Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2019-06-26, 22:52
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justonefix124
Vad yrar du om? Detta skedde i Skäggetorp, inte i Ryd.

Hur lat får man vara!?
Om du läser hela tråden och inte bara senaste inlägget så fattar du att jag endast drog en parallell till skjutningen i Ryd veckan innan. Vet mkt väl att denna skjutning skedde i skägget
Citera
2019-06-26, 22:54
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Caeth.
Snackade nyss med min dealer dom inte svarat på ett par veckor.

Detta, liksom sprängningen och skjutningen i Ryd, är relaterat till knarkhandeln i Linköping.

Dessutom är det inte en enda neger på stan i Linköping ikväll.

Min gissning är att en nytt gäng etablerar sig i stan.

Exakt den info jag fått med... inte så svårt att lista ut iofs men fått det bekräftat från flera källor. Alla händelserna senaste tiden med sprängningen och skjutningarna hänger samman...
Citera
2019-06-26, 23:15
  #75
Medlem
Ingen i området har ett jobb att gå till?
Citat:
Ursprungligen postat av unknown250
Sluta hitta på massa skit haha har du ens varit i skäggetorp? Va där för ungefär 1 månad sen och jag blev inte skjuten tittade på väldigt många konstigt...

Skäggetorp är överlag jävligt chill mycket folk som umgås mycket fotboll/basket tuneringar på sommaren mycket grillande och folk har allmänt trevligt, Sen visst nån skjutning då och då men hur skadar det dig som inte har med saken o göra?
Citera
2019-06-29, 02:44
  #76
Medlem
Så vitt jag vet så blev ingen träffad/skadad på altanen! Och sen tror jag att läkarna konstaterade att det inte ens handlade om några skottskador (händelsen i Ryd).
__________________
Senast redigerad av Stella85 2019-06-29 kl. 02:45. Anledning: Fel
Citera
2019-08-01, 15:15
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stella85
Så vitt jag vet så blev ingen träffad/skadad på altanen! Och sen tror jag att läkarna konstaterade att det inte ens handlade om några skottskador (händelsen i Ryd).

Vad var det som det handlade om då?
Citera
2019-08-29, 22:31
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenmedkoll
Hur lat får man vara!?
Om du läser hela tråden och inte bara senaste inlägget så fattar du att jag endast drog en parallell till skjutningen i Ryd veckan innan. Vet mkt väl att denna skjutning skedde i skägget

Allså lägg ner dina påhitt om att du kan allt och vet allt. Du låter som en sådan där Powerking och cigg brud i Adidas som tror hon är cool när hon hänger med becknare.

De 2 som blev skjutna i Ryd bor INTE i någon lägenheten i Skäggetorp. Och om det inte var det du menade, så var det det du skrev.

Det här hände i Skäggetorp, inte i Ryd, ingen har frågat vem som bodde i vilken lägenhet. Du är förvirrad eller hög på Tramadol.
Citera
2019-09-12, 22:41
  #79
Medlem
Någon som vet vilka dem inblandade var i detta fall? H*ki?
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback