2019-06-16, 08:28
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Jag har träffat två män som var riktigt snygga/bra och ingen av dessa har sagt till mig att jag är söt/snygg/fin eller liknande. Inte för jag måste höra det men jag jämför med mindre attraktiva som ofta öser ur sig vad fin man är.
Sant eller inte??
Varför är det så!
Citera
2019-06-16, 08:34
Medlem
Om du möter en 2 man i snygghet och du är en 3 så är du snygg men om du möter en 6 så är du ful för honom, enkel aritmetik.
Citera
2019-06-16, 08:37
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkiraKurosawaFan
Om du möter en 2 man i snygghet och du är en 3 så är du snygg men om du möter en 6 så är du ful för honom, enkel aritmetik.

Jaså? Borde inte alla tycka ungefär lika?
Menar om de är intresserade som de visat borde de inte tycka att man är ful. Men är det kanske så att det är mer normalt för dem att se bra ut.
Citera
2019-06-16, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Jaså? Borde inte alla tycka ungefär lika?
Menar om de är intresserade som de visat borde de inte tycka att man är ful. Men är det kanske så att det är mer normalt för dem att se bra ut.

Jag är en gammal man med mycket erfarenhet och det är min erfarenhet. Intresse kan vara mera än snygghet, du kanske har mycket pengar eller dylik.
Citera
2019-06-16, 08:43
Medlem
Handlar nog mer om individuella skillnader än om huruvida mannen är snygg eller inte.
Citera
2019-06-16, 08:45
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkiraKurosawaFan
Jag är en gammal man med mycket erfarenhet och det är min erfarenhet. Intresse kan vara mera än snygghet, du kanske har mycket pengar eller dylik.
Haha nej jag har inte särskilt mycket pengar. Och aldrig pratat om pengar med dem.
Ska nog fråga han jag träffar nu om varför, om han kan säga att jag är söt eller snygg till mig. För det är jag van vid att höra.
Om de är intresserade sexuellt också så borde de tycka att man ser bra ut!
Citera
2019-06-16, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Haha nej jag har inte särskilt mycket pengar. Och aldrig pratat om pengar med dem.
Ska nog fråga han jag träffar nu om varför, om han kan säga att jag är söt eller snygg till mig. För det är jag van vid att höra.
Om de är intresserade sexuellt också så borde de tycka att man ser bra ut!

Det är en skillnad på män och kvinnor, vi män bryr oss inte om så mycket om snygghet. Du kan se det i hela djurriket. Du kanske har andra egenskaper än snygghet.
Citera
2019-06-16, 08:53
Medlem
Helt klart ger fula komplimanger till de som får anses mindre fula men snygga ger bara komplimanger till snygga, helt naturligt.
Citera
2019-06-16, 08:54
Avslutad
Du verkar besatt av att träffa och ligga med män som är snyggare än dig.
Citera
2019-06-16, 08:59
Medlem
Min uppfattning är att det är precis tvärtom, att det oftare är snygga män som har det självförtroende som krävs för att våga ge komplimanger.
Citera
2019-06-16, 09:11
Bannlyst
Jag har aldrig fått komplimanger av mina, alltså ALDRIG och då ville en gifta sig och en annan flytta ihop. De såg mycket bra ut men var den osäkra typen.
Citera
2019-06-16, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Jag har aldrig fått komplimanger av mina, alltså ALDRIG och då ville en gifta sig och en annan flytta ihop. De såg mycket bra ut men var den osäkra typen.

Vi män bryr oss inte så mycket om utseende, kolla på denna bilden. en hane och en hona. Hanen är mycket vackrare än honan.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bc/Common_Peafowl_(Pavo_cristatus)_RWD2.jpg
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in