Hej, jag har stora bröst och har därför väldigt svårt att hitta bekväma och bra BH:s. Det har egentligen varit nästan omöjligt hela mitt liv, ända sedan brösten började att utvecklas. De är skitfula, men vad ska man göra. De sitter för långt isär och det ena bröstet är större än det andra, jag får hela tiden stoppa tröjan jag har på mig under dem så de inte känns mot huden, det känns skitjobbigt att alltid behöva tänka på dem och känna dem på ett onaturligt sätt. De ser missbildade ut fastän de inte är. Det enda jag kan ha på mig är en amningstopp som jag köper från Apotea. Men den sitter hårt under brösten (jag får fortfarande rätta till den hela tiden för den åker upp ibland och då sänks brösten ner igen), dessutom påverkar den min magkatarr genom att den trycker på magen och jag får svårt att andas till slut. Efter ett tag får jag så ont i huvudet eftersom blodflödet påverkas av både magen, bysten och amningstoppen. På jobbet brukar jag, när det är lunch, gå och sätta mig med min matlåda i ett WC-rum som ingen använder för det ligger för långt upp, ingen pallar gå alla trappor förutom jag. Men jag gör det bara för att kunna ta bort toppen och kunna andas lite friare medan jag äter. Jag skulle nog önska att jag hade fötts utan bröst, om valet hade funnits, så jobbiga är dem och att hitta en bra bysthållare som inte känns för mycket och som gör att brösten "försvinner" ur mitt medvetande.
Jag är vid ändstationen snart om dessa jävla äckliga brösthelveten, så alla råd mottages; om sköna (helst sömlösa) toppar för stora bröst som finns därute till rimliga priser. Renodlade BH:s är helt uteslutet då de är så dyra eller sitter för konstigt. Hela garderoben är full av misslyckade BH-köp. Jag har gett upp det helt. Toppar är mitt enda alternativ.
Hjälp mig.
Jag är vid ändstationen snart om dessa jävla äckliga brösthelveten, så alla råd mottages; om sköna (helst sömlösa) toppar för stora bröst som finns därute till rimliga priser. Renodlade BH:s är helt uteslutet då de är så dyra eller sitter för konstigt. Hela garderoben är full av misslyckade BH-köp. Jag har gett upp det helt. Toppar är mitt enda alternativ.
Hjälp mig.