Citat:
Ursprungligen postat av
stagioni
Nej visst, men jag känner ingen skillnad öht, typ som en kul film man har huvudrollen i men knappt ens det och sen slut. Känslan under ruset kan inte överdrivas och efteråt tänker man vilken mes man var, "det gick ju över!".
Jag är på upptäcktsfärd så meskalin låter bättre, ska också prova ayahausca nästa gång om jag inte får tag i riktig svamp (toppisar) i höst.
Ville vara i säker miljö genom att ta det hemma så ingen stör trippen men ute nästa gång.
Sorry, missade att läsa vidare i tråden att du tagit, synd med snedtrippen. Men vafan, det behöver inte vara fel att få en sådan heller. Ungefär som meditation som ibland ger en fullständig upplevelse av tomhet och skräck när man inser vilken illusion man lever i, tror snedtrippar ibland tar en till samma plats som faktiskt är en del av verkligheten. Ensamheten du beskriver..
Hoppas du provar aya eller meskalin, dessa substanser kan verkligen skaka om egots grundstomme. Men för fan, ska du ta ayahuasca så se till att någon är med dig är mitt råd!
Sett vid ett tillfälle hur det riktigt barkade åt helvete, men då hade polaren smygdruckit timmarna innan så han var tydligen salongsberusad när vi drack det. Konstant skrikande i 3 timmar.
"I dont wanna do this any more" " I am dead, what the fuck have you done to me ....."