• 1
  • 2
2019-06-25, 16:15
Medlem
Gå till en plastikkirurg som har avtal med landstinget. De skriver remiss och fixar allt. Du betalar patientavgift.

Tidigare i tråden har föreslagits Gustaf Melbin i Gamla Stan. Stort sortiment, kunnig personal.
Citera
2019-06-25, 21:58
Medlem
shimerajiggs avatar
Nu vet vi som sagt inte var du bor men är det längre söderut kan jag rekommendera La Leia i Malmö. Dyrt men värt det.
Lycka till!
Citera
2019-06-27, 09:49
Medlem
Jag har helt normalstora bröst men har jag en bh som sitter illa så får jag också rejält ont av den. Så man behöver alltså inte ha stora bröst för att få ont av en bh i fel modell eller storlek. En topp kan jag tänka mig är helt fel vid stora bröst. Du ska nog snarare ha en bh som ger ett.bra stöd!

Så gå iväg till en renodlad underklädsaffär och få hjälp att prova ut vilken sorts bh du ska ha. Dom sysslar med det hela dagarna och är expert på det . Köp absolut inget på nätet då slänger du bara pengarna i sjön. Jag har en kompis med stora bröst och hon handlar sina bhar på såna butiker när det är rea. Då blir ddt ju inte sååå dyrt. Vet dock ej vad hon betalar, men kanske några hundra. Men passa på när det är rea och köpa ett par st och varva mellan. Du kommer må mkt bättre och få snyggare figur.

Men har du också såna extrema besvär och mår psykiskt dåligt av dina bröst så kommer du utan tvekan få en operation av landstinget om du vill det. Lycka till
Citera
2019-07-01, 21:02
Medlem
Tja.
Kolla in märket fraya modell deco.
Du skriver ju inte vilken storlek du brukar köpa, så det är svårt att hjälpa dig.
Citera
2019-07-17, 15:17
Medlem
Mosbulles avatar
Twilfit brukar ha bra BHs.

Jag hoppas att du hittar det du ska ha.
Citera
2019-08-02, 00:18
Medlem
Twilfit är bra! Eller vänd dig till någon annan välsorterad fysisk underklädesbutik med kvinnor som kan hjälpa dig.
Det svåra är ju att hitta helt rätt storlek och det är svårare på nätet. Dessutom är inte samma bh-storlek alltid verkligen samma utan det varierar mellan olika märken. Det var en person som jobbar i butik som sa det till mig. T ex kan man ibland behöva 75E och ibland 80D.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in