ekonomiska aspekten spelar in...Någon seriös?
Citera
2019-06-26, 15:51
Medlem
Bubba00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricktactoe
Jo, men nu är jag inte VD vid Microsoft så den ekonomiska aspekten spelar in...Någon seriös?

Nehä. Förlåt. Men allvarligt talet, testa melatonin eller något liknande. Du blir lugn och kan då koncentrera dig bättre. Tror det finns receptfritt på apotek. Ta inte fler tabletter dock, då blir du sömnig!
Citera
2019-06-26, 16:46
Medlem
Gå till läkare och förklara dina problem och säg att det är akut pga arbetsgivare börjat märka av det mm.

Annars fungerar det att ta tjack ~50-75mg när du vaknar/1h innan jobb, och borde hjälpa dig genom passet, om det behövs påfyllning kanske snorta 25mg. Men höj inte doserna så man blir beroende av det.

Och lyssna ej på smartjävlen som rekommenderar melatonin(vilket är en sömnhormon) som koncentrationsmedel.
Citera
2019-06-26, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Gå till läkare och förklara dina problem och säg att det är akut pga arbetsgivare börjat märka av det mm.

Annars fungerar det att ta tjack ~50-75mg när du vaknar/1h innan jobb, och borde hjälpa dig genom passet, om det behövs påfyllning kanske snorta 25mg. Men höj inte doserna så man blir beroende av det.

Och lyssna ej på smartjävlen som rekommenderar melatonin(vilket är en sömnhormon) som koncentrationsmedel.
Jag vet vad melatonin är...Trollbög
Citera
2019-06-26, 17:05
Medlem
BettyBamBams avatar
Fixa bra mat-, motions- och sömnvanor så kommer det lösa sig för dig (om du inte redan har ett missbruk, då får du väl balansera upp det med metamina eller ritalin från darknet, men det är absolut inget jag rekommenderar). Tjack i pulverform kommer inte hålla särskilt länge, då kommer du snart behöva piller att landa på när det blivit för mycket och så är missbrukskarusellen igång.
Citera
2019-06-26, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBamBam
Fixa bra mat-, motions- och sömnvanor så kommer det lösa sig för dig (om du inte redan har ett missbruk, då får du väl balansera upp det med metamina eller ritalin från darknet, men det är absolut inget jag rekommenderar). Tjack i pulverform kommer inte hålla särskilt länge, då kommer du snart behöva piller att landa på när det blivit för mycket och så är missbrukskarusellen igång.
tjack är inte ett alternativ, tack.. har två små...tänktemer attentin eller Ritalin.. erfarenheter?
Citera
2019-06-26, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricktactoe
Jag vet vad melatonin är...Trollbög
Varför citerade du mig på detta när det var andra killen som rekommenderade det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in