Citat:
Ursprungligen postat av
Skewie
Tack för summering.
Konstigt att de utförde avrättningen med kalasjnikov inför vittnen mitt på ljusan dag. Mycket hat måste det vara. Skall läsa igenon denna tråd så fort jag får tid.
Ja det är lite konstigt men samtidigt tror jag inte de själva valde tiden. De hade nog att anpassa sig till de som skulle attackeras. Att de är offensiva nog att ändå driva genom det är nog av skäl vi alla inser att de inte är så försiktiga på så sätt. Man kan kalla det djärva, orädda eller aningslösa men de är oavsett vilket villiga att ta stora risker. Håller med dig om att det säkerligen handlar om mycket hat. Sen även att imponera på sina vänner och andra för att bygga myten om sig själva.