2020-07-23, 15:38
Medlem
LFCYNWAs avatar
Grattis Leeds sexton års väntan är över. Tråkigt för Pontus att Brentford vek ner sig i slutet av säsongen och för andra året i rad missar han en direkt plats till PL.

Får man önska vilket lag som tar sig igenom kvalet hela vägen till PL så hoppas jag att det blir Brentford. Inte bara för att jag vill se Pontus i PL utan för att det var väldigt länge sedan The Bees var i högst upp i seriesystemet. Dessutom var det inte längesedan de walesiska lag var uppe och vända i PL samma sak med Fulham. Tråkigt att varken Forest eller Millwall tog chansen att nypa den sista playoff platsen före Swansea då båda är klassiska lag man inte har något emot att se i PL.
Citera
2020-07-23, 15:41
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Grattis Leeds sexton års väntan är över. Tråkigt för Pontus att Brentford vek ner sig i slutet av säsongen och för andra året i rad missar han en direkt plats till PL.

Får man önska vilket lag som tar sig igenom kvalet hela vägen till PL så hoppas jag att det blir Brentford. Inte bara för att jag vill se Pontus i PL utan för att det var väldigt länge sedan The Bees var i högst upp i seriesystemet. Dessutom var det inte längesedan de walesiska lag var uppe och vända i PL samma sak med Fulham. Tråkigt att varken Forest eller Millwall tog chansen att nypa den sista playoff platsen före Swansea då båda är klassiska lag man inte har något emot att se i PL.
Det enda negativa med att Brentford går upp är väl att de då tvingas lämna sin ikoniska hemmaarena, där de huserat sedan 1904; https://en.wikipedia.org/wiki/Griffin_Park

Om jag inte minns fel så ligger det en pub i alla fyra hörn

Och ja, mycket trevligt med Leeds, ska bl grymt underhållande att följa senhor Bielsas vidare äventyr i PL
Citera
2020-07-23, 16:04
Medlem
LFCYNWAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Det enda negativa med att Brentford går upp är väl att de då tvingas lämna sin ikoniska hemmaarena, där de huserat sedan 1904; https://en.wikipedia.org/wiki/Griffin_Park

Det hade jag helt glömt bort vilket naturligtvis är tråkigt. Ja det stämmer en pub i alla hörnen. Har själv varit där och Griffin Park är lite liten och kompakt men arena andas verkligen fotboll. Spelar Brentford mot ett lag med ett stort följe så är det alltid bra stämning.
Citera
2020-07-23, 16:08
Medlem
Förstår inte hur Westham kunde ha 12 gånger pengarna borta mot United. Westham är ett mycket speciellt lag. Satsade x2 till fem gånger pengarna och kammade hem 30k, satsade 6k. En mycket bra match, visste det!!
Citera
2020-07-23, 17:56
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
James ''Boring'' Milner. Lol

// PoK
Milner är ju Leeds fan, och Leeds vs Man Utd är lite som Arsenal vs spuds eller Liverpool vs Everton. Dessutom så har ju Milner spelat för City och spelar nu för Liverpool, vore konstigt om han inte hatar Man United.
Citera
2020-07-23, 18:33
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Milner är ju Leeds fan, och Leeds vs Man Utd är lite som Arsenal vs spuds eller Liverpool vs Everton. Dessutom så har ju Milner spelat för City och spelar nu för Liverpool, vore konstigt om han inte hatar Man United.

Förstår dock inte varför han ens snackar om United/har dom i tankarna när dom firar sin titel
Visst typ ett twitter inlägg, instagram med något litet skämt med glimten i ögat.

// PoK
Citera
2020-07-23, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Fy fan vad tungt! Swansea vidare på målskillnad med +1 mål till playoff istället för nottingham. Nottingham som kollapsa totalt och förlora med 4-1 mot stoke. Medans swansea vann sin match med 4-1. Swansea hämtade alltså in 8 mål plus på nottingham vilket var vad som krävdes för att gå vidare till playoff på målskillnad.

Både swansea och nottingham slutade nämligen på 70 poäng. Swansea +1 mål mer och därmed vidare till playoff.

Detta måste vara en av de mest sjukaste sakerna som bara inte får hända?

Gillar nottingham och hade istället sett dom kvala till premier League.

Måste ju vara sinnessjukt momentum för Swansea nu inför kvalet! Kommer bli en story folk aldrig glömma om de lyckas gå hela vägen!
Citera
2020-07-23, 19:01
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12

Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Det hade jag helt glömt bort vilket naturligtvis är tråkigt. Ja det stämmer en pub i alla hörnen. Har själv varit där och Griffin Park är lite liten och kompakt men arena andas verkligen fotboll. Spelar Brentford mot ett lag med ett stort följe så är det alltid bra stämning.
Oaktat vilken liga man spelar i nästa säsong har man redan spelat sin sista hemmamatch där. Från och med nästa säsong spelar man på Brentford Community Stadium, nybyggd och belägen knappt en kilometer öster om Griffin Park.
Citera
2020-07-23, 19:09
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Detta kan vara det löjligaste på länge...

Jude Bellingham är 17 år och gjort 44 framträdande för klubben.

Citat:
And to reward his legacy at the club, Birmingham have decided it would be fitting to retire the 22 shirt number to "remember one of our own and to inspire others."

// PoK
Citera
2020-07-24, 03:09
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Detta kan vara det löjligaste på länge...

Jude Bellingham är 17 år och gjort 44 framträdande för klubben.

// PoK
Hur många matcher har grabben spelat BCFC? 15-20?
Citera
2020-07-24, 09:14
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hur många matcher har grabben spelat BCFC? 15-20?
Ska vi gissa på 44?
Citera
2020-07-24, 09:52
Medlem
Ämtligen ett vettigt inlägg från en fotbollsspelare..

"There's talk of pressure in World Cups or in the Premier League - that's not pressure. Pressure is playing in relegation battles in League Two where actual jobs are on the line and the money isn't there to support people's incomes, that's real pressure.

"Feeling that as a young man coming into a team like we had at Bury, for example, where people are literally fighting for their livelihoods, it means the world and is the difference between them having a job and not having a job."

https://www.skysports.com/football/news/11661/12034977/david-de-gea-kasper-schmeichel-makes-passionate-defence-of-manchester-united-goalkeeper
Kasper Schmeichel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in