Citat:
Ursprungligen postat av
Sugminhalal
Eftersom det som alltid är blattarnas fel att badplatserna förbabbats har jag en liten, liten undran...
99% av babbarna som inte fötts i sverige och gått i skattefinansierad simskola är icke simkunniga. VAD I HELA JÄVLA HELVETE SKA DE PÅ BADPLATSER ATT GÖRA?????? Sug på den en stund!
Mitt förslag är att icke simkunniga förbjuds tillträde till badplatser, punkt.
Liksom inom ALLA områden som medför oönskade och onödiga kostnader är babbarna oerhört överrepresenterade vad gäller drunkningar vid badplatser. Svenskar drunknar vid olyckor, inte vid badplatser (visst, det händer, men inte tillnärmelsevis lika ofta som att babbar gör det). Babbarna är tillräckligt duktiga på att svina ner omkring sig ändå, vi behöver inte en massa äckliga babbelik som ligger och skräpar och förorenar våra bad också. Badhusen och simhallarna har redan förbabbats så till den milda grad att svenskar med den minsta självrespekt undviker att besudla sin organism med babbevatten där exkrementer flyter omkring, avsedda att infektera Sverige med sin cocktail av E.coli, amöbor och tarmparasiter vi inte ens vet namnen på eftersom vi sköter vår livsmedelshygien.
Det är väl inte så djävla konstigt. Dom arbetar ju inte och betalar skatt. Vad skall man då hitta på varma sommardagar??? grilla med klanen är väl en utmärkt aktivitet?
Har Ekerö kommun möjlighet att stänga vad jag gissar är en bilfärja i framtiden? Eller bestämmer vägverket över den? Antagligen enda lösningen på sikt och att de boende kör via Bromma.