Citat:
Ursprungligen postat av
VarmaDrycker
Okej, du menade alltså att en (1) brandman har 200 dollar i lön. Tack för förtydligandet.
Det är alltså ett inringarprogram - det säger sig mer eller mindre självt att det är en (1) individ som ringer in och pratar i tv-programmet, åt gången. Det hade nog blivit väldigt rörigt annars, tror du inte? Jag är lite förvånad över att du inte är bekant med sådana grundläggande koncept, det kan man nog nästan påstå hör till allmänbildningen faktiskt.
Säg till om du behöver få andra koncept förklarade, som t ex vad ett "tv-program" är eller så.
Citat:
De har minskat mycket kraftigt i antal. Jag har redan gett dig några källor och med dina minimala google-skills kan du säkert hitta fler. Jag tänker inte ödsla mer tid på det. För några år sedan såg jag centralasiater drälla omkring överallt, nu ser jag mycket färre, så det som rapporterats utförligt i både ryska och västerländska media stämmer utmärkt med mina egna observationer. Var så god och tvivla.
Så, kravet på källor gäller bara alla andra än dig - det är fritt fram för dig att argumentera utifrån lösa rykten?
Citat:
Du får söka i arkiven. Jag har gett ett antal exempel genom åren och orkar inte upprepa. MT är ett propagandablad för den västorienterade liberala lobbyn. Ibland har de väldigt informativa artiklar med korrekt information, men ofta publicerar de vinklade nyheter av fejknyhetskaraktär. Du behöver inte tro mig om du inte vill.
Så, kravet på källor gäller bara alla andra än dig - det är fritt fram för dig att argumentera utifrån lösa rykten?