Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2019-06-23, 12:44
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Vad "jiddrar" jag om?
Du avfärdar allt som spekulationer om att det är mest somalier som bor i Hjällbo och ska ha länkar på allt. Du frågade varför jag TRodde det var en svensk, och jag gav dig ett bra svar varför jag ANtog det var en svensk. Jag får tillbaks att jag spekulerar.
Du ville ju ha en spekulation!
fast nu hittar du ju bara på (igen)! jag har aldrig sagt att det inte bor mycket folk med invandrarbakgrund i hjällbo, jag har konstaterat att jag vet om detta (dvs motsatsen av det du hävdar jag sagt). det jag ifrågasatte var konstaterandet att det är 98% av hjällbo som stämmer in på denna beskrivning och det visade sig mycket riktigt vara skitsnack (vilket jag antar är varför jag inte fick en källa trots upprepade förfrågningar).

sen att jag ville ha spekulation är även det taget från ingenstans:
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
vad grundar du din förmodan på? hur vet du att BO är "svenne"?
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
På hatet och förnedringen.
På en annan blatte hade dom inte vågat gå så långt/ alt avrättat. Dom är rädda om sitt eget skinn.
Detta verkar va rena katt o råtta-lekande snarare än revanch.[/url]
jag frågade hur du VET, inte varför du tror, vilket är anledningen till att jag skrev:
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
som jag misstänkte, du bara spekulerar.
ett helt inlägg med påhitt. imponerande!

är det ingen utav er som besvarat mina inlägg kapabla att läsa och förstå svenska? det lutar mot ett nej på den frågeställningen så jag drar mig undan och låter er leva vidare i den trygga värld där ingen ställer er mot väggen när ni konstaterar fördomar som fakta.
Citera
2019-06-23, 12:50
  #50
Avstängd
De säljs mycket heroin, tjack i hjällbo, så räkna inte med att dom inblandade är från hjällbo. Får hoppas BO är R.M
Citera
2019-06-23, 13:33
  #51
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Vad "jiddrar" jag om?
Du avfärdar allt som spekulationer om att det är mest somalier som bor i Hjällbo och ska ha länkar på allt. Du frågade varför jag TRodde det var en svensk, och jag gav dig ett bra svar varför jag ANtog det var en svensk. Jag får tillbaks att jag spekulerar.
Du ville ju ha en spekulation!
Det bör ca 8-9% somalier i Hjällbo.
Den största gruppen är folk från Mellanöstern.
Citera
2019-06-23, 13:51
  #52
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
är det ingen utav er som besvarat mina inlägg kapabla att läsa och förstå svenska? det lutar mot ett nej på den frågeställningen så jag drar mig undan och låter er leva vidare i den trygga värld där ingen ställer er mot väggen när ni konstaterar fördomar som fakta.

Otroligt pinsamt att du inte backar ut ur tråden i tystnad med en skämsluva, efter att du har fått byxorna nerdragna totalt. Vad är det med folk idag?


Ontopic hoppas jag att vi får se FUP med alla fakta. Brottet är väldigt allvarligt. Man tvingar inte ner en knivskadad i en kall älv. Det är mordförsök. Alldeles för tyst i media om all dominanskriminalitet, som gör det till rysk roulette att röra sig ute.
Citera
2019-06-23, 22:56
  #53
Medlem
Sababas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Jaha då kan vi bara konstatera att "TjackRaise" förstört hela tråden med sina "vafför dååå, vafför tror du deee? Spekulationer!! Länkar tack!!!"


Rökridåer kanske ?

Jag tror inte på rökridåer. Utan att läsa någon posthistorik så gissar jag på en student.

Snart är han i verkligheten igen. Känner igen mig lite i tänket som naiv.

När det skiter sig börjar han emellertid med förvilling och revisionism. Klassisk ohederlig debatteknik.
Citera
2019-06-24, 00:18
  #54
Medlem
Nihiliserads avatar
Bekräftat att förövarna var sk. ”rasismoffer”?
Citera
2019-06-24, 01:14
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unknown250
3.9or? Där jag bor är det 6g/500 vet inte vart du bor brori.

Om jag visste tror du jag hade golat ner grabbarna på flashback då ?

Beror väl på vilka dom var, är alla hundra procent bästisar därute menar du?
Citera
2019-06-25, 23:48
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
På hatet och förnedringen.
På en annan blatte hade dom inte vågat gå så långt/ alt avrättat. Dom är rädda om sitt eget skinn.
Detta verkar va rena katt o råtta-lekande snarare än revanch.


https://nyheteridag.se/man-tvingades...under-knivhot/

Det står i artikeln du länkar till att brottsoffret inte är särskilt intresserad av att berätta vad som har hänt, klart som sjutton det rör sig om en kriminell uppgörelse då.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback