• 1
  • 2
2019-06-11, 21:22
Medlem
Harry_s avatar
får man bara gå in o ta en öl där bara ?
utan att boka eller bo där dvs
Citera
2019-06-11, 21:24
Medlem
Provokatörs avatar
Självklart!

/Provokatör
Citera
2019-06-11, 21:29
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Det är bara att vandra in och säga vad du vill ha, inga problem alls.
Citera
2019-06-11, 21:41
Medlem
Hotelbarer är alltid ett trevligt och avslappnat ställe för en öl. Du slipper ljudnivån på ölhaken så det går faktiskt att sitta och prata där.
Citera
2019-06-11, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_

Barpersonalen bryr sig inte om du skulle bo på hotellet, va i sällskap med nån som bor där eller bara gått förbi på gatan och slinker in för en öl.
Citera
2019-06-11, 22:02
Medlem
Haubits77Bs avatar
Helt uppriktigt måste jag ändå säga att Grand Hotell, om det nu är i Stockholm du menar, är oerhört överreklamerat gällande konferens och mat.
Var där på en tillställning för sisådär 10 år sedan, och jag blev inte imponerad.
Citera
2019-06-11, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Helt uppriktigt måste jag ändå säga att Grand Hotell, om det nu är i Stockholm du menar, är oerhört överreklamerat gällande konferens och mat.
Var där på en tillställning för sisådär 10 år sedan, och jag blev inte imponerad.
Dessutom har de för vana att ta avstånd ifrån sina gäster. Sådant tilltalar inte mig så jag köper min öl på andra ställen.
Citera
2019-06-11, 22:20
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruz-Lee
Hotelbarer är alltid ett trevligt och avslappnat ställe för en öl. Du slipper ljudnivån på ölhaken så det går faktiskt att sitta och prata där.
Håller med. Gillar man lugn & ro så är detta stället att gå till.
Citera
2019-06-11, 22:26
Medlem
megacoolmans avatar
En gång för länge sedan när jag och ett par kompisar var på väg hem på efterfest framåt småtimmarna, så kom vi på att vi måste ha snacks.
Allt var stängt, men vi knallade in på ett hotell och handlade i receptionen. De brukar ju ha lite smått och gott att sälja till hotellgästerna. Det var inga problem alls. Lite dyrt kanske, men vem bryr sig på fyllan
Citera
2019-06-11, 22:43
Medlem
frobozzs avatar
Citat:

Fin bar som heter Cadierbaren. Bara att knata in. Inte dyrare än många andra ställen men trevligare än de flesta.
Citera
2019-06-11, 22:43
Medlem
Jofs avatar
Varför undrar inte, undrar jag.
Kan kanske kännas lite för fint för en del?
Numer med den där ölbaren som är istället för Franska Matsalen är det stimmigt och folkligt som värsta ölpuben (tyvärr).
Changerat. Vulgärt. Men en del tycker nog att det blivit mysigare.
Klassas ändå som lyxhotell och Obama ska bo där i veckan. Kanske kan du ta en öl med honom.
Citera
2019-06-11, 23:30
Medlem
Citat:

Du kan även äta dagens lunch där på vardagar, som utomstående, om du vill flasha utan att bli ruinerad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in