2019-06-09, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallbackshjonet
Om en grupp förskolebarn gått förbi för en utflykt i näraliggande skogsområde i försommarvärmen.
En förskola ligger en bit ifrån attentatsområdet.
Men sånt tänker inte detta importerade avskrap på alls, det ser vi ju i Mellanöstern där barnen får sätta livet till i tusentals och åter tusentals för hämndaktioner och klankrig.

Varför skulle de tänka på att ej skada vita "kristna" barn av ett folkslag som judar har tutat i dom är jävulen? Det hade varit ett bonus om 30 ungar hade blivit förolyckade.
Citera
2019-06-09, 11:30
Awaiting Email Confirmation
Kan inte dessa "tuffa" kriminella bara sättas på en öde ö så får de klara sig bäst fan dom kan.

Dom hatar ju samhället ändå,, så varför i helvete ska samhället ta hand om dom?

Dom hade svultit/frysit ihjäl på sin öde ö utan samhällets hjälpinsatser om dom inte slog ihjäl varann först vill säga.

Jävla spädbarn som ska skrälla mest för att få uppmärksamhet.

0 respekt för dessa uppblåsta underutvecklade små as

Vad FAN hade dom varit utan sina vapen och sin jävla sprängdeg (som andra uppfunnit) ?
Vad FAN hade dom varit utan fängelsets gym (som andra betalar) och sin anabola?
Vad FAN hade som varit utan sina utslussnings lägenheter och socialbidrag ?
- jo små rädda små osäkra toddlers med tummen i mun och de smutsiga kinderna randiga av tårar.
Som tack för att samhället tar sig an dom, ska dom "Visa Mukklerna".

Ni skulle bara veta vad vi egentligen tänker om er, när ni går runt där nerkladdade med tatueringar med en överspänd osäker gångstil. Ser bara urlöjliga ut.

Låt dom dö på en öde ö!!
Senast redigerad av R291 2019-06-09 kl. 11:37.
Citera
2019-06-09, 11:33
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Fy det är skrämmande vad åren går, du har rätt i att det var kanske 40 år sedan svarten var verksam.
Jag tänker då att mycket har ändrats i samhället på dessa år. Det kanske finns fler påverkansfaktorer på brottsligheten än ökad invandring.
Nu var det ju inte du som hänvisade till den som GM här, utan du är ju en av de få som är fri nog att tänka på alternativa GM och måltavlor.
2003 mördades Anna Lind av en jugoslav.
Citera
2019-06-09, 11:33
Medlem
yz44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Jag tror att det var mer än 20 år sedan den eventuella "tjuvhedern" försvann. Avrättningen av två poliser vid malexander efter rånet i Kisa är exempel på att tre svenskar kunde vara minst lika hänsynslösa redan för 20 år sedan.
Du menar tre "svenskar".

OnT: Den preliminära analysen av vilket sprängämne som användes bör väl vara klar snart (om den inte redan är det), min gissning är att det kommer att visa sig vara dynamit. Den mängd dynamit som krävs för att orsaka den verkan bör rymmas i en väska/ryggsäck eller liknande. Det talades om att det synts en mc med stor packväska vilket kan vara leveranssättet, anonymt med hjälm som skydd mot igenkänning.
Citera
2019-06-09, 11:34
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Polisen meddelar att man inte varit inne i lägenheterna som är värst drabbade. Man inväntar besiktning av dessa lägenheter för att det inte är säkert att gå in där. Skadeverkningarna är givetvis värst närmast där detonationen skedde. Så fastigheten Ådalagatan 1 har polisen tydligen inte gjort någon undersökning av lägenheterna.

Det här var intressant tycker jag. Varför är man så försiktig att gå in? Och vad är man rädd att ska finnas där inne? Fler bomber? Ett metalabb? Och hur vet man att det inte ligger skadade eller döda i de värst drabbade lägenheterna?
Jag antog nog att man kollat av dom efter döda eller skadade första dagen. Eller har man nöjt sig med att ringa på dörren eller titta in genom den öppna gluggen där fönstret var?
Citera
2019-06-09, 11:37
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Det här var intressant tycker jag. Varför är man så försiktig att gå in? Och vad är man rädd att ska finnas där inne? Fler bomber? Ett metalabb? Och hur vet man att det inte ligger skadade eller döda i de värst drabbade lägenheterna?
Jag antog nog att man kollat av dom efter döda eller skadade första dagen. Eller har man nöjt sig med att ringa på dörren eller titta in genom den öppna gluggen där fönstret var?

Njä. Det handlar helt säkert om att de vill veta att huset inte kommer rasa ihop över poliserna som går in. Därav väntar man in en inspektion av byggnaden.
Citera
2019-06-09, 11:38
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R291
Kan inte dessa "tuffa" kriminella bara sättas på en öde ö så får de klara sig bäst fan dom kan.

Dom hade svultit/frysit ihjäl på sin öde ö utan samhällets hjälpinsatser om dom inte slog ihjäl varann först vill säga.

Vad FAN hade dom varit utan sina vapen och sin jävla sprängdeg (som andra uppfunnit) ?
- jo små rädda små osäkra toddlers.

Låt dom dö på en öde ö

Hade vi haft en Duterte så hade polisen kunnat gå in i MC-gårdarna och skjutit ihjäl alla. Krminell organisation. Nu har vi rättsprinciper i Sverige och så skall det förbli.
Citera
Medlem
Citat:
Jag vet inte om det stämmer, det var därför jag hänvisade till att media sa det.

Jag vet heller igentligen inte hur man räknar, stor som i antal skador, eller stor som i materiella skador. Eller stor som i volym på bomb. Den i Huddinge hade vägt 40 kilo om jag minns rätt.

Nä inte jag heller. Det är bara lite funderingar, spelar inte så stor roll egentligen vilken som var kraftigast. Det var en explosion iaf och det var ren tur att det inte slutade värre, vi får se vad utredningen visar.
Citera
Medlem
Citat:

Man ser på taket att takfönster har flugit upp också..måste varit en jävlar tryckvåg genom hela huset.
Citera
2019-06-09, 11:40
Avslutad
Citat:
Här får man nog skilja på brandkår och polis. Brandkårspersonalen har väl den skyddsutrustning man behöver för att akut undersöka lägenheterna om det finns människor därinne medans polisen jobbar mer metodiskt under lugnare former så att säga. Polisen vill då utesluta att det finns någon som helst rasrisk.
Citera
2019-06-09, 11:43
Medlem
Citat:

- jo små rädda små osäkra toddlers med tummen i mun och de smutsiga kinderna randiga av tårar.

Ni skulle bara veta vad vi egentligen tänker om er, när ni går runt där nerkladdade med tatueringar med en överspänd osäker gångstil. Ser bara urlöjliga ut.

Låt dom dö på en öde ö!!

Exakt, skicka även dit alla korrupta politiker och myndighetspersonal så får vi se hur lång tid det tar innan de blir kannibalföda.
Citera
2019-06-09, 11:47
Medlem
flashblakks avatar
Citat:

Låt dom dö på en öde ö!!

Exakt!

Kunde inte sagt det bättre själv!
Det är ju inte DOM vi är rädda för, utan för våra uppfinningar som dom missbrukar!
Sprängdegen var till för att spränga berg så man kan bygga hus till dem, inte för att dom ska använda den sinsemellan för att leka Allan

Utrota dom små aset, eller styp alla samhällsinsatser. - dom hade veknat eller självdött inom 3 månader
Samhället kan ju fan inte betala uppehälle för sina egna fiender
Senast redigerad av flashblakk 2019-06-09 kl. 11:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in