2020-01-31, 22:13
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Enstaka inhopp...eftersom det bara tjatas om de vanliga gamla topp sex klubbarna plastfans emellan i denna tråd.

För ungefär 19 månader sedan så dristade jag mig till att understryka Wolverhampton Wanderers långsiktiga mål om Champions League fotboll på Molineux.

Det allmänna omdömet från bindippers och andra var ett gapskratt.

Jag undrar bara om det fortsatt ter sig absolut omöjligt för oss in the Pack att kunna beskåda vårt lag spela Champions?

Jag vet faktiskt svaret,,frågan är retorisk..men finns det möjligen någon som känner lite självrannsakan?

Hursomhelst..vi värvar Daniel Podence i det fruktade Januarifönstret,Han är en versatil och pilsnabb ytter som kan spela på båda sidorna i vår standruppställning 3-4-3.

Kolla upp till sommaren..closed season 2020 kommer att bli en stor sak för oss.Sista steget skall nämligen tas.

Klopp och Nuno är topp två managers i Prem.

Adama Traore?...Vi börjar eventuell budgivning på 100M Pund och det åtföljs av en saftig sell on clause.

Tror Ni att Ni har sett det sista av The Pack?

You just ain´t seen nothing yet.

Nothing.

Adjö.

Jag har saknat min antagonist, kul om du kunde skriva lite här. Men eran CL plan på 9 år är rätt förlåtande för er själva
Citera
2020-01-31, 22:49
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Ingen konkurrens om en top4 placering iår? fan 11 lag med 10 poäng eller mindre till en CL plats och det är 42 poäng kvar att spela för.

Tänk att LFC har tagit 97 poäng av 99 möjliga, sjukt egentligen.
Vart skrev jag att det inte är ngn konkurrens om 4:e platsen den här säsongen? grejen är att det inte är lika hård konkurrens i PL nu som föregående år.
Citera
2020-01-31, 22:56
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vart skrev jag att det inte är ngn konkurrens om 4:e platsen den här säsongen? grejen är att det inte är lika hård konkurrens i PL nu som föregående år.

Exakt det jag säger, förra året var det 2 lag inom 10 poäng från CL plats, iår är det 11 lag.

Vet inte ens varför jag försöker.
Citera
2020-01-31, 23:28
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Exakt det jag säger, förra året var det 2 lag inom 10 poäng från CL plats, iår är det 11 lag.

Vet inte ens varför jag försöker.
Holysweetlord..

Det att det är jämnare mellan lagen om en top4 spot beror främst på att dem övriga toppklubbarna har underpresterat, annars så är även klubbar som Everton och West Ham sämre i år än i fjol.
Citera
2020-01-31, 23:55
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Holysweetlord..

Det att det är jämnare mellan lagen om en top4 spot beror främst på att dem övriga toppklubbarna har underpresterat, annars så är även klubbar som Everton och West Ham sämre i år än i fjol.

Och? nu säger du emot ditt förrai inlägg. Alla lag är sämre iår än ifjol tydligen, du har aldrig insett att ligan kanske är jämnare än alla andra år? bortsett från LFC.

Och vad är poängen med de lagen du nämner ? Burnley, brighton, Soton, Leicester och LFC är bättre i år, såklart ser inte varje säsong likadan ut och tack gode gud för det, vissa lag dalar och vissa lag toppar, tror din bitterhet ligger i att Arsenal aldrig toppar utan förblir den där banterklubben den varit åratal.
Citera
2020-02-01, 00:56
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Och? nu säger du emot ditt förrai inlägg. Alla lag är sämre iår än ifjol tydligen, du har aldrig insett att ligan kanske är jämnare än alla andra år? bortsett från LFC.

Och vad är poängen med de lagen du nämner ? Burnley, brighton, Soton, Leicester och LFC är bättre i år, såklart ser inte varje säsong likadan ut och tack gode gud för det, vissa lag dalar och vissa lag toppar, tror din bitterhet ligger i att Arsenal aldrig toppar utan förblir den där banterklubben den varit åratal.
Du är iaf bra på att cykla. Mitt poäng är att City, Arsenal, Chelsea, United och Tottenham är alla sämre i år än vad de har varit under senare år medans alla andra lag förutom Leicester, Sheffield Utd, Wolves, Everton, WHU och Bournemouth är på samma nivå som de har varit under föregående säsonger.

Du verkar bli butthurt över att ngn poängterar fakta, inte för att dissa Liverpools framgångar men Liverpool hade aldrig ledat PL med 19p om City och de övriga topplagen var på samma nivå i år som ifjol (Ngt som även din stora idol Michael Owen uttalade på Sky häromdan). Arsenal har klart bättre stats i PL än Liverpool har under de sista 10 åren, och det är en anledning till att vi har vunnit PL 4 ggr sedan Liverpool vann deras sista titel, om Arsenal har varit en "banterklubb" så vettefan vad Liverpool har varit.

Liverpool är otroliga den här säsongen och de vinner ligan lätt, men om du inte inser det faktum att City och de övriga topplagen har underpresterat och att det har gynnat Liverpool så borde du nog ta en hjärnoperation.
Citera
2020-02-01, 01:09
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Du är iaf bra på att cykla. Mitt poäng är att City, Arsenal, Chelsea, United och Tottenham är alla sämre i år än vad de har varit under senare år medans alla andra lag förutom Leicester, Sheffield Utd, Wolves, Everton, WHU och Bournemouth är på samma nivå som de har varit under föregående säsonger.

Du verkar bli butthurt över att ngn poängterar fakta, inte för att dissa Liverpools framgångar men Liverpool hade aldrig ledat PL med 19p om City och de övriga topplagen var på samma nivå i år som ifjol (Ngt som även din stora idol Michael Owen uttalade på Sky häromdan). Arsenal har klart bättre stats i PL än Liverpool har under de sista 10 åren, och det är en anledning till att vi har vunnit PL 4 ggr sedan Liverpool vann deras sista titel, om Arsenal har varit en "banterklubb" så vettefan vad Liverpool har varit.

Liverpool är otroliga den här säsongen och de vinner ligan lätt, men om du inte inser det faktum att City och de övriga topplagen har underpresterat och att det har gynnat Liverpool så borde du nog ta en hjärnoperation.

Det kan också vara så att lagen efter har blivit starkare.
Citera
2020-02-01, 07:18
Medlem
Citat:

Du ljuger så bra åhh du ljuger så bra! Arsenal har 97/98, 01/02 och 03/04.du ljuger så bra.
Citera
2020-02-01, 08:04
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Det kan också vara så att lagen efter har blivit starkare.
Jovisst, men det gäller inte här.

Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Du ljuger så bra åhh du ljuger så bra! Arsenal har 97/98, 01/02 och 03/04.du ljuger så bra.
Jaså? vilken klubb vann ligan året efter att Liverpool vann deras sista titel i 1990? Arsenal har tagit 4 titlar sedan 1990.
Citera
2020-02-01, 09:37
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

Så du menar att nykomlingarna Sheffield Utd som är 3 poäng före Arsenal och 1 p från EL plats är på samma nivå som förra året då de huserade i en sämre liga?

Vad tusan spelar det för att prata om "tänk om" situationer hela tiden? "om city hade varit bättre" "om inte dessa lag var sämre iår", men nu är verkligheten så att liverpool är 19p bättre än 2an just nu och förklaringen är helt enkelt att de är så mkt bättre än 2an just nu.

Om du lyssnade på Michael Owen så hörde du säkert också att han sa att han tror inget lag kommer kunna utmana LFC de närmsta åren, eller han kanske bara är vettig när han inte höjer lfc?

Att du använder argumentet att ni haft bättre stats de senaste åren i PL är just varför ni och era fans är en banterklubb, ni är nöjda med att vara top4 och att ni vinner något NLD ibland, för ingen förrutom ni kollar tillbaka och ser det som meriter. Snegla på henderson om någon månad när han höjer den 4e stora titeln på mindre än ett år och se vad för meriter vi gärna kommer ihåg.
Citera
2020-02-01, 09:39
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

Jaså? vilken klubb vann ligan året efter att Liverpool vann deras sista titel i 1990? Arsenal har tagit 4 titlar sedan 1990.

Jasså så nu helt plötsligt räknas titlarna innan PL eran ? jäklar vad du vänder på varje sten.
Citera
2020-02-01, 10:13
Medlem
Citat:

Premier League startade 1992.så 3 Premier leauge titlar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in