2019-06-05, 18:29
Medlem
Jag var p en 3 dagars festival fr 4 dagar sedan. Ganska redigt full alla dagar men lyckats klara mig utan bakfylla trots allt. Mitt problem r att jag nu 4 dagar efter ha knt mig konstant trtt och efter i huvudet fastn jag inte druckit mer efter festivalens slut. Att knna sig shr dagen efter frstr jag men att det knns shr i dagar verkar inte jtte vanligt.

Knslan r som nr man r nyvaken p morgonen och inte riktigt vaknat helt nnu. Synen blir ltt suddig och jag som inte helt med i matchen nr folk pratar med mig. Jag knner mig absolut inte sker nog fr att kra bil d min reaktionsfrmga r vldigt dlig nu nr jag r i denhr dimman. r det ngon annan som knner igen sig i denhr eller vet om de r normalt att vara seg i huvudet s hr lngt efter att man druckit?
Citera
2019-06-05, 18:42
Medlem
MonkMans avatar
Ja det r helt normalt. Drick vatten, kka massa mat, sov, chilla. Det gar ver.
Citera
2019-06-05, 18:48
Medlem
Telestos avatar
Se till att bli fysiskt trtt - s du sover bra.
Gym, jogga, lngpromenad - grna i skogen.
G p badhus, simma s lnge du kan (30 min minst), basta.

Efter en natts bra smn blir det bttre.

Been there ;-)
Citera
2019-06-05, 19:34
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiav
Att det knns shr i dagar verkar inte jtte vanligt.
r det ngon annan som knner igen sig eller vet om de r normalt att vara seg i huvudet s hr lngt efter att man druckit?
Det r inte normalt. Exakt samma hnde mig. Det visade sig vara lngvarig stress dr festandet var droppen som fick bgaren att rinna ver. Hjrnan gav upp typ. Fick g p serotoninterupptagshmmare och vila hjrnan nt r.
Citera
2019-06-05, 19:39
Medlem
Citat:
Jag var p en 3 dagars festival fr 4 dagar sedan. Ganska redigt full alla dagar men lyckats klara mig utan bakfylla trots allt. Mitt problem r att jag nu 4 dagar efter ha knt mig konstant trtt och efter i huvudet fastn jag inte druckit mer efter festivalens slut. Att knna sig shr dagen efter frstr jag men att det knns shr i dagar verkar inte jtte vanligt.

Knslan r som nr man r nyvaken p morgonen och inte riktigt vaknat helt nnu. Synen blir ltt suddig och jag som inte helt med i matchen nr folk pratar med mig. Jag knner mig absolut inte sker nog fr att kra bil d min reaktionsfrmga r vldigt dlig nu nr jag r i denhr dimman. r det ngon annan som knner igen sig i denhr eller vet om de r normalt att vara seg i huvudet s hr lngt efter att man druckit?

Gick bra att festa sdr fram till 30. Sen gick allt t helvete.
Citera
2019-06-05, 19:45
Medlem
Grillalites avatar
Droger och alkohol drnerar hjrnan p dopamin, det r drfr du mr som du gr nu. Bara att hrda ut.
Citera
2019-06-05, 19:46
Medlem
Ljungeldens avatar
Lter vl inte helt otroligt om man betnker att en tre dagars lng kombination av supande, dlig smn, hg musik och onyttigt kk (som festivaler brukar vara) stter sina spr. Var alkohol det enda rusmedel som frtrdes under festivalen frresten eller tog du ngon annan skit ocks?
Citera
2019-06-05, 19:57
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:

Kan handla om rejl vtskerist samt smnbrist. Det tar lite tid att terhmta sig. Drick Resorb och saltvatten. Bubelvatten r ven bra. Drick 1.5x ditt normala intag i en dag och se om det hjlper.

Multivitamin, bra kost och vila ordentligt.
Citera
2019-09-10, 22:43
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Det r inte normalt. Exakt samma hnde mig. Det visade sig vara lngvarig stress dr festandet var droppen som fick bgaren att rinna ver. Hjrnan gav upp typ. Fick g p serotoninterupptagshmmare och vila hjrnan nt r.

Jag trodde att du klarade dig med vitaepro

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in