2019-06-16, 20:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
En kille skojade om att jag och mitt sällskap bara måste åka och hälsa på honom sen också (går inte ut ofta så får ta gamla händelser som exempel). Nej snygga män har absolut inte svårt att meddela om de är ointresserade men fortfarande vara trevliga. Mindre attraktiva eller som en kille en gång sa: Det här händer aldrig mig ??? Berodde såklart på att jag upplevde honom som attraktivare än vad kvinnor normalt gör. Sprang hem gjorde han också. Haha Tror nog knappast killar överlag tänker som män som sitter hemma bakom skärmen och inte träffar det motsatta könet.

Vad vet du om det? Finns kvinnor som tar väldigt illa vid sig om de inte får in en positiv respons på deras smickrande och drar sig inte för att "slå under bältet" som vedergällning, har själv blivit utsatt för skiten flera gånger.
Senast redigerad av ShallowInfidel 2019-06-16 kl. 20:28.
Citera
2019-06-16, 20:26
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
En kille skojade om att jag och mitt sällskap bara måste åka och hälsa på honom sen också (går inte ut ofta så får ta gamla händelser som exempel). Nej snygga män har absolut inte svårt att meddela om de är ointresserade men fortfarande vara trevliga. Mindre attraktiva eller som en kille en gång sa: Det här händer aldrig mig ??? Berodde såklart på att jag upplevde honom som attraktivare än vad kvinnor normalt gör. Sprang hem gjorde han också. Haha Tror nog knappast killar överlag tänker som män som sitter hemma bakom skärmen och inte träffar det motsatta könet.

Jag tror att det handlar mycket om självförtroende. Det är dessutom obekvämt om man är van vid att få komplimanger. Beteende visar hur värd man är i någons ögon mer än ord. Dock har jag aldrig upplevt att män inte uppskattar att man talar om vad man tycker är så fint eller bra med dem. Jag menar mer i relationer då, är rätt kärleksfull och så av mig.
Struntprat. Hur snygg en kille är säger ingenting om hur seriös eller inte som han är. Skitmånga fler alldagliga och mindre attraktiva män har försökt utnyttja mig än vad snygga män gjort. Glorifiera inte män efter tråkigt yttre när de oftare (eftersom de är fler) är skitstövlar i deras massor av antal.

När det handlar om att "träffas sexuellt" så behöver den snygge mannen inte ge komplimanger eftersom han ändå får ligga.

Det är bara så det fungerar och det handlar inte om att utnyttja heller.
TS ville veta varför de två snygga männen som TS träffar inte ger komplimanger och de har ett ömsesidigt sexuellt intresse.

Om man träffar två män så brukar det ju inte heller handla om något seriöst utan det brukar vara kk.

Könet har inga ögon så om någon är snygg eller ful kvittar för många killar.

Dessutom kan ju TS vara skitful män ha snygga tits / ass och då har andra fulare män ljugit för TS för att få ligga.

De snygga männen som TS träffar nu har förmodligen inte behövt ge några komplimanger.
Citera
2019-06-16, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
Vad vet du om det? Finns kvinnor som tar väldigt illa vid sig om de inte får in en positiv respons på deras smickrande och drar sig inte för att "slå under bältet" som vedergällning, har själv blivit utsatt för skiten flera gånger.
Men du vet säkert säkert bättre.
Alltså jag har absolut inte svårt att flörta eller till och med ragga när jag är på det humöret eller åtminstone gjort det en hel del när jag var ung. Jag har dessutom alltid fått attraktiva män. Häromdagen visade någon bild på en kille hon tycker är skitsnygg som är random medioker för mig med ett utseende jag utan problem fått en uppsjö av. Det känns liiite när man diskuterar med kvinnor som om jag är van vid att få mer attraktiva män. Ingen har uppträtt som om jag ska slå dem mellan benen även om en kille till och med sprungit ifrån mig. Jag har dessutom nobbats två gånger utöver det. Min erfarenhet är att killar absolut inte är rädda för kvinnor och att de faktiskt tycker om att få uppmärksamhet och komplimanger och sedan kan meddela att de inte är särskilt intresserade om det enligt dem går för långt och blir raggande.
Citera
2019-06-16, 20:31
Avslutad
Vill bara passa på att uppmuntra killar att vara väldigt försiktiga med hur de hanterar avvisande av kvinnors närmanden, speciellt i offentliga sammanhang, är fan inte kul när 3 stora svartklädda vakter kommer fram och vill kasta ut en fem minuter efter att man har nekat någon random brud med något så pass kränkande som orden: Inte intresserad.

Edit: Har själv börjat säga att jag har flickvän, även om det inte är sanning, många kvinnor verkar ha lättare att svälja detta än att bli nekad av en ointresserad singelman.
Senast redigerad av ShallowInfidel 2019-06-16 kl. 20:36.
Citera
2019-06-16, 20:32
Avslutad
Citat:
Alltså jag har absolut inte svårt att flörta eller till och med ragga när jag är på det humöret eller åtminstone gjort det en hel del när jag var ung. Jag har dessutom alltid fått attraktiva män. Häromdagen visade någon bild på en kille hon tycker är skitsnygg som är random medioker för mig med ett utseende jag utan problem fått en uppsjö av. Det känns liiite när man diskuterar med kvinnor som om jag är van vid att få mer attraktiva män. Ingen har uppträtt som om jag ska slå dem mellan benen även om en kille till och med sprungit ifrån mig. Jag har dessutom nobbats två gånger utöver det. Min erfarenhet är att killar absolut inte är rädda för kvinnor och att de faktiskt tycker om att få uppmärksamhet och komplimanger och sedan kan meddela att de inte är särskilt intresserade om det enligt dem går för långt och blir raggande.

Blablabla jag är så jävla snygg, blabla alla män är som jag anser, blabla orkar inte läsa denna smörja, lyckat till med ditt.
Citera
2019-06-16, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
När det handlar om att "träffas sexuellt" så behöver den snygge mannen inte ge komplimanger eftersom han ändå får ligga.

Det är bara så det fungerar och det handlar inte om att utnyttja heller.
TS ville veta varför de två snygga männen som TS träffar inte ger komplimanger och de har ett ömsesidigt sexuellt intresse.

Om man träffar två män så brukar det ju inte heller handla om något seriöst utan det brukar vara kk.

Könet har inga ögon så om någon är snygg eller ful kvittar för många killar.

Dessutom kan ju TS vara skitful män ha snygga tits / ass och då har andra fulare män ljugit för TS för att få ligga.

De snygga männen som TS träffar nu har förmodligen inte behövt ge några komplimanger.
Fast män överlag ger inte komplimanger, uppmärksamhet eller är särskilt intressanta att träffa. De upplever att de bara är helt otroliga för oss kvinnor utan att de ska behöva arbeta för att bli det. Åtminstone i vårt nya samhälle där alla blivit extremt självupptagna. Träffa eller ha kontakt med flera behöver inte handla om sex. TS nätdejtar vad jag förstått, inte har kk-relationer. Kanske har jag missuppfattat det?
Citera
2019-06-16, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
Blablabla jag är så jävla snygg, blabla alla män är som jag anser, blabla orkar inte läsa denna smörja, lyckat till med ditt.
Nej det har jag inte sagt. Har fullt med skavanker och ligger lite över medel. Osminkad är jag på gränsen ner. Meeen, citera för helvetet inte om du inte vill ha svar från verkligheten utanför skärmen
Citera
2019-06-16, 20:38
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
De behöver inte ljuga för att få dej i säng.
Många som har kkrelationer tycker inte att personen i fråga är snygg eller attraktiv, de vill bara ligga istället för att runka.

När du frågar så kommer de naturligtvis säga att du är snygg eller fin bara för att få fortsätta ligga med dej.

Tyvärr är det så det fungerar med snygga män.

Så de mindre attraktiva männen ljuger och tror att de ska få en i säng? Men det funkar inte.
De hade inte behövt fråga om mina intressen eller drömmar heller. Men men.
Om de är så attraktiva varför skulle de välja en ful tjej och ljuga för henne?

Citat:
Fast män överlag ger inte komplimanger, uppmärksamhet eller är särskilt intressanta att träffa. De upplever att de bara är helt otroliga för oss kvinnor utan att de ska behöva arbeta för att bli det. Åtminstone i vårt nya samhälle där alla blivit extremt självupptagna. Träffa eller ha kontakt med flera behöver inte handla om sex. TS nätdejtar vad jag förstått, inte har kk-relationer. Kanske har jag missuppfattat det?

De två som jag skrivit om i tråd starten har varit vid olika tider den ena nu och andra längr bak.
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2019-06-16 kl. 20:41.
Citera
2019-06-16, 20:43
Avslutad
Kan lika gärna sammanfatta tråden i sann feministisk anda. Kvinnor är änglar, har inga basal behov och gör aldrig några tveksamma saker i jakten på vad de vill ha, kvinnor antastar aldrig, tar det alltid med en klackspark när deras avancemang nekas och använder aldrig deras tillstånd för att vända män emot varandra på inga som helst grunder.

Män är demoner, hundar och varenda en antastar, nämnde jag även att 100% av alla våldtäkter utförst av män? Nämnde jag även att alla män är rasister? Ja precis, fatta dumma jävla flashback, det är precis såhär svartvitt. Bra, då var det skrivet.
Citera
2019-06-16, 20:44
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:

Fast nu står det "träffat två män".
Och sedan "sexuellt intresse".

Vi har olika upplevelser av hur en man tänker.
Det jag baserar mitt skrivande på är att 90 % av mitt umgänge är män.

De snygga behöver inte göra ett skit för att få ligga särskilt inte med tjejer som är långt under dem på skalan utseendemässigt.

Givetvis är det annorlunda när det handlar om en seriös relation men nu handlar det om att träffa flera i det här fallet.
Citera
2019-06-16, 20:51
Medlem
Gubbskems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Så de mindre attraktiva männen ljuger och tror att de ska få en i säng? Men det funkar inte.
De hade inte behövt fråga om mina intressen eller drömmar heller. Men men.
Om de är så attraktiva varför skulle de välja en ful tjej och ljuga för henne?

Poängen är väl att snygga män inte behöver ljuga och ge falska komplimanger för att få en kvinna i säng om han nu inte tycker att hon är särskilt het. Inget konstigt med det. Att ligga med någon under sin egen nivå kan nog de flesta tänka sig ibland. Om man då undviker att ge falska komplimanger är det knappast att betrakta som att han skulle ljuga för henne. Jag menar. Ibland är McDonalds gott men jag skulle knappast berömma kocken, för att dra en liten liknelse.
Citera
2019-06-16, 20:52
Medlem
Citat:
Fast nu står det "träffat två män".
Och sedan "sexuellt intresse".

Vi har olika upplevelser av hur en man tänker.
Det jag baserar mitt skrivande på är att 90 % av mitt umgänge är män.

De snygga behöver inte göra ett skit för att få ligga särskilt inte med tjejer som är långt under dem på skalan utseendemässigt.

Givetvis är det annorlunda när det handlar om en seriös relation men nu handlar det om att träffa flera i det här fallet.
Jag upplever att män snarare tror att man som kvinna har lägre utbud än vad man har och överskattar det egna yttre utseendet frekvent. Det baserar jag på erfarenhet de senaste åren av män under mitt utseende som trott att de är märkvärdiga när de varit mer attraherade av mig än tvärtom.

Normalt ger attraktiva män fler komplimanger sannolikt för att det handlar om män som är vana vid att kunna få åtminstone någon, någonstans. Givetvis finns det män med mindre tilltalande utseenden som ger komplimanger, men de har oftast då självförtroendet.
Senast redigerad av makullerad 2019-06-16 kl. 20:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in