Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-03-07, 00:11
  #13
Medlem
Tramadol tar ju bort hungern och matsuget totalt. NFär jag gick på det så käkade jag endast för att jag visste att jag var tvungen.
När polare slutade med så gick han upp 9 kg p en månad. Själv då har jag inte vägt mig än men jag äter minst dubbelt så mycket. Mer än jag nånsin har gjort faktsikt men det e nog för AT.
Tyvärr så är dom väldigt beroendeframkallande och väldigt svårt att sluta med. Men det går speciellt om du har sömnpiller till hands.

Ruset är ju annorlunda för vissa. Jag kände ett otroligt rus men inte så att man inte kunde va med andrar männsikor. Dock så ökar toleransen ganska så fort så det föfrsvinner.
Ta ett par tramadol när du känner dig hungig å se hur mycket hungrig du är efter det. TEsta även att käka så kommer du märka att det inte är ett dugg gott. Har du tagit riktigt storar doser så blir det helt enkelt svårt att tugga och svälja ens.

Effedrin som bantningsmedel suger, med det så kan jag käka ganska så normalt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback