Citat:
Ursprungligen postat av
makullerad
En kille skojade om att jag och mitt sällskap bara måste åka och hälsa på honom sen också (går inte ut ofta så får ta gamla händelser som exempel). Nej snygga män har absolut inte svårt att meddela om de är ointresserade men fortfarande vara trevliga. Mindre attraktiva eller som en kille en gång sa: Det här händer aldrig mig

??? Berodde såklart på att jag upplevde honom som attraktivare än vad kvinnor normalt gör. Sprang hem gjorde han också. Haha

Tror nog knappast killar överlag tänker som män som sitter hemma bakom skärmen och inte träffar det motsatta könet.
Jag tror att det handlar mycket om självförtroende. Det är dessutom obekvämt om man är van vid att få komplimanger. Beteende visar hur värd man är i någons ögon mer än ord. Dock har jag aldrig upplevt att män inte uppskattar att man talar om vad man tycker är så fint eller bra med dem. Jag menar mer i relationer då, är rätt kärleksfull och så av mig.
Struntprat. Hur snygg en kille är säger ingenting om hur seriös eller inte som han är. Skitmånga fler alldagliga och mindre attraktiva män har försökt utnyttja mig än vad snygga män gjort. Glorifiera inte män efter tråkigt yttre när de oftare (eftersom de är fler) är skitstövlar i deras massor av antal.
När det handlar om att "träffas sexuellt" så behöver den snygge mannen inte ge komplimanger eftersom han ändå får ligga.
Det är bara så det fungerar och det handlar inte om att utnyttja heller.
TS ville veta varför de två snygga männen som TS träffar inte ger komplimanger och de har ett ömsesidigt sexuellt intresse.
Om man träffar två män så brukar det ju inte heller handla om något seriöst utan det brukar vara kk.
Könet har inga ögon så om någon är snygg eller ful kvittar för många killar.
Dessutom kan ju TS vara skitful män ha snygga tits / ass och då har andra fulare män ljugit för TS för att få ligga.
De snygga männen som TS träffar nu har förmodligen inte behövt ge några komplimanger.