Citat:
Ursprungligen postat av
314Pi
Hur många gånger har du varit aktiverad sedan 2012? Bara propaganda skriverier!
Går bara in och skriver när jag är förbannad. Och finns många här som gör mig förbannad, folk som är så hjärntvättade att det nästan tåras i ögonen. Folk utan vett och sans och som verkar ha en himmelsk tro på att de ska få bli del av 1%-gänget om de gör allt som 1% bajsar ut i propaganda.
Att tänka kritiskt verkar helt sakna värde hos dessa. Att USA har en historia sedan 1776 av false flags, korruption, massmord, stöld och bedrägeri verkar inte bekymra. USA hade till och med med våld tillsatt en marionettdiktator i Iran back in the days som skickade över alla oljepengar till 1%-arna men när han såg ut att kanske börja vilja behålla lite av pengarna så såg USA till att skapa kaos där så de kunde byta ut honom men då hann ett gäng fundamentalister ta makten istället varav USA direkt satte saktioner mot Iran och stal alla tillgångar Iran hade utomlands. Inte förrän Obama kom till makten så fick Iran tillbaks en del av dom pengarna och fick delar av sanktionerna släppta. Sen kom terroristen Trump till makten och förstörde allt detta då hans 20+ trillioner dollar skuldsatta USA behöver råna några oljeländer på pengar för att få ekonomin att gå ihop.
Det är där vi är idag och varför USA gör false flags hela tiden för att provocera Iran till krig och för att hitta en ursäkt när övriga världen undrar vad fan USA gör igen.
Så nej, jag står inte för propgagandan, det gör västmedia inklusive SVT och SR, USA och dess slavstater och ett gäng nissar på FB. Jag håller mig till fakta och där är det uppenbart vad USA sysslar med och varför de slänger in en drönare och ett passagerarflygplan in på Iranskt territorium.
Jag är bara ärlig när jag säger att jag önskar att Ryssland och Kina är med på det här, för USA's mål är uppenbarligen att ta land efter land så att de till slut bara har antingen Kina eller Ryssland att hota vilket då såklart gör att terrorstaten USA kan ta över världen och 1%-arna gör oss alla till deras slavar.
För att Ryssland och Kina ska kunna existera så krävs att de skyddar allierade som Iran nu och tar ut USA om 1%-arna gör allvar på sina hot.