2020-07-21, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Absolut inte. Men du har sannolikligen glömt att ta på dig glasögorna när du är ute och cyklar.

Du riktade pekfingret mot Arsenal fans, och skriver att Arsenal fans lever i det förflutna Det du skriver om Gooners har jag aldrig stött på. Är det några fans som verkligen levde på förflutna så är det Liverpool fansen. De sjöng sånger om titlar som de vann för 20-30-40 år sedan, tjatade konstant om Istanbul 2005 i 10+ år and the list goes on. Hade man frågat fansen av de 20 PL-klubbarna om vilken det är som har de jobbigaste/tjatigaste fansen så hade minst 10 svarat Liverpool fansen. Arsenal fans tjatar inte i närheten lika mkt om Invincible säsongen/49 unbeaten som det Liverpool tjatade om den såkallade trippeln i 2001 eller Istanbul 2005 - Inte ens Man Utd pratar lika högt om Treble säsongen som det Liverpool fansen gör om Istanbul 2005.

Vettefan vem du har stött på när du har varit utomland, men jag växte upp i England och är halvt irländare. Har aldrig hört en enda Gooner säga att vi nästan vann CL.. däremot så känner många att Arsenal blev rubbade i CL-finalen 2006 - precis som Chelsea blev i semin mot Barcelona i 09. Lever CFC-fansen oxå i det förflutna ell?

Dont give a fuck om du tänker se doku/filmen om AFCs Invincible säsong eller ej. Men kan du gissa varför BBC väljer att laga en doku om just det laget och den säsongen?

Haha skräll att du ska peka finger mot mig och säga att mina erfarenheter inte stämmer, för att du har upplevt annat Men allt är ju som det brukar här, dvs att du är ensam på hela forumet om din åsikt. Säger bara Maupay rött kort Och senare gult kort Tycker synd om de barn/ungdomar som får ha dig som tränare.
Citera
2020-07-21, 21:26
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Vem tror ni blir Player of the year? Henderson eller KDB

// PoK
KdB har klart bättre stats och är klart flashigare. Koncentrerar man sig på sådant är han en given vinnare. Henderson är motorn i Liverpool. Pådrivare. Gör mycket jobb i det tysta. Henderson är inte ens alltid uppskattad av de egna fansen. Trots det är han viktigare för Liverpool än vad KdB är för City. Låter kanske kontroversiellt men jämför till exempel Citys resultat detta och föregående år. Men ska hur viktig en spelare är för laget vara avgörande borde de Gea vunnit årets spelare ett antal gånger. Ett annat "problem" är att man kan påstå att VvD, Allison, Mane, Salah och kanske även TAA kan ses som oersättbar i Liverpool. Så är Henderson ens viktigast i sin egen klubb?

Jag skulle verkligen älska det om Henderson vann men kan inte klaga om KdB vinner. Vilket jag tror att han gör.
Citera
2020-07-21, 21:34
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slampen
Haha skräll att du ska peka finger mot mig och säga att mina erfarenheter inte stämmer, för att du har upplevt annat Men allt är ju som det brukar här, dvs att du är ensam på hela forumet om din åsikt. Säger bara Maupay rött kort Och senare gult kort Tycker synd om de barn/ungdomar som får ha dig som tränare.
Och där vaknade Si signore, Collina

Jag bryr lika mkt om dina erfarenheter som jag bryr mig om din mammas anus. Men det du skriver stämmer inte överhuvudtaget hur 98 procent av andra ser på Arsenal fans. Jag tycker synd på dig för hur otroligt lite du verkar veta om Arsenal och engelsk fotboll i övrigt. Jag har varit pojklagstränare i drygt 11 år nu och de lag som jag har tränat har tagit fler vinster än förluster.

Mr. Collina, förklara igen. Hade det varit fel om Maupay fick gult för duellen med Leno?
Citera
2020-07-21, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Och där vaknade Si signore, Collina

Jag bryr lika mkt om dina erfarenheter som jag bryr mig om din mammas anus. Men det du skriver stämmer inte överhuvudtaget hur 98 procent av andra ser på Arsenal fans. Jag tycker synd på dig för hur otroligt lite du verkar veta om Arsenal och engelsk fotboll i övrigt. Jag har varit pojklagstränare i drygt 11 år nu och de lag som jag har tränat har tagit fler vinster än förluster.

Mr. Collina, förklara igen. Hade det varit fel om Maupay fick gult för duellen med Leno?

Fast vänta nu? Uppenbarligen så brydde du dig nyss om mina erfarenheter tillräckligt för att säga att de inte stämmer? För att du har andra erfarenheter? Du är en enkelspårig homer, det är vad du är. Varje match som Arsenal spelar är det "helt sjukt" att domarna alltid missar röda kort för motståndarna, dock utan att det finns något stöd i regelboken för detta. Att du använder folks anus i diskussion visar att du är på en femåringsnivå. Du hävdar även att du vet hur 100% av andra ser på hur folk ser på arsenals fans? Du är alltså synsk? Eller har du träffat exakt alla som har en åsikt om fotboll? Man brukar säga till femåringar att de inte ska göra sig dummare än vad de redan är, så det kanske är läge att någon säger så till dig?
Ja, många pojklag vinner ju sina matcher pga tränaren Är ju faktiskt på sjumannanivå som de första coachvinsterna sker.

Ja, det hade varit fel med en varning på Maupay då det ej finns stöd för detta i regelboken. Hur ofta ser du en spelare få kort för knuff, bortsett från några målchansutvisningar.
https://www.youtube.com/watch?v=6MbM2_G_--k Däremot hade Leno kunnat fått ett gult kort för olämpligt uppträdande.

Nu brukar man ju dock även säga till folk, att man inte ska mata trollen. Så därav kommer jag inte svara dig något mer.
Citera
2020-07-21, 22:20
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Fast vänta nu? Uppenbarligen så brydde du dig nyss om mina erfarenheter tillräckligt för att säga att de inte stämmer? För att du har andra erfarenheter? Du är en enkelspårig homer, det är vad du är. Varje match som Arsenal spelar är det "helt sjukt" att domarna alltid missar röda kort för motståndarna, dock utan att det finns något stöd i regelboken för detta. Att du använder folks anus i diskussion visar att du är på en femåringsnivå. Du hävdar även att du vet hur 100% av andra ser på hur folk ser på arsenals fans? Du är alltså synsk? Eller har du träffat exakt alla som har en åsikt om fotboll? Man brukar säga till femåringar att de inte ska göra sig dummare än vad de redan är, så det kanske är läge att någon säger så till dig?
Ja, många pojklag vinner ju sina matcher pga tränaren Är ju faktiskt på sjumannanivå som de första coachvinsterna sker.

Ja, det hade varit fel med en varning på Maupay då det ej finns stöd för detta i regelboken. Hur ofta ser du en spelare få kort för knuff, bortsett från några målchansutvisningar.
https://www.youtube.com/watch?v=6MbM2_G_--k Däremot hade Leno kunnat fått ett gult kort för olämpligt uppträdande.

Nu brukar man ju dock även säga till folk, att man inte ska mata trollen. Så därav kommer jag inte svara dig något mer.
Jag säger bara att dina uppgifter är fel. Kort o gott

Det är allmänt känt i England att Chelsea och Man United har de mest arroganta fansen, och Liverpool har de tjatigaste/jobbigaste fansen.

I vilken AFC-match (förutom Maupay i matchen mot Brighton) har jag sagt att det ska vara rött till motspelarna?? Vad jag har poängterat ett x-antal ggr är att Arsenal får mindre fördelar av domaren än vad Man United och Liverpool får. En viss skillnad

Att du säger att tränarens roll har ingen betydelse inom barn/ungdomsfotbollen visar bara hur lite du faktiskt kan om fotboll.

Maupay kommer för sent in och hade ingen chans på bollen i duellen med Leno, gör en vårdslös knuff på Leno. Visst ff så skulle det ha varit gult, det borde även du kunna fatta.
Citera
2020-07-21, 23:08
Medlem
gato12s avatar
Hoppas Villa håller sig kvar nu

Blir hur som helst en spännande sista omgång på söndag
Senast redigerad av gato12 2020-07-21 kl. 23:13.
Citera
2020-07-21, 23:12
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Hoppas Villa håller sig kvar nu
Behövs nog en vinst för Villa. Watford möter Arsenal och där kan det mycket väl bli vinst.
Citera
2020-07-21, 23:39
Medlem
https://www.givemesport.com/1584794-pierreemerick-aubameyang-spotted-laughing-with-tyrone-mings-before-aston-villa-score-vs-arse nal

Ja, vad ska man säga?
Citera
2020-07-21, 23:45
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Behövs nog en vinst för Villa. Watford möter Arsenal och där kan det mycket väl bli vinst.

Mycket hänger nog på hur morgondagens match mellan ManU-WH slutar. Misslyckas ManU vinna matchen är WH på säker sida om nedflyttningsstrecket.

Watford så som de spelat de senaste matcherna är ett lag i spillror, de kommer knappast kunna hota Arsenal, även om Arsenal skulle vara lika usla som ikväll ...
Citera
2020-07-21, 23:48
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
https://www.givemesport.com/1584794-pierreemerick-aubameyang-spotted-laughing-with-tyrone-mings-before-aston-villa-score-vs-arse nal

Ja, vad ska man säga?
Inte ett dugg förvånad.. Auba och Laca var båda två osnynliga i hela matchen.
Citera
2020-07-22, 00:49
Medlem
EnLitenFryss avatar
Arsenal ligger 10a av en anledning kan man konstatera ikväll. Chansen till EL-kvalificering via ligan försvann ikväll, liksom möjligheten att gå om Spurs.

Man kan fan inte klaga på spänningen i slutet. Watford eller Villa? West Ham har väl ändå för bra målskillnad för att inte vara klara.

Sjukt viktigt för United imorgon men oavsett resultat ren cupfinal mot Leicester på söndag.
Citera
2020-07-22, 01:41
Medlem
TilhelmWells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Arsenal ligger 10a av en anledning kan man konstatera ikväll. Chansen till EL-kvalificering via ligan försvann ikväll, liksom möjligheten att gå om Spurs.

Man kan fan inte klaga på spänningen i slutet. Watford eller Villa? West Ham har väl ändå för bra målskillnad för att inte vara klara.

Sjukt viktigt för United imorgon men oavsett resultat ren cupfinal mot Leicester på söndag.

United behöver två kryss mot West Ham och Leicester för att ta en CL-plats. Det kan också räcka med en vinst mot West Ham och en förlust mot Leicester. Leicester måste slå United med lika många mål som United slår West Ham. Båda har +28 just nu. Antal gjorda mål är tredje tiebreakern efter poäng och målskillnad. Leicester har gjort 67 och United 63 mål. Ja, det blir som en cupfinal om United bara slår West Ham med ett mål. Dock har United råd att kryssa om man slår West Ham.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in