Jag tycker det så gott som alltid ser bättre ut med mörka/mörkare byxor och ljusare tröjor/skjortor.
Men ser ofta folk som inte anammar detta alls - dom har t ex beiga shorts och sen en marinblå polotröja, när, enligt mig, motsatsen hade sett bättre ut.
Jag tycker det så gott som alltid ser bättre ut med mörka/mörkare byxor och ljusare tröjor/skjortor.
Men ser ofta folk som inte anammar detta alls - dom har t ex beiga shorts och sen en marinblå polotröja, när, enligt mig, motsatsen hade sett bättre ut.
Vad tycker ni? Håller ni med?
Det är väl bara Gösta Linderholm och Thomas Ledin som klär sig i ljus byxor och mörk skjorta. Båda har 0 klädsmak.
Vad tycker ni? Håller ni med?
Jag håller inte med. Mörka byxor kräver oftast mörkare kläder på överdelen.
Svarta byxor och vit skjorta går dock hem.
Jag håller inte med. Mörka byxor kräver oftast mörkare kläder på överdelen.
Svarta byxor och vit skjorta går dock hem.
makes no sense.
då skulle det vanligaste av det vanliga - mörkblå jeans kräva än mörkare överdel? vilket i praktiken skulle innebära att man alltid var tvungen att bära svart till blåjeans.
då skulle det vanligaste av det vanliga - mörkblå jeans kräva än mörkare överdel? vilket i praktiken skulle innebära att man alltid var tvungen att bära svart till blåjeans.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!