2020-08-12, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
försökte dom att bränna bilen med servetter?

5L bensin skulle göra jobbet utan problem

Bättre blanda 3 liter bensin med 2 liter diesel
Citera
2020-08-12, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
De har inte lika sektionerade anstalter. Det har även varit så tidigare att de inte är lika hårda på narkotikabruk. Man kan säga att det är en öppnare och liberalare miljö i danska fängelser. De har säkerhetsanstalter som liknar svenska Fenix, men de är inte lika slutna som Fenix och frågan är hur mycket de används.

Besöksmöjligheter och telefonering ska vara enklare i Danmark med.
Tack för summering.
Konstigt att de utförde avrättningen med kalasjnikov inför vittnen mitt på ljusan dag. Mycket hat måste det vara. Skall läsa igenon denna tråd så fort jag får tid.
Citera
2020-08-12, 18:14
Medlem
Misantrop1891s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Det skulle väl inte vara allt för förvånande om detta blir politik och att det i Danmark inte kommer ses med blida ögon att utländska medborgare kommer dit från grannländerna och ställer till skit och att danska skattebetalare sedan ska behöva stå för notan för förvaring i över tjugo år.
Och att danska politiker därmed kommer se till att problemet och kostnaden flyttas över sundet, med eller utan hjälp av brottslingarna.
Då kan vi ju iaf skylla Mekky på danskarna...
Citera
2020-08-12, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misantrop1891
haha jo så kan man ju se det. Även om han vad jag vet formades och växte upp i Malmö
Citera
2020-08-12, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misantrop1891
Haha vi exporterar alla dyra rättegångar! Svenskarna kanske har ett jättesmart system 😂
Citera
2020-08-12, 18:34
Medlem
Misantrop1891s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
haha jo så kan man ju se det. Även om han vad jag vet formades och växte upp i Malmö
Haha ja jag var i Thailand en gång med mitt ex familj då när jag bodde i Malmö, mitt ex styvsyster som är typ 10 år yngre än mig höll på å skriva med Mekky då när vi chillade på Koh Samet.. så nog var han i Malmö allt. Nydala och Hermodsdal får jag minne av men är inte 100.
Citera
2020-08-12, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Det skulle väl inte vara allt för förvånande om detta blir politik och att det i Danmark inte kommer ses med blida ögon att utländska medborgare kommer dit från grannländerna och ställer till skit och att danska skattebetalare sedan ska behöva stå för notan för förvaring i över tjugo år.
Och att danska politiker därmed kommer se till att problemet och kostnaden flyttas över sundet, med eller utan hjälp av brottslingarna.

Det är ju därför bestämmelserna om överföringar infördes så du har rätt i det. Det har inte varit så smidigt som de tänkte sig när reglerna kom till men de kommer ju säkert försöka med överföring.
Citera
2020-08-12, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skewie
Tack för summering.
Konstigt att de utförde avrättningen med kalasjnikov inför vittnen mitt på ljusan dag. Mycket hat måste det vara. Skall läsa igenon denna tråd så fort jag får tid.

Ja det är lite konstigt men samtidigt tror jag inte de själva valde tiden. De hade nog att anpassa sig till de som skulle attackeras. Att de är offensiva nog att ändå driva genom det är nog av skäl vi alla inser att de inte är så försiktiga på så sätt. Man kan kalla det djärva, orädda eller aningslösa men de är oavsett vilket villiga att ta stora risker. Håller med dig om att det säkerligen handlar om mycket hat. Sen även att imponera på sina vänner och andra för att bygga myten om sig själva.
Citera
2020-08-12, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Mackan nämner i rättegången att han är personalchef på en café bar i Barcelona, är 100% säker på att de är där shobre hänger tillsammans med svensken sebastijan från Uppsala. Kolla hans instagram så ser ni han flashar fullt med pengar och att han är i Barcelona.
Citera
2020-08-12, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Mackan nämner i rättegången att han är personalchef på en café bar i Barcelona, är 100% säker på att de är där shobre hänger tillsammans med svensken sebastijan från Uppsala. Kolla hans instagram så ser ni han flashar fullt med pengar och att han är i Barcelona.
Intressant. Vart hittade du den infon? Att mackan nämnde de? Jo de där cafet har ju dykt upp i ett antal utredningar... är den där svensken också grovt kriminell eller är han en företagare som är vän med DP killarna?
Citera
2020-08-12, 20:20
Medlem
Citat:
Är du på plats kan du väl rapportera vad som händer?
Citera
2020-08-12, 20:22
Medlem
Citat:

A det var han från Uppsala som jag menade vad heter hans insta har glömt bort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in