Citat:
Ursprungligen postat av
Meadowsheart
Om du tillhör daesh o bor där utan att synas så är det vån 3 du har sekretessen på. "hora" ?antingen menar du bara att det är en brud som säljer droger (statistiken talar emot - brukar vara killar) eller en sexsäljare (vittnesuppgifter talar emot - det verkar vara drogförsäljning) eller en kille som är med i sekten och well kan väl vara så. Anledningen att jag sa kanske BC är polisens tjat om MC spåret samt att hans folk hade varit o tjafsat i norrköping. anledningen att det inte är han i trean är att vittnet säger det säljs i ettan. anledningen att jag tror det är serbmaffian är att alla andra grupper skulle sikta på målet och inte spränga ett helt kvarter men serbmaffian brände ut en hel industribyggnad bara för att binda fast en kille i den när de bara kunde skjutit honom. de bränner hellre bilen med nån i än att pricka honom. deras grej är att de snackar om "lemlästa så du blir paket på sängen" "vi bryr oss inte om lagen" = de skiter i målet i sig de bara "markerar" - skickar nån rumän vars lillasyster de säljer. Men jag tror också det kan ha varit markering mot albanien som land (k*str*ti namnet) eller att de är ute efter att se till att brudarna som rymt håller käften nu när ena bossen är häktad m restriktioner sen april - första gången på 13 år polisen tagit nån "högre" i det gänget (danska polisen tog honom).
Mena daesh-hora som i nån snubbe som tillhör sekten bara, inte faktiskt prostituerad.
Intressant det med att danskarna plockan nån högre nyligen, då kan det vara en markering från dem iom att det bor åklagare/polis i byggnaden.
Sen vette fan vad du pratar om med tjejer som rymt? Har helt missat den historian...