2019-06-16, 20:55
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbskem
Poängen är väl att snygga män inte behöver ljuga och ge falska komplimanger för att få en kvinna i säng om han nu inte tycker att hon är särskilt het. Inget konstigt med det. Att ligga med någon under sin egen nivå kan nog de flesta tänka sig ibland. Om man då undviker att ge falska komplimanger är det knappast att betrakta som att han skulle ljuga för henne. Jag menar. Ibland är McDonalds gott men jag skulle knappast berömma kocken, för att dra en liten liknelse.
Så poängen att alla som sagt något positivt om mitt utseende skulle ljugit.
Övertala mig lite till om att några som inte sett mig och vet att jag är ful har rätt
Citera
2019-06-16, 21:00
Medlem
Gubbskems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Så poängen att alla som sagt något positivt om mitt utseende skulle ljugit.
Övertala mig lite till om att några som inte sett mig och vet att jag är ful har rätt

Herregud. Läsförståelse tös! Snygga män behöver inte fjäska för att få ligga därför gör de inte det heller. Du blir intresserad ändå. Vilket du själv givit exempel på i TS.

Fula män tycker förmodligen att fler sorters kvinnor är snygga eftersom de är mer desperata och tror de ökar sina chanser om de smörar. Vissa är ärliga, vissa överdriver.

Jag säger ingenting om ditt utseende då jag inte har någon aning om du är het eller inte. Jag förklarar bara varför män som du finner attraktiva inte behöver smöra för att få din uppmärksamhet.
Citera
2019-06-16, 21:01
Avslutad
Jaja, vi män går och inbillar oss att kvinnor har dåligt utbud när även mindre attraktiva tjejer får löjliga mängder av uppmärksamhet av desperata män medan det omvända inte alls råder, verkligen.
Den som inte vet detta vid här laget måste ju leva under en sten.

Vi män älskar även den nya moderna kvinnan som gärna skryter om hennes eskapader, hur eftertraktad hon är och försöker tävla med oss på alla fronter, som om det gör henne värdig en guldmedalj. Finns inget som tänder en man, speciellt sorten som vill stadga sig, som en kvinna som tror att hennes promiskuitet och butch-beteende skall få mannen att ta henne seriöst.

Fan vad uppochner den här världen är.
Senast redigerad av ShallowInfidel 2019-06-16 kl. 21:05.
Citera
2019-06-16, 21:02
Medlem
Citat:
Poängen är väl att snygga män inte behöver ljuga och ge falska komplimanger för att få en kvinna i säng om han nu inte tycker att hon är särskilt het. Inget konstigt med det. Att ligga med någon under sin egen nivå kan nog de flesta tänka sig ibland. Om man då undviker att ge falska komplimanger är det knappast att betrakta som att han skulle ljuga för henne. Jag menar. Ibland är McDonalds gott men jag skulle knappast berömma kocken, för att dra en liten liknelse.
Snygga män blir kvinnor oftare upphetsade av än vad de blir av alldagliga män. Män som inte är särskilt attraktiva måste arbeta med att göra intryck där de bygger upp känslor hos kvinnor. Självklart blir mindre attraktiva kvinnor mer heta på gröten av mindre till snygga män. Men en kvinna som är van vid att få manlig uppmärksamhet kommer knappast kasta sig efter någon som uppträder som en nolla. Är hon kåt kan hon ligga med någon hon med men det sker mer sällan. Sedan klagar män på att kvinnor bara vill ligga eftersom de inte är tillräckligt intressanta för något mer än slentrianmässigt sex av enstaka kvinna som ändå kan välja bland många fler.
Citera
2019-06-16, 21:10
Medlem
Gubbskems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Snygga män blir kvinnor oftare upphetsade av än vad de blir av alldagliga män. Män som inte är särskilt attraktiva måste arbeta med att göra intryck där de bygger upp känslor hos kvinnor. Självklart blir mindre attraktiva kvinnor mer heta på gröten av mindre till snygga män. Men en kvinna som är van vid att få manlig uppmärksamhet kommer knappast kasta sig efter någon som uppträder som en nolla. Är hon kåt kan hon ligga med någon hon med men det sker mer sällan. Sedan klagar män på att kvinnor bara vill ligga eftersom de inte är tillräckligt intressanta för något mer än slentrianmässigt sex av enstaka kvinna som ändå kan välja bland många fler.

Lever du i en tvärtom-värld? Har nog aldrig i hela mitt liv hört en endaste man klaga på att kvinnor bara vill ligga med honom och inget mer. Kan garantera dig att de flesta män skulle älska om kvinnor oftare ville ha enstaka ligg och sedan inget mer.
Citera
2019-06-16, 21:13
Medlem
Citat:
Lever du i en tvärtom-värld? Har nog aldrig i hela mitt liv hört en endaste man klaga på att kvinnor bara vill ligga med honom och inget mer. Kan garantera dig att de flesta män skulle älska om kvinnor oftare ville ha enstaka ligg och sedan inget mer.
Haha jag har hört det otroligt många gånger. Det är ett av fulknepen oattraktiva män försöker köra med. Men ja, det finns alltmer män som ratas för att kvinnor inte har något intresse, jo och därmed män som inte fattar varför kvinnor skiter i dem istället för att svansar efter dem som fån.
Citera
2019-06-16, 21:14
Medlem
Fula män försöker väl "få dig" genom smicker. De snygga / finare männen behöver inte sänka sig så lågt.

Tror aldrig jag gett en brud en komplimang, känns krystat som fan?
Citera
2019-06-16, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AkiraKurosawaFan
Vi män bryr oss inte så mycket om utseende, kolla på denna bilden. en hane och en hona. Hanen är mycket vackrare än honan.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bc/Common_Peafowl_(Pavo_cristatus)_RWD2.jpg
Ja fast de gör sig till för att synas och ståta för honorna. Alla djur har sina knep för att locka till sig partners. Män gör dem själva till också.
Citera
2019-06-16, 21:25
Medlem
Gubbskems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Haha jag har hört det otroligt många gånger. Det är ett av fulknepen oattraktiva män försöker köra med. Men ja, det finns alltmer män som ratas för att kvinnor inte har något intresse, jo och därmed män som inte fattar varför kvinnor skiter i dem istället för att svansar efter dem som fån.

Om du har hört det otroligt många gånger borde det innebära att du har haft otroligt många one night stands med fula män som sedan blir ledsna över att du inte vill ha förhållande. Om så är fallet tycker jag uppriktigt synd om er båda. Det jag misstänker snarare är att du läst på internet vad bittra incels säger om kvinnor som ligger runt men inte själva får komma till. Det du måste förstå är att dessa är en ytterst liten grupp utav alla män. Och jag vågar lova att de skulle stå först i kön för att ha ett engångsknull om någon kvinna visade intresse.
Citera
2019-06-16, 21:29
Medlem
Citat:
Om du har hört det otroligt många gånger borde det innebära att du har haft otroligt många one night stands med fula män som sedan blir ledsna över att du inte vill ha förhållande. Om så är fallet tycker jag uppriktigt synd om er båda. Det jag misstänker snarare är att du läst på internet vad bittra incels säger om kvinnor som ligger runt men inte själva får komma till. Det du måste förstå är att dessa är en ytterst liten grupp utav alla män. Och jag vågar lova att de skulle stå först i kön för att ha ett engångsknull om någon kvinna visade intresse.
Jag pratar inte om mitt sexliv utan vad män hävdar när jag diskuterar kring dejting med dem. Riktiga män av kött och blod som jag talat med i telefonen som vid mitt köksbord. Ska jag ha ett strul, väljer jag inte den fulaste även om omdömet pga alkohol eller ägglossning/hormoner kan jävlas.
Citera
2019-06-16, 21:33
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Så de mindre attraktiva männen ljuger och tror att de ska få en i säng? Men det funkar inte.
De hade inte behövt fråga om mina intressen eller drömmar heller. Men men.
Om de är så attraktiva varför skulle de välja en ful tjej och ljuga för henne?

De två som jag skrivit om i tråd starten har varit vid olika tider den ena nu och andra längr bak.

Om de frågar om dina intressen vill de vara kompisar.
Om de dessutom har sexuellt intresse så blir det kk (knullkompis).

Därför behöver de snygga inte säga några komplimanger heller.

Okej trodde att du träffade båda nu samtidigt då du formulerade dej på det viset i trådstarten.
Citera
2019-06-16, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Fula män försöker väl "få dig" genom smicker. De snygga / finare männen behöver inte sänka sig så lågt.

Tror aldrig jag gett en brud en komplimang, känns krystat som fan?

This. Träffar jag en tjej som är snygg så märker hon det genom ökat intresse från min sida.

Känns sliskigt och påklistrat att ge ytliga komplimanger till någon man knappt känner. Om vi däremot inleder något mer seriöst så kommer komplimangerna.

Fula killar behöver smöra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in